Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Zeer exclusieve BMW 318d! Zo is er maar 1tje van gemaakt, want ik kan mij zo gene 3 Serie herinneren .... Neen serieus, 12 zijn ervan gemaakt!!
    Zelfs 12??? Ze kunnen de mensen toch iets wijsmaken hé
    Alé ik hoop allesinds dat dit gene wagen van een forumlid is hé

Oké dat van "full option" kan ik nog voor iets tussen komen als hij héél goed uitgerust is(bij vele merken is dat al een full option en meer....)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

(ik vind het altlijd leuk om zo eens af en toe tussen de 2de hands aanbiedingen te gaan snuffelen)
    Wagen komt van Beliën Neerpelt en die verkoper is van Vl.-Br. (kan natuurlijk altijd) maar volgens mij woont de (echte) eigenaar hier in de buurt en da's zeker niet Vlaams Brabant.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Der is daar niets mis mee??? Er zitten enkel geen mineralen in

ge krijgt daar serieus buikpijn van en de kakkerij

Comment

• Bah, diesel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
          ge krijgt daar serieus buikpijn van en de kakkerij
          Je gaat er niet van dood ,je mag er gewoon niet te veel van binnenhebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Prachtige velgen. Zou het 20" zijn
            achteraan 20", vooraan 19"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Zeer exclusieve BMW 318d! Zo is er maar 1tje van gemaakt, want ik kan mij zo gene 3 Serie herinneren .... Neen serieus, 12 zijn ervan gemaakt!!
              Zelfs 12??? Ze kunnen de mensen toch iets wijsmaken hé
              Alé ik hoop allesinds dat dit gene wagen van een forumlid is hé

Oké dat van "full option" kan ik nog voor iets tussen komen als hij héél goed uitgerust is(bij vele merken is dat al een full option en meer....)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

(ik vind het altlijd leuk om zo eens af en toe tussen de 2de hands aanbiedingen te gaan snuffelen)
              Idd full option.. Waar zijn xenon - navi - automaat - verwarmde zetels - ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                Je gaat er niet van dood ,je mag er gewoon niet te veel van binnenhebben.
                idd van de kakkerij gade ni dood, maar tis vooral wreed ambetant...
                vooral die natte verse sporen in de onderbroek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                  idd van de kakkerij gade ni dood, maar tis vooral wreed ambetant...
                  vooral die natte verse sporen in de onderbroek
                  Zieke geest..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                    Idd full option.. Waar zijn xenon - navi - automaat - verwarmde zetels - ..
                    Die zijn wellicht met de pc door iemand weggeshopt

Comment

• Die dubbele uitlaten zijn misschien een beetje lelijk, de achterkant is misschien wat te, maar die velgen zijn echt veeeel te groot! De voorkant vind ik redelijk meevallen, al bij al een mooi geheel voor een 1 off, op de wat misvormde achterkant, te grote velgen en lelijke uitlaten na.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als ik 1 wagen op héél de wereld NIET zou willen, is het de die wel! Je schaamt je gewoon dood

Comment

Als ik 1 wagen op héél de wereld NIET zou willen, is het de die wel! Je schaamt je gewoon dood
                          Daar sluit ik mij bij aan, wat een gedrocht

Comment

• Niet mijn ding, maar de eigenaar zal er wel wat geld ingestoken hebben...

Comment

Als ik 1 wagen op héél de wereld NIET zou willen, is het de die wel! Je schaamt je gewoon dood
                              Heb jij ook een auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Heb jij ook een auto?
                                Heb ik een "Mijn auto" topic?

Comment

• Photoshop? Een gedrocht allessinds.

Comment

• lijkt me vrij duidelijk te zijn dat dat niet echt is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                      lijkt me vrij duidelijk te zijn dat dat niet echt is..
                                      Heeft nogal een groot "Need for Speed" carbon - gehalte

Comment

• Nieuwe cover voor Tuning Beats!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                          Heeft nogal een groot "Need for Speed" carbon - gehalte
                                          Doet mij persoonlijk meer aan Need For Speed - Most Wanted denken.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X