Toffe velgen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMooie wagen!
Maar euh... verkeerde transitplaten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, I know. En ik heb dat 12548x gezegd tegen die madam bij de ADAC maar die bleef volhouden dat dit absoluut geen probleem was. Nu, de auto gaat in NL ingeschreven worden, dus voor de keuring is het geen probleem, maar ik ben nog steeds in de overtuiging dat ik er niet mee mag rondrijden in het buiteland... of ben ik abuis?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJe kan zo'n plaat in Brussel kopen voor 175 €.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk heb dit een tijdje geleden al eens gevraagd, maar ik zie het niet zitten om al die pagina's terug te bladeren.
Een E39 (geen touring), facelift model, met m pakket, met één enkele rechte uitlaat. Is dat een 540i?
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaarnet met een E46 325i automaat gereden, kombi. Reed best wel pittig!
192pk toch é?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen idee eigenlijk, maar zo voelde het wel.
Binnen-in wel enorm ouderwets voor een kar van (ik dacht) 2003 te zijn. Gewoon de hele uitstraling...yukkie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs toch nog best knap binnenin zo'n E46 facelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVanaf welk jaar waren die FL?
Dat was 'm
Comment
Comment