Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeer exclusieve BMW 318d! Zo is er maar 1tje van gemaakt, want ik kan mij zo gene 3 Serie herinneren .... Neen serieus, 12 zijn ervan gemaakt!!
Zelfs 12??? Ze kunnen de mensen toch iets wijsmaken hé
Alé ik hoop allesinds dat dit gene wagen van een forumlid is hé
Oké dat van "full option" kan ik nog voor iets tussen komen als hij héél goed uitgerust is(bij vele merken is dat al een full option en meer....)
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
(ik vind het altlijd leuk om zo eens af en toe tussen de 2de hands aanbiedingen te gaan snuffelen)
Wagen komt van Beliën Neerpelt en die verkoper is van Vl.-Br. (kan natuurlijk altijd) maar volgens mij woont de (echte) eigenaar hier in de buurt en da's zeker niet Vlaams Brabant.
Zeer exclusieve BMW 318d! Zo is er maar 1tje van gemaakt, want ik kan mij zo gene 3 Serie herinneren .... Neen serieus, 12 zijn ervan gemaakt!!
Zelfs 12??? Ze kunnen de mensen toch iets wijsmaken hé
Alé ik hoop allesinds dat dit gene wagen van een forumlid is hé
Oké dat van "full option" kan ik nog voor iets tussen komen als hij héél goed uitgerust is(bij vele merken is dat al een full option en meer....)
Die dubbele uitlaten zijn misschien een beetje lelijk, de achterkant is misschien wat te, maar die velgen zijn echt veeeel te groot! De voorkant vind ik redelijk meevallen, al bij al een mooi geheel voor een 1 off, op de wat misvormde achterkant, te grote velgen en lelijke uitlaten na.
Comment