Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
    die website is trouwens niet echt up to date, ze doen het vooral via:
    http://nl.autoscout24.be/CustomerArticles.aspx?cid=5074
    Idd betere marketing via 2dehandssite.

Comment

• Comment

• Iemand die de voorste ruiten kan zwart tinten aub?

Comment

• 2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten

Ziet er wel goed uit!! Het probleem mss is dat de achterste gebrand zijn en de voorste zal ik moeten laten doen met folie? Zal je ferm het verschil zien ??

Comment

• Mag dit wettelijk wel?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik denk het ook niet om eerlijk te zijn...

Heb het overlaatst nog gezien op een opel vectra break en die had me nauwelijks gezien, dus kdenk ook qua veiligheid gaat het er op achteruit
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Mag dit wettelijk wel?
                  Neen..

Een kennis heeft dit al 2 jaar op zijn E91 en nog nooit geen problemen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Heb het overlaatst nog gezien op een opel vectra break en die had me nauwelijks gezien, dus kdenk ook qua veiligheid gaat het er op achteruit
                    Ik heb al in een wagen gezeten waarvan ze allemaal zwarte waren (E91) en ik vind dat dit bijna niet zichtbaar is van de binnenkant, het was zelfs al redelijk donker buiten..

Ik zou zelf maar lichte tint doen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                      Toch schoon velgen die BBS CK's. Da's voor het eerst dat ik ze onder een andere auto zie.
                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Juist in 'volt' op Een, testten ze een 7 op waterstof. Als je een glas tegen de uitlaat houdt en je vangt de condens op, dan krijg je gewoon drinkbaar water... Straf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Juist in 'volt' op Een, testten ze een 7 op waterstof. Als je een glas tegen de uitlaat houdt en je vangt de condens op, dan krijg je gewoon drinkbaar water... Straf!
                          Ten eerst, dat programma is niet "Volt" maar "Iedereen eco"!
                          En dat van dat drinkbaar water weet ge dat nu pas?
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Da's wel gedistilleerd water, ik zou er niet te veel van drinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ten eerst, dat programma is niet "Volt" maar "Iedereen eco"!
                              En dat van dat drinkbaar water weet ge dat nu pas?

Ah, buh, ik zie daar die Cobe en meende dat dat dat was.

En ja, dat van dat water weet ik nu pas (zo blijkt ook uit m'n vorige post!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Da's wel gedistilleerd water, ik zou er niet te veel van drinken.

Der is daar niets mis mee??? Er zitten enkel geen mineralen in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  Prachtige velgen. Zou het 20" zijn
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Mag dit wettelijk wel?
                                    Ge moogt het een beetje verduisteren, maar zeker niet zo donker als de achterste. Ik zou het licht laten voor de veiligheid en om niet op te moeten draaien als ik een kleine omrijdt omdat ik ( volgens zijn ouders) hem niet zag door mijn getinte ruiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Da's wel gedistilleerd water, ik zou er niet te veel van drinken.
                                      't Is MilliQ dat je niet teveel mag drinken
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Weet er iemand of het veel werk is om de dakrails van een E91 te verwijderen?

Comment

• Zeer exclusieve BMW 318d! Zo is er maar 1tje van gemaakt, want ik kan mij zo gene 3 Serie herinneren .... Neen serieus, 12 zijn ervan gemaakt!!
                                          Zelfs 12??? Ze kunnen de mensen toch iets wijsmaken hé
                                          Alé ik hoop allesinds dat dit gene wagen van een forumlid is hé

Oké dat van "full option" kan ik nog voor iets tussen komen als hij héél goed uitgerust is(bij vele merken is dat al een full option en meer....)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

(ik vind het altlijd leuk om zo eens af en toe tussen de 2de hands aanbiedingen te gaan snuffelen)

Comment

Working...
                                          X