Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha, ik heb deze vorige week (denk ik) daar nog vanonder bij VanOsch zien staan! Wat een DIKKE bak! (toen stonden er nog wel de 18'ers vn het mpakket op, als ik me niet vergis:p)
Haha, ik heb deze vorige week (denk ik) daar nog vanonder bij VanOsch zien staan! Wat een DIKKE bak! (toen stonden er nog wel de 18'ers vn het mpakket op, als ik me niet vergis:p)
Ja, dat was hij inderdaad.
Ze hadden eind vorige week den 19" velgen eronder gezet en maandag is hij afgehaald
Een vraagje over luchtklepsturing in een nieuwe 520d. ( onderdeel van EfficientDynamics )
Een vriend en mezelf hebben 2 weken geleden een nieuwe 520d gekocht. Nu blijkt dat in mijn versie, met M-pakket, GEEN luchtklepsturing achter de niertjes zit, en bij die van hem, standaard uitvoering, wel?
Heb vandaag contact opgenomen met de verkoper, die zelf verrast was, en er niet meteen een antwoord op kon geven. Hij is, naar zijn zeggen, nog even gaan checken bij een andere in zijn garage, en ook daar geen klepsturing op de M-pakket'ers )
Hij zou morgen eens checken bij BMW, maar is dit raadsel hier al ter sprake gekomen?
Heb ooit het antwoord geweten maar ik ben het vergeten
Dan deze meer gemakkelijke vraag voor u:
Ik dacht eens ooit op een foto van jouw 5'er een lichtkleurige zetelhoes met bmw-logo te hebben gespot. Waar kan ik zo' exemplaar op de kop tikken?
Zonder logo is ook goed, maar ik vind voorlopig zo geen lichtkleurige hoes, alleen maar zwarte boel... en not done op zo' creame beige zetels.
Comment