Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie BMW 750 van James Bond
DAT waren toch nog 'es BMW's
en alleszins met die optie die James erbij krijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDas iet hé!
Ma zo snel is die M3 eigenlijk ni sé!
Enkele weken geleden zat ik met de 650 een M3 achter de veren.
En ik kon toch goe mee sé.
Anderzijds : straight line doesn't say it all. Ge gaat een verdomd goede piloot moeten in een 650i zetten om een M3 te volgen die deftig gereden wordt op 'n bochtig stuk weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenHeb een vraagje. Heb zojuist een set velgen gekocht op ebay.de - BMW M101 voor E60 - maar ze liggen op 635km van bij mij.Dat is tussen Karlsruhe en Stuttgart.
Zijn er soms mensen die ginder in de buurt komen en ze tegen betaling willen meebrengen ??
Comment
-
Dit wist ik niet, er is blijkbaar ooit een prototype M8 geweest met een motor die later doorontwikkeld in de McLaren F1 zou komen te liggen. Vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk heb dit een tijdje geleden al eens gevraagd, maar ik zie het niet zitten om al die pagina's terug te bladeren.
Een E39 (geen touring), facelift model, met m pakket, met één enkele rechte uitlaat. Is dat een 540i?
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenEen BMW E39 met één enkele rechte uitlaat.. Welke motorisatie heeft die ?Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten520i denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe BMW E39 berline had origineel énkel maar een zichtbare rechte uitlaat als het een benzine was met het M Sport Pack. Alle gewone E39 berlines hadden een verdoken uitlaat, maakt niet uit diesel of benzine. De M5 uitgezonderd, uiteraard. Als 't dus een berline was zonder M Pack en 'ie had een rechte uitlaat, dan is die niet origineel.
De E39 touring had altijd een zichtbare uitlaat, de benzines hadden een recht model (van 520i tot 540i) en de diesels hadden een naar beneden gekromd model (van 520d tot 530d).
Er zijn wel (minieme) verschillen tussen de uitlaattipt : de zescilinders hebben een iets kleinere dan de achtcilinder. Maar je moet de uitlaten naast elkaar zien om het verschil te zien, 't is niet zo makkelijk te herkennen als b.v. het verschil tussen een E60/61 525d/530d/530i/... enerzijds en een 535d/545i/550i anderzijds (ovaal vs. rond).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk dacht dat nemo eens zei dat dat ook een 520 kon zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenOF een 530 of een 535 of een 540 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichtenomdat hij in m'n kwartetspel zat...
Comment
-
Vandaag nieuwe auto van zusje op gaan halen:
120d (163ps) met de belangrijkste opties (ECC, cruise control, sportophanging, 17'', sportstoelen,...)
Een 250km mee gereden vandaag. Erg fijne auto. Een pak sneller dan ik verwachtte, ook op hogere snelheden. Verbruik van 6.1l/100km bij een cruise-snelheid van 150-160 is absoluut netjes te noemen. Enige minpuntje dat ik kan vinden is dat de ophanging een tikkeltje aan de stugge kant is voor lange afstanden, maar eens je een bocht neemt is dat allemaal direct vergeten. Oh ja, en dat ie geen xenon heeft, maar dat komt nog
.
Comment
Comment