Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenBen vorige week ook eentje tegen gekomen int wild.
Staat lekker arrogant geparkeerd
Denk dat de foto wat bedriegt
Hmmja, ie is lelijk, maar daarmee vertel ik niks nieuws, misschien maakt BMW nog wel eens een mooie wagen, some day
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenOver BMW en Audi, reclame in't algemeen of precies dit soort reclames?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk vind zo'n Z1 nog altijd een zalige auto. Die deuren zijn echt uniek, al blijft het nog een krachttoer om eruit te geraken.
Jammer dat er niet meer power onder de motorkap zit, maar het onderstel maakt veel goed.
Mijn pa had er eentje met Mosselman biturbo kit op. Dat ging al veel beter vooruit.
Je vindt er ook 'veel' met 3.5 liter motoren in op mobile.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMijn pa had er eentje met Mosselman biturbo kit op. Dat ging al veel beter vooruit.
Je vindt er ook 'veel' met 3.5 liter motoren in op mobile.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenFoto's
Twas een rode. En zag er voor de rest standaard uit hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTwas een rode. En zag er voor de rest standaard uit hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTwas een rode. En zag er voor de rest standaard uit hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenAjaj, slechte zet van BMW ... beetje kinderachtig
edit: ik zit fout
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHeb je specs van zo'n ding?
Dat viel nog best mee hoor.
220ish pk, en iets van een 320ish Nm dacht ik. Ik zal het eens opzoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat viel nog best mee hoor.
220ish pk, en iets van een 320ish Nm dacht ik. Ik zal het eens opzoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNiet denderend voor een biturbo of zit ik ernaast?
Hangt ervan af hé.
50pk erbij, en iets van een kleine 100Nm, is al niet verkeerd.
Het blijven LP-kits hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenBwa, met zo'n 170pk (168 dacht ik) standaard, is dat toch redelijk deftig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHangt ervan af hé.
50pk erbij, en iets van een kleine 100Nm, is al niet verkeerd.
Het blijven LP-kits hé.
Comment
-
F*ck, der is hier nu ne maat van mijn pa met zijn 5 touring. Een 550i, manuele versnellingsbak !
Daarnet effe toertje meegeweest...
Die sound
Die versnelling
Qua uiterlijk is ie hetzelfde als die van Wannes, alleen nog met de standaard M-pakket velgen.
Ook niets van typeaanduiding achteraan, dus lekker understatement
Ik post wel nog ff een fotootje...
Comment
Comment