Oorspronkelijk geplaatst door takke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
Ziet er wel goed uit!! Het probleem mss is dat de achterste gebrand zijn en de voorste zal ik moeten laten doen met folie? Zal je ferm het verschil zien ??
Comment
-
Ik denk het ook niet om eerlijk te zijn...
Heb het overlaatst nog gezien op een opel vectra break en die had me nauwelijks gezien, dus kdenk ook qua veiligheid gaat het er op achteruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMag dit wettelijk wel?
Een kennis heeft dit al 2 jaar op zijn E91 en nog nooit geen problemen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHeb het overlaatst nog gezien op een opel vectra break en die had me nauwelijks gezien, dus kdenk ook qua veiligheid gaat het er op achteruit
Ik zou zelf maar lichte tint doen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJuist in 'volt' op Een, testten ze een 7 op waterstof. Als je een glas tegen de uitlaat houdt en je vangt de condens op, dan krijg je gewoon drinkbaar water... Straf!
En dat van dat drinkbaar water weet ge dat nu pas?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTen eerst, dat programma is niet "Volt" maar "Iedereen eco"!
En dat van dat drinkbaar water weet ge dat nu pas?
Ah, buh, ik zie daar die Cobe en meende dat dat dat was.
En ja, dat van dat water weet ik nu pas (zo blijkt ook uit m'n vorige post!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDa's wel gedistilleerd water, ik zou er niet te veel van drinken.
Der is daar niets mis mee??? Er zitten enkel geen mineralen in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMag dit wettelijk wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDa's wel gedistilleerd water, ik zou er niet te veel van drinken.
Comment
-
Zeer exclusieve BMW 318d! Zo is er maar 1tje van gemaakt, want ik kan mij zo gene 3 Serie herinneren.... Neen serieus, 12 zijn ervan gemaakt!!
Zelfs 12??? Ze kunnen de mensen toch iets wijsmaken hé
Alé ik hoop allesinds dat dit gene wagen van een forumlid is hé
Oké dat van "full option" kan ik nog voor iets tussen komen als hij héél goed uitgerust is(bij vele merken is dat al een full option en meer....)
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
(ik vind het altlijd leuk om zo eens af en toe tussen de 2de hands aanbiedingen te gaan snuffelen)
Comment
Comment