Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Weet er iemand foto's van een E91 in het individual moonstone metallic met M-pack staan?

Zalige kleur!
    Dit zonder dakrails,lemon interieur en de performance velgen...

Alleen veel geld voor een kleurtje...

Comment

• Nog een E92 in het moonstone!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Leer lezen, het gaat niet over het hout, maar over het feit dat er 2 verschillende soorten door elkaar gebruikt worden.
        Bij ons is dat helemaal hetzelfde hout.

Idd mss een fabrieksfout? Foto zal zeker helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Zalige kleur!
          Dit zonder dakrails,lemon interieur en de performance velgen...

Alleen veel geld voor een kleurtje...
          Idd, zeker omdat het voor de meeste mensen ne "leasinglichtegrijze" zal lijken

Comment

• Ik vind die kleur niet waw, zeker niet voor individual.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
              Bij ons is dat helemaal hetzelfde hout.

Idd mss een fabrieksfout? Foto zal zeker helpen.
              Ik zal er volgende keer eens proberen voor te kijken.
              Op internet is het in ieder geval moeilijk om zulke foto's te vinden

Comment

• Er is toch niets mis met Titansilber, Spacegrau of Platingrau en dan zeker niet met Sylverstone.

Comment

• Absoluut niet. Ik vind persoonlijk dat Moonstone absoluut zijn geld niet waard is. Maw, er zijn kleuren die getuigen van meer inspiratie.

Just my 2 cents

Comment

• Heeft de achterdeur nu een ander kleurtje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Heeft de achterdeur nu een ander kleurtje?

Indien niet:

Comment

• Hamann heeft enkele sterke creaties!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Heeft de achterdeur nu een ander kleurtje?

Normaal ben ik niet voor dit soort tuning, maar gvd ! Dit project is egt geslaagd.
                          En ja, het lijkt erop dat de deur een andere kleur heeft

Comment

• Ik wil die X5 toch eerst eens van dichter zien. Ziet er mij weer één of ander overdreven tuninggeval uit...

Comment

• Is de levertermijn voor individual langer dan een normaal kleur??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Is de levertermijn voor individual langer dan een normaal kleur??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Is de levertermijn voor individual langer dan een normaal kleur??
                                  Volgens mij bestel je de auto in individual met kleur en al. Individual is geen kleur op zich

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                    Volgens mij bestel je de auto in individual met kleur en al. Individual is geen kleur op zich
                                    Lijkt me toch een normale vraag, ik zou zelf eerder geneigd zijn van te zeggen van wel. Al heb ik dara geen zekerheid over. Er zit hier ene kerel met een E93 individual, misschien daar even vragen.

En Simoni weet meer al te goed dat individual geen kleur op zich is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Lijkt me toch een normale vraag, ik zou zelf eerder geneigd zijn van te zeggen van wel. Al heb ik dara geen zekerheid over. Er zit hier ene kerel met een E93 individual, misschien daar even vragen.

Geen paniek... 't is een insider tussen simoni en ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

IDD

Ik bedoel heel het individual pakket op zich... Lijkt me logisch om dat een iets uitzonderlijkere bestelling langer duurt

En Maxime...

Comment

• Gisteren naar de koers geweest in zolder waar de 745iL als 'werkpaard' moest dienen!

Comment

Working...
                                          X