Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Algemene tevredenheid bij BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
    Yep
    Wacht ff, gij ook al ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      Wacht ff, gij ook al ?
      come again

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
        Knappe velgen welke type=nr.?
        ik weet juist dat ze van het M3 type zijn 18x8(ET47). heb ze voor 120€ gekocht en dan opnieuw laten poederlakken.
        GTA zal wel weten welk type(nr) ze zijn

Comment

• E46 320TD: 1x dieselpomp moeten vervangen maar dit was nog in garantie verder kwam ook de sigarettenaanteker los en deze krijg men zelfs na het tweede onderhoud niet terug goed vast.
          Voor de rest nooit geen problemen gehad, en ook de afwerkkwaliteit vond ik heel goed en geen rammeling te bespeuren.

E91 330D: Tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad. Zelfs de afwerkingskwaliteit vind ik tegenstelling tot anderen voldoen aan mijn verwachtingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
            come again
            zedde gij ook FC Bourges ?

Comment

• E36 318tds:Is al een tijdje verkocht,zeker tevreden wel 2maal de spanrol kapot gegaan (een teer punt bij de tds)gelukkig 2 kéér bij stilstand op een parkeerterrein.

E39 520d:Nog altijd in ons bezit,de perfect rijdende salon.
              Nora!

Comment

E36 318tds:Is al een tijdje verkocht,zeker tevreden wel 2maal de spanrol kapot gegaan (een teer punt bij de tds)gelukkig 2 kéér bij stilstand op een parkeerterrein.

E39 520d:Nog altijd in ons bezit,de perfect rijdende salon.
                had ge ook niet een e46?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  had ge ook niet een e46?

ja

E46 316i:Zéér tevreden geen enkel probleem (alhoewel) een platte batterij in de reservesleutel.

De andere zijn van mijn broer.
                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Helldog Bekijk Berichten
                    een E36 320tds sedan met M-pack (sperdiff enzo)
                    320tds?
                    sperdiff bij M Pack?

Comment

• Ik heb voor tevreden gekozen!
                      E39 525tds : Prachtige wagen ,bijna geen kosten aan gehad! Enkel in het interieur kleine mankementjes: bekerhouders die zeer vlug kapot waren,de bescherming aan de Bstijl die loskwam,knopjes van de airco en radio die in het midden doorbraken !Voor de rest geen problemen.

E46 320d(136pk) : Niets van problemen,geen kosten buiten het onderhoud aan gehad!

E60 530d : Over het algemeen wel tevreden,maar dit is wel de minste BMW van allemaal! Zo slaat het navigatie systeem soms tilt en blijft het bmw logo op het scherm staan en de radio werkt dan niet.De radio die plots luider gaat :s.Een paar kleine rammeltjes in het interieur.En de RF-banden die na 20.000km zijn vervangen omdat het ijzer al blootzat en geen melding ervan kwam!

Binnenkort E93 330d: Hopelijk geen problemen!

Dus buiten de elektronica problemen van de E60 zijn we tevreden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        • Iets wat ik echter wel onaanvaarbaar vind, is de kwaliteit van het stukje plastic (de greep of hoe moet ik noemen?) achter de raambediening op het portier aan de kant van de bestuurder (zie foto). Bij mij is dat beige en het is alsof telkens je dat aanraakt er een nieuwe kras op staat.
                        Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.

Blijkbaar moet hiervoor het hele deurpaneel vervangen worden omdat het uit 1 stuk is.
                        Straks ga ik naar de garage voor het onderhoud; 'k ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Comment

Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.
                          Blijkbaar moet hiervoor het hele deurpaneel vervangen worden omdat het uit 1 stuk is.
                          Straks ga ik naar de garage voor het onderhoud; 'k ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
                          ik ken wel een aantal BMW rijders en ik heb het nog nooit in het echt gezien of ervan gehoord, maar als dit werkelijk een gekend probleem is, vind ik dit simpelweg onaanvaardbaar voor een merk dat zo duur durft te zijn in de aankoop

Comment

• damn
                            De E heeft ook zo'n softplastic delen, maar gelukkig op plaatsen waar je moeilijk krassen kunt maken, op 1 plaats na dan, het slot van het handschoenvak...
                            Daar zitten ondertussen ook héél lichte krasjes in van de sleutelhanger

Comment

• Nog eentje:

In de VS is er een TSB (Technical Service Bulletin) i.v.m. dit probleem en wordt het deurpaneel onder garantie vervangen (éénmalig).
                              Eens kijken wat ze hier doen.
                              Ik neem deze foto's mee voor het geval ze moesten afkomen met de dooddoener: "nog nooit van gehoord".
                              Last edited by ; 09/07/2007, 11:34.

Comment

• 6 maand met een E90 318d gereden (20 000km), dus beperkte ervaring.

Algemeen gezien vond ik dat geen slechte auto maar hij was te middelmatig voor zijn prijs om een beoordeling "goed" te krijgen. De service van de garage was de beste die ik tot nu toe meegemaakt heb, ook de duurste denk ik, was ook al zo bij de Mini.

De E61 vervangwagen was een heel ander verhaal, die reed veel aangenamer.

In vergelijking met andere merken was de E90 voor mij het label "Premium" niet waard, maar dat is uiteraard ook afhankelijk van wat je zoekt in een wagen.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Net terug uit de garage.
                                  't Was de tweede keer dat ze zelf dergelijke krassen zagen op het paneel.
                                  Paneel wordt in garantie vervangen, geen discussie.

+1 voor BMW Van Boom.

BTW: even geprobeerd of ik tijdens het wachten geen ritje kon versieren met de Z4 M van de bazin, maar 't was njet.
                                  Last edited by ; 09/07/2007, 15:02.

Comment

Net terug uit de garage.
                                    't Was de tweede keer dat ze zelf dergelijke krassen zagen op het paneel.
                                    Paneel wordt in garantie vervangen, geen discussie.

+1 voor BMW Van Boom.

BTW: even geprobeerd of ik tijdens het wachten geen ritje kon versieren met de Z4 M van de bazin, maar 't was njet.

Puurs?
                                    Nora!

Comment

Puurs?
                                      Yep.

Comment

Yep.
                                        Mijn broer is ook tevreden van Puurs Van Boom
                                        Hun zwarte nummerplaathouder vind ik wel cool.
                                        Nora!

Comment

• E46 320d prefacelift: op een goeie 2.5 jaar 160 000 km bij elkaar gefietst.
                                          Zalige auto. Problems? een keer een lederen zetelbekleding (bijna doorgesleten na minder dan 50 000 km), een stukje plastic in de deur en redelijk wat lampjes. Verder niks, nada, noppes. Conclusie: GREAT CAR

Comment

Working...
                                          X