Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoals 'ie daar staat vind ik hem best nog doenbaar.

Gelukkig moet je er niet continu op kijken als je ermee rijdt... Denk dat het uiterlijk van die kar me in die situatie ook geen zak zou schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      De prijzen van de Bimmers zijn de laatste maanden precies wel wat gestegen.
      Voor een 120d kom ik al op dik 34.000 €, voor een 320d Touring zelfs op 42.000 €. Beiden met Dynamic Line en een deftige muziekinstallatie, maar voor de rest niet zo veel extra. Gewoon de meest gekozen opties (doch excl. navigatie).
      ja ze moeten iets doen om de saloncondities te compenseren lijkt me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Zoals 'ie daar staat vind ik hem best nog doenbaar.

Gelukkig moet je er niet continu op kijken als je ermee rijdt... Denk dat het uiterlijk van die kar me in die situatie ook geen zak zou schelen.

Mja....die voorkant valt wel te smaken maar dat kontje is nog steeds m'n ding niet. Goed, auto's moeten groeien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Maar goed dat ik niet op dat salon was, of ik kroop achter het stuur van die kar en ik kwam er niet meer uit! Dat stuur, die zetels...

Comment

• BMPorsche M6GT3-RS?

Comment

• Wat een verkrachte 6 reeks Wie vindt nu zoiets mooi?

Comment

• Picknick-tafel
                Toog
                ...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• spoiler fail

Comment

• De eigenaar twijfelde nog zeker?...

Comment

• 'k weet niet of ik het hier moet vragen of in het topic advies.
                      maar aangezien hier meer bmw-lovers zitten

Een klant van ons verkoopt zijn BMW 520D Touring , BJ 02/2002 , 200.000 km
                      ( de auto's heeft enkele opties : alu velgen , leder , ... )

Wat is de gemiddelde vraagprijs ?

PS: schone 6 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ruig...

Werkelijk zalig
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Buiten het rijden....vind je'm ook mooi?
                          Mooi nu niet maar wel cool, 't is echt een karakterbakske qua looks, en dat spreekt me op zich evenveel aan als een auto die als "mooi" te bestempelen valt...

Dus los van 't rijden spreken de looks mij zeker aan, ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Trackcar: Semi-slicks en vette sportstoelen...

Ik heb vannacht van deze gedroomd !!!

someday...!!

Comment

• Vinden jullie de standaard uitlaat op een 320 ( d of i, is gelijk) ook lelijk? Ik vind een rond pijpje toch echt mooier dan zo een ovalen pijp. De 2 pijpjes vanaf de 325-330 ogen toch veel sportiever? (ofwel zit het in mijn kopke dat dat maar een 2 liter is )

Comment

• die 135i mogen ze hier elke dag afzetten, wat een plaatje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  Vinden jullie de standaard uitlaat op een 320 ( d of i, is gelijk) ook lelijk? Ik vind een rond pijpje toch echt mooier dan zo een ovalen pijp. De 2 pijpjes vanaf de 325-330 ogen toch veel sportiever? (ofwel zit het in mijn kopke dat dat maar een 2 liter is )
                                  2x1 gelijk de 35d zo moet dat.

Maar idd, een ovalen vind ik ook minder sportief dan 2 ronde naast elkaar.

Comment

• E92 320i: klinkt best lekker met deze uitlaat.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Tis niet lelijk, tis afgrijselijk, een blunder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        E92 320i: klinkt best lekker met deze uitlaat.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        ola da's iets om voor te stellen aan de mamma Welken uitlaat is dat precies?

Comment

• Nie mis die uitlaat. Maar wel een beetje tjoenerig...

Comment

Working...
                                          X