Gisteren stond er een 1 coupé int zilver met velgen styling 208M. Was knap, maar die zou ik nooit boven een 3 coupé kiezen! Blijft een heel knappe auto, die E92!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtencijfertjes
325d 320d
topsnelheid 238 km/h 232 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s 7,9 s
verbruik binnen beb. kom 7,8 l/100km 6,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 4,5 l/100km 4,1 l/100km
verbruik gecombineerd 4,9 l/100km 4,8 l/100km
CO2 uitstoot 155 g/km 128 g/km
dus amper een halve seconde rapper, en 6km per u sneller in top... en iets dorstiger...
wel 50Nm meer koppel (400 vs 350) en iets rapper beschikbaar op 1300RPM ipv 2000...
...en de sound zal ook iets anders zijn denk ik
Aftrekbaarheid 320d = 75%
Aftrekbaarheid 325d = 70%
Na belastingen zou u zo toch nog een dikke extra procent korting hebben dankzij de staat bij een 320d tov 325d.
Nu ja, of het de moeite is om ongeveer 500 euro minder venn b te betalen (op de aankoopprijs, andere kosten buiten beschouwing gelaten), dat moet u zelf uitmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenNog een verschil Tomski (aangezien ik vermoed dat uw wagen op een vennootschap staat):
Aftrekbaarheid 320d = 75%
Aftrekbaarheid 325d = 70%
Na belastingen zou u zo toch nog een dikke extra procent korting hebben dankzij de staat bij een 320d tov 325d.
Nu ja, of het de moeite is om ongeveer 500 euro minder venn b te betalen (op de aankoopprijs, andere kosten buiten beschouwing gelaten), dat moet u zelf uitmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenDan heb ik niets gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenJij hebt dat hele stressy tomski-verhaal dan nog niet gelezen?
Als je wagen na 't chippen niet meer start, dan heb je 'n probleempje.
Comment
-
Vraagje: als je een Premium Selection koopt in Duitsland, is de garantie daarop dan ook geldig in ons land?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVraagje: als je een Premium Selection koopt in Duitsland, is de garantie daarop dan ook geldig in ons land?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenYep, da's een Europese garantie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMooieste kleur voor een E46
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenSowieso voor een E46 M3!
Ook eens eentje in Estoril blauw gespot, kom je ook niet veel tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOok zo'n typisch mooi M3 E46 kleurtje!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMooieste kleur voor een E46
hier in België, ongewassen =
Comment
Comment