Oorspronkelijk geplaatst door The Swede
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Saaie" bedrijfswagen of extra loon en een zelfgekochte wagen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenMooi en zeer juist verwoord. Waarom dacht je dat ik hier alsmaar zit te ketteren tegen bepaalde modellen van bepaalde Beierse merken? Niet omdat het slechte autos zijn, wel omdat ze enkel gekocht worden juist omdat de klant zijn ego wat moet opkrikken door te kunnen zeggen dat hij met een A of B logo rondrijdt.
Hier thuis staat zo'n "wannebee" bmw, wel die wagen wordt geapprecieerd om wat ie is, niet om welke opmerkingen de mensen maken. Als zo'n kar in leasing om zeggens even duur is als een evenwaardig uitgerustte passat of V70 waarom zou je het dan niet doen? De grootste doorslag was zelfs gewoon de aangename verkoper...
Comment
-
al diegenen die geld zeggen zijn slecht in rekenen. In België is de bedrijfswagen een deel van de verloning door de belachelijke hoge loonkost. Zolang men niets aan die loonkost doet is de nieuwe VAA regeling een platte belastingsverhoging voor zowel werknemers als zelfstandigen.
Comment
-
als ze het aanbieden zowiezo een bedrijfswagen. Maakt mij niet uit wat het is.
En als ik mag kiezen iets uit de vag groep, met of zonder opties, maakt niet veel uit.
Je rijdt voor niets en dat vind ik al goed genoeg. Ik zal dan ook verplicht zijn om hem niet te modden.
luxeproblemen....
en saaie wagens? tuurlijk er zijn er. Maar kom zeg, voor in de fille te staan heb je geen audi A6 of bmw 3/5 of mercedes C/E nodig. Zolang je maar warm/koud en droog zit(airco nemen dus als optie) en de radio hoorbaar is.Last edited by Ice_ken; 30/01/2012, 00:27.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenDe poll verbaasd me. Maar mss maak ik verkeerde veronderstelling. Dit zou willen zeggen dat 4 op de 10 firmawagens opgegeven worden?? Ik las ergens dat dit 1/10 was. Of zijn 3/10 van deze stemmers al mensen die in een kilometervergoedingsysteem zitten?
De poll lijkt me ook beinvloedt door de huidige heisa. Velen die bij een ware keuze reken en telt zal voor een firmawagen kiezen. Of misschien komt op deze site grotendeels autofreeks die absolute vrijheid willen wat hun wagen betreft en daar een prijsje voor over hebben.
Mijn gedacht zitten er hier gewoon geen echte gepassioneerde van autos. Gewoon een hele nest "geïnteresseerden" en "************" maar geen die echt " auto eerst" gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIs een Ferrari 458 een bedrijfsauto? Is een Range Rover full option een bedrijfsauto? Waar trek je de lijn? .... Feit is dat loon op werken overbelast wordt in België dus begrijpelijk dat jij verhuisd bent.
Nope, een RR of Ferrari is geen bedrijfswagen en mag, mijns insziens, dus ook niet aftrekbaar zijn (en ik heb een hekel aan socialisten...).
En als ik moet kiezen, dan geef ik meer geld uit en rij ik met de wagen die ik wil (zie de AMG).
En jawel, één van de belangrijkste reden waarom ik ben verhuisd. (behalve het zeezicht en de vrouwen ook)
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenDe meeste mensen hebben de keus niet he, de vraag in deze poll is of je extra loon of een wagen zou kiezen. Bij de meeste werkgevers is het die wagen of niets
Ik heb de poll ook nooit gemaakt om te weten of je van je baas mag kiezen, ik wil gewoon nagaan wat er eigenlijk het belangrijkst is voor het gemiddeld forumlid en, als ik het aantal berekeningen en economische en financiële redeneringen zie, dan moet ik tot mijn grote teleurstelling (en ter bevestiging van mijn vermoeden) vaststellen dat de meesten om autos geen bal geven.
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenGeloof je echt dat de rijders van een 2.0 bmw diesels die auto écht om het imago kopen? Er zullen wel zo'n yups zijn die compleet blind zijn voor andere merken, maar dat lijkt me toch een minderheid.
Hier thuis staat zo'n "wannebee" bmw, wel die wagen wordt geapprecieerd om wat ie is, niet om welke opmerkingen de mensen maken. Als zo'n kar in leasing om zeggens even duur is als een evenwaardig uitgerustte passat of V70 waarom zou je het dan niet doen? De grootste doorslag was zelfs gewoon de aangename verkoper...
Dus conclusie: het imago.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenI
Nope, een RR of Ferrari is geen bedrijfswagen en mag, mijns insziens, dus ook niet aftrekbaar zijn (en ik heb een hekel aan socialisten...).
En als ik moet kiezen, dan geef ik meer geld uit en rij ik met de wagen die ik wil (zie de AMG).
En jawel, één van de belangrijkste reden waarom ik ben verhuisd. (behalve het zeezicht en de vrouwen ook)
Villefranche sur mer is natuurlijk echt wel een droombestemming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenWelke auto's mogen dan wel?
