Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik reed vroeger altijd met lichten aan in de winter,
nu staat ie op automatisch ... en dat werkt vrij goed, vind ik.
In de zomer vind ik dan wel niet zo nodig, al is het wel verplicht in landen zoals Finland en dan ben je niets met zo'n automatisch systeem.
Ik rijd altijd met de lichten aan. Sowieso hebben wij op de auto´s ingesteld dat deze constant (altijd dus) aangaan wanneer de motor gestart wordt. Dit is veel veiliger, niet alleen om zelf beter te zien, maar ook om beter gezien te worden door het overige verkeer (zien en gezien worden dus). Bovendien indien je xenon hebt vind ik het ook nog eens mooier!
Lichten aan. Meestal rijd ik op mijn lichtsensor, maar hij in feite zou die de lichten wat sneller mogen laten ontsteken. Ik ben er voorstander van om bij bewolkt weer altijd met de lichten aan te rijden.
Als het gewoon vrij donker is (zoals nu dus zo bewolkt en grijs) steek ik die niet aan hoor. (en van de 12 die er nu voor het licht staan hebben er maar 2 de lichten aan)
Enkel echt 's avonds. Of wanneer iedereen ze ook aansteekt ongeveer.
Ik zie het nut niet om op klaarlichte dag en in volle zomer met je lichten aan te rijden. Beter gezien worden ? laat me niet lachen als ge op klaarlichte dag nen auto niet ziet ga je zeker zijn lichten niet zien.
Of is het mischien stoer om met je lichten aan te rijden ?
Trouwens meneer de motard is daar niet zo blij mee.
Lichten aan overdag is het enige voordeel dat motorrijders nog over hebben om gezien te worden.
Om milieuredenen niet aan te raden dat iedereen overdag met z'n lichten gaat rijden.
Persoonlijk schuif ik de verantwoordelijkheid af op de lichtsensoren van onze wagens
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment