Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
    Eh maar alex je kan ook gewoon naar beneden gaan en dat vragen aan de papa, je moet niet van u kamer naar de papa in de living bellen he (lui kind)grapke eh haha Goede config alleen misschien een beetje spijtig v/h leder maar voor de rest perfect!
    Haha kben niet thuis dit weekend, daarmee..
    Ja het leder is jammer, maar voor ons thuis de beste keuze bedankt makker
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb een E91 premium besteld, er zitten geen xenons op kan je gewoon de oude lampen eruit flikkeren en xenons insteken (dus enkel het lampje zelf vervangen) of is dat iets te simplistisch?
      Last edited by ; 20/09/2008, 13:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filipperke Bekijk Berichten
        Ik heb een E91 premium besteld, er zitten geen xenons op kan je gewoon de oude lampen eruit flikkeren en xenons insteken (dus enkel het lampje zelf vervangen) of is dat iets te symplistisch?
        Das iets te simplistisch.

Heel de unit moet veranderd worden, en er moet hogedrukreiniging van de lampen opkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Das iets te simplistisch.

Heel de unit moet veranderd worden, en er moet hogedrukreiniging van de lampen opkomen
          Wettelijk gezien is dit laatste natuurlijk verplicht, maar ik denk dat er echt geen haan naar gaat kraaien als je dit niet na laat installeren, right?
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
            Wettelijk gezien is dit laatste natuurlijk verplicht, maar ik denk dat er echt geen haan naar gaat kraaien als je dit niet na laat installeren, right?
            De keuring.

En de tegenliggers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              De keuring.

En de tegenliggers
              Serieus letten ze daarop bij de keuring?

Comment

Serieus letten ze daarop bij de keuring?
                Geen flauw idee.

Maar ze zouden het moeten doen eigenlijk. dus ze kunnen het

Comment

• Waarom moeten xenons voorzien zijn van hogedrukreiniging en gewone niet??? Xenons geven sowieso al meer licht dus als ze niet proper zijn zie je toch meer dan met gewone???

Comment

• Proficiat Lex.

Het enige wat ik mis, zijn de sportzetels en eventueel de sportophanging, maar dat laatste is geen must.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Waarom moeten xenons voorzien zijn van hogedrukreiniging en gewone niet??? Xenons geven sowieso al meer licht dus als ze niet proper zijn zie je toch meer dan met gewone???
                      Heeft te maken met de verspreiding van het licht als er vuil op de lamp hangt. 't Is niet voor jezelf hoor, wel de tegenliggers.

Comment

Heeft te maken met de verspreiding van het licht als er vuil op de lamp hangt. 't Is niet voor jezelf hoor, wel de tegenliggers.
                        Ah ok bedankt, slim zijn moet plezant zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Ik ben nochtans al 2x de eerste geweest
                          Dat denk je

Comment

Dat denk je
                            Jaja, ge bedoelt diegene die hem op en af de vrachtwagen heeft gereden. Tja....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Jaja, ge bedoelt diegene die hem op en af de vrachtwagen heeft gereden. Tja....
                              En die mannen rijden als zotten

Iemand ooit een sportstuur ( je weet wel zo ene met 2 titaniumen naven) laten zetten achteraf in een E91? Idee wat zo'n stuur kost?

Comment

En die mannen rijden als zotten

Iemand ooit een sportstuur ( je weet wel zo ene met 2 titaniumen naven) laten zetten achteraf in een E91? Idee wat zo'n stuur kost?
                                Zo ver zijn ze er niet mee kunnen rijden zenne. Als ik mij nog herinner stond er zo'n 2 km op.

Comment

• Ook terug na een bezoekje aan de BMW dealer, de nieuwe 3 (Facelift) mag er zeker zijn!

Comment

• Iemand die weet of de nieuwe 3 al bij verstraeten in lochristi staat?
                                    Anders ga ik deze week eens een kijkje nemen..

Btw: gisterenavond/nacht in sint-niklaas een E92 met dubbele uitlaat, ik verwachte een 335d, tot hij zijn kot eens opentrok, zalig dat er toch nog mensen zijn met een dikke benzine ipv van altijd die diesels (niet dat deze slecht fzo zijn, maar een benzine heeft toch dat ietsje meer voor mij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Zou ik dan toch aanvinken hoor, die matzwarte beschermstrips zien er behoorlijk 'cheap' uit. En voor die 90 euro kan je 't IMHO ook niet laten.

Is niet std. op facelift.
                                      is mee besteld!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iemand die weet of het moeilijk is een beetje meer vermogen uit een E60 520i te halen? vooral in lage toeren?

En waar ga je best om zoiets te laten doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                          Iemand die weet of het moeilijk is een beetje meer vermogen uit een E60 520i te halen? vooral in lage toeren?

En waar ga je best om zoiets te laten doen?
                                          Kijk eens op www.kitpower.be, ik heb er nu zelf zo eentje insteken op mijn 320d en werkt zeer goed vind ik

Comment

Working...
                                          X