Villefranche sur mer is natuurlijk echt wel een droombestemming.
Wel, laat ons zeggen dat ik nogal anti-hypocrisie ben.
Iemand die me komt vertellen dat hij een RR of Ferrari nodig heeft voor zijn wekr verplaatsingen, want hij kan die niet doen in een E220 CDI, is aan het lullen.
Iemand die me zegt dat dit de enige manier is om nog redelijk "onbelast" in België geld te kunnen verdienen, nu ja, daar kan ik inkomen. Maar die weet dan wel welk spelleke hij speelt. En als ge spellekes speelt door de kantjes eraf te lopen, dan moet ge niet komen klagen als ge eens verliest.
Er zijn echt een massa Belgen die het spelleke gespeeld hebben, zodanig veel (en soms zo grotesk) dat het begrip "bedrijfswagen" gewoon een grap is geworden... en dan zijn we verwonderd dat de deur wordt dichtgegooid... Naïviteit in het kwadraat!
Ik blijf bij mijn stelling: ik ken echt een massa belgen en ALLEMAAL klagen ze over de overheid... en elke verkiezing zie ik dezelfde uitslag. Wie voegt de daad niet bij het woord?
Anyway, 'k ga in een politiek debat afglijden.
Ik ga eens mijnen nest inkruipen want morgen mag ik dit gat van Pluto, waar het -32°C is op dit moment, verlaten om mooi naar die droomlocatie terug te vliegen. Want dat is het inderdaad en ik ben er echt content.
Laat de Fransen maar eens klagen over Sarkozy, maar het gezegde is nog steeds "Leven als God in Frankrijk", en met reden.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
Wel, laat ons zeggen dat ik nogal anti-hypocrisie ben.
Iemand die me komt vertellen dat hij een RR of Ferrari nodig heeft voor zijn wekr verplaatsingen, want hij kan die niet doen in een E220 CDI, is aan het lullen.
Iemand die me zegt dat dit de enige manier is om nog redelijk "onbelast" in België geld te kunnen verdienen, nu ja, daar kan ik inkomen. Maar die weet dan wel welk spelleke hij speelt. En als ge spellekes speelt door de kantjes eraf te lopen, dan moet ge niet komen klagen als ge eens verliest.
Er zijn echt een massa Belgen die het spelleke gespeeld hebben, zodanig veel (en soms zo grotesk) dat het begrip "bedrijfswagen" gewoon een grap is geworden... en dan zijn we verwonderd dat de deur wordt dichtgegooid... Naïviteit in het kwadraat!
Ik blijf bij mijn stelling: ik ken echt een massa belgen en ALLEMAAL klagen ze over de overheid... en elke verkiezing zie ik dezelfde uitslag. Wie voegt de daad niet bij het woord?
Anyway, 'k ga in een politiek debat afglijden.
Ik ga eens mijnen nest inkruipen want morgen mag ik dit gat van Pluto, waar het -32°C is op dit moment, verlaten om mooi naar die droomlocatie terug te vliegen. Want dat is het inderdaad en ik ben er echt content.
Laat de Fransen maar eens klagen over Sarkozy, maar het gezegde is nog steeds "Leven als God in Frankrijk", en met reden.
Meerderheid van de Vlamingen heeft nochtans niet voor partijen gestemd die in de regering zetelen incluis mezelf.
Prachtig stukje verscholen strand daar in Villefranche sur mer waarvan de naam mij ontsnapt. Lekkere restaurants ook. Ik ga ook nog moeten verhuizen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenZoals ik al zei waar trek je de grens, is een Passat R36 aanvaardbaar? Zijn vliegtuigtickets aftrekbaar wanneer je in first class vliegt?
Meerderheid van de Vlamingen heeft nochtans niet voor partijen gestemd die in de regering zetelen incluis mezelf.
Prachtig stukje verscholen strand daar in Villefranche sur mer waarvan de naam mij ontsnapt. Lekkere restaurants ook. Ik ga ook nog moeten verhuizen.
Ik ken er nog weinig die Fist class mogen vliegen. De vliegtuigtickets worden door de bedrijven betaald en goedkoop is dus de regel.
Als je al geluk hebt dan heb je een bedrijf dat je toelaat om long haul in business te vliegen.
Doch, men trekt graag dingen uit context. Als ik 100km per dag moet rijden in een E220 CDi of een Porsche Cayenne, dan ben ik even fris als ik uit beide uitstap. Als ik 14 uur op een vlucht naar Singapore heb gezeten en direct een meeting inmoet, dan is er wel degelijk een verschil of ik in een "redelijke" zetel gezeten heb en wat heb kunnen slapen, of ergens op een kerkstoel die 14 uur heb doorgebracht.
Er zijn er die het vliegtuig gebruiken om er twee keer per jaar op vakantie mee te gaan, er zijn er die elke week 4-6 en meer vluchten doen. Ik heb in 2005 welgeteld 254 vluchten gedaan, en 330 nachten op hotel doorgebracht. Muylle maakt al 30 jaar keukens, ik haal al 14 jaar dezelfde zotte toeren uit.
Die vluchten waren allemaal verloren tijd en die nachten hotel allemaal nachten die ik liever met mijn gezin had doorgebracht. Of die in business class of economy waren, maakt geen ruk verschil uit.
Het enige wat die vluchten me opbrachten, is dat ik in het weekend in Villefranche sur Mer mag gaan uitrusten.
Ils veulent tous le beurre et l'argent du beurre.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk ken er nog weinig die Fist class mogen vliegen. De vliegtuigtickets worden door de bedrijven betaald en goedkoop is dus de regel.
Als je al geluk hebt dan heb je een bedrijf dat je toelaat om long haul in business te vliegen.
Doch, men trekt graag dingen uit context. Als ik 100km per dag moet rijden in een E220 CDi of een Porsche Cayenne, dan ben ik even fris als ik uit beide uitstap. Als ik 14 uur op een vlucht naar Singapore heb gezeten en direct een meeting inmoet, dan is er wel degelijk een verschil of ik in een "redelijke" zetel gezeten heb en wat heb kunnen slapen, of ergens op een kerkstoel die 14 uur heb doorgebracht.
Er zijn er die het vliegtuig gebruiken om er twee keer per jaar op vakantie mee te gaan, er zijn er die elke week 4-6 en meer vluchten doen. Ik heb in 2005 welgeteld 254 vluchten gedaan, en 330 nachten op hotel doorgebracht. Muylle maakt al 30 jaar keukens, ik haal al 14 jaar dezelfde zotte toeren uit.
Die vluchten waren allemaal verloren tijd en die nachten hotel allemaal nachten die ik liever met mijn gezin had doorgebracht. Of die in business class of economy waren, maakt geen ruk verschil uit.
Het enige wat die vluchten me opbrachten, is dat ik in het weekend in Villefranche sur Mer mag gaan uitrusten.
Ils veulent tous le beurre et l'argent du beurre.
Ik zou nochtans al content zijn met alleen de boter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIk val in herhaling maar waar trek je de grens? Een panamera diesel of een Ferarari FF etc. Afhankelijk maken van het aantal km die je afmaalt? Wat betreft vliegtuigtickets had ik het niet op jou persoonlijk maar in het algemeen en terug waar trek je de grens? Wat met een GSM, is die Nokia van 30 euro ook niet voldoende ipv een iPhone van + 600 euro.
Ik zou nochtans al content zijn met alleen de boter.
Misschien kan men de grens trekken op een bepaalde cilinderinhoud, aantal pk en een bepaalde verkoopprijs.
Een Passat 2.0tdi met automaat lijkt me perfect verdedigbaar als bedrijfswagen om je van en naar klanten te rijden. Wil je een R36, of een Audi A6 2.0tdi met automaat, dan mag dat, maar dan moet je niet verwonderd zijn dat dat belast wordt want dat extraatje is er voor je plezier, niet omdat dat nodig is om je in alle comfort en veiligheid te verplaatsen.
Idem gaat voor al die mensen die redeneren dat ze een grote wagen nodig hebben voor de familie.
Ik heb ooit een werkgever geweten die een werkneemster (die een monovolume wou want ze had drie kinderen) perfect van repliek diende : "madammeke, ge pakt uw kinderen niet mee bij de klant. Ik geef u een auto voor werk-werk verkeer, niet voor uwe privé. Daar doet ge wat gij wilt. Zijt al content dat ge uw bedrijfswagen mee naar huis moogt nemen en er daar moogt mee rijden als ge wilt". En gelijk had hij.Last edited by The Swede; 30/01/2012, 06:34.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenOok goeiemorgen.
Misschien kan men de grens trekken op een bepaalde cilinderinhoud, aantal pk en een bepaalde verkoopprijs.
Een Passat 2.0tdi met automaat lijkt me perfect verdedigbaar als bedrijfswagen om je van en naar klanten te rijden. Wil je een R36, of een Audi A6 2.0tdi met automaat, dan mag dat, maar dan moet je niet verwonderd zijn dat dat belast wordt want dat extraatje is er voor je plezier, niet omdat dat nodig is om je in alle comfort en veiligheid te verplaatsen.
Idem gaat voor al die mensen die redeneren dat ze een grote wagen nodig hebben voor de familie.
Ik heb ooit een werkgever geweten die een werkneemster (die een monovolume wou want ze had drie kinderen) perfect van repliek diende : "madammeke, ge pakt uw kinderen niet mee bij de klant. Ik geef u een auto voor werk-werk verkeer, niet voor uwe privé. Daar doet ge wat gij wilt. Zijt al content dat ge uw bedrijfswagen mee naar huis moogt nemen en er daar moogt mee rijden als ge wilt". En gelijk had hij.
Ik blijf het een zeer moeilijke discussie vinden welke wagen er wel en niet mag of nog op een 2l moet je niet betalen maar op een 3l wel. Ik vond de oude regelgeving VAA nog niet zo slecht om dat verschil op te vangen. Nu wordt het prive voordeel in verhouding overgewaardeerd, allicht komt er nu een rekenvoorbeeld wanneer je wagen X prive aankoopt en wat hij dