En toch vind ik het intressant. Stel je hebt een trim vol krassen die wat ouderdom heeft en je auto is sportief samengesteld dan kan het mits je het zelf doet best een intressante oplossing zijn om storende krassen weg te doen. Ik zou het nu ook niet direkt op een nieuwe trim gaan toepassen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wel een mooi interieur; welk beige-grijs is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWel een mooi interieur; welk beige-grijs is dit?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenGta zit er al bovenop. Hij zal wel meer info geven
Comment
-
Comment
-
Volgens mij is de website van BMW vernieuwd. Ziet er knap uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenVet!
En 295 achteraan
Zonder aanpassingen?
ik heb ook 285 achteraan zonder aanpassingen , past perfekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDamn
Is dat een diffkoeler in de koffer?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik heb ook 285 achteraan zonder aanpassingen , past perfekt
ge zou zelf niet zeggen dat het 20'ers zyn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenge zou zelf niet zeggen dat het 20'ers zyn2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenis 't weer te klein ja?!
tis gewoon perfect !
20" op een E90 is VET
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIets deftig mis met de verbruiksmeter van men E90
Ik staan minstens 30 km te dabberen in centrum Brussel, en dat ding zegt dat men verbruik 6.2 liter is
Sorry hoor, maar dat kan niet
pfff BC van E90 trekt op niks
volgens mijn BC heb ik nu een gemiddeld verbruik van een liter of 7/100 km
maar ik doe mijn tank vol, ik doe bv 500 km en dan de tank terug vol zit ik aan een gemiddeld verbruik van 8liter/100km
Comment
Comment