Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap Welke motorisatie?

btw, er zit een fout in je sig. Het is 'ahead' en niet 'ahaid'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Knap Welke motorisatie?

btw, er zit een fout in je sig. Het is 'ahead' en niet 'ahaid'
      Het is een 325d met automatische versnellingsbak en de peddles aan het stuur.

Waar heb je het over? Er staat toch geen fout?
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        Heeft de 325d dezelfde sound als de 330d?
        Dat denk ik wel.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten

wens 'm maar veel poetsplezier...
          OO 00 OO

Comment

sloeber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              wens 'm maar veel poetsplezier...
              Ja aan die velgen zal nogal veel poetswerk zijn...

Ik vind de velgen persoonlijk nie zo mooi. Ik had liever de styling 198 of 230 eronder gezien...

Comment

Ja aan die velgen zal nogal veel poetswerk zijn...

Ik vind de velgen persoonlijk nie zo mooi. Ik had liever de styling 198 of 230 eronder gezien...
                Kvind ze perfect op die kar

Comment

• Zeer mooi wagen WC eend, en idd tochwel geen leuke bezigheid om die velgen te poetsen

Comment

• Haha, ik heb deze vorige week (denk ik) daar nog vanonder bij VanOsch zien staan! Wat een DIKKE bak! (toen stonden er nog wel de 18'ers vn het mpakket op, als ik me niet vergis:p)
                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                      Haha, ik heb deze vorige week (denk ik) daar nog vanonder bij VanOsch zien staan! Wat een DIKKE bak! (toen stonden er nog wel de 18'ers vn het mpakket op, als ik me niet vergis:p)
                      Ja, dat was hij inderdaad.

Ze hadden eind vorige week den 19" velgen eronder gezet en maandag is hij afgehaald

Comment

• Persoonlijk zou ik de 19" wielen van het M-Sportpakket van de E92/93 gekozen hebben. Die zijn echt knap...
                        OO 00 OO

Comment

• Een vraagje over luchtklepsturing in een nieuwe 520d. ( onderdeel van EfficientDynamics )
                          Een vriend en mezelf hebben 2 weken geleden een nieuwe 520d gekocht. Nu blijkt dat in mijn versie, met M-pakket, GEEN luchtklepsturing achter de niertjes zit, en bij die van hem, standaard uitvoering, wel?
                          Heb vandaag contact opgenomen met de verkoper, die zelf verrast was, en er niet meteen een antwoord op kon geven. Hij is, naar zijn zeggen, nog even gaan checken bij een andere in zijn garage, en ook daar geen klepsturing op de M-pakket'ers )
                          Hij zou morgen eens checken bij BMW, maar is dit raadsel hier al ter sprake gekomen?

Toch straf...

Grtz,

Racing-M

Comment

• Heb ooit het antwoord geweten maar ik ben het vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                              Heb ooit het antwoord geweten maar ik ben het vergeten
                              Dan deze meer gemakkelijke vraag voor u:
                              Ik dacht eens ooit op een foto van jouw 5'er een lichtkleurige zetelhoes met bmw-logo te hebben gespot. Waar kan ik zo' exemplaar op de kop tikken?
                              Zonder logo is ook goed, maar ik vind voorlopig zo geen lichtkleurige hoes, alleen maar zwarte boel... en not done op zo' creame beige zetels.

Racing-M

Comment

• Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het M-pakket die klep gewoon niet kreeg. Ik weet ook niet meer waarom.

Comment

Firma Wintek ? Doe de groeten aan Tom Loos (van Hans)

Comment

• Wat is het verschil tussen een 3.0i en een 3.0si?

Comment

• 3.0i is de 330i motor
                                      3.0si is de 335i motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        3.0i is de 330i motor
                                        3.0si is de 335i motor

Ok, merci.

Edit: dacht dat de 330i motor een 3.0 en de 335i een 3.5 was?
                                        Blijkbaar zijjn ze beide 3.0. Wat maakt dan dat de ene een pak meer pk's heeft?
                                        Last edited by ; 02/04/2008, 12:06.

Comment

• 3.0si is toch de gewone atmosferische 3 lit, in de z4, x5 en x3 3.0si genoemd, terwijl in een gewone 3 en 5 reeks 3.0i genoemd. 272pk, in de z4 265pk

Comment

Working...
                                          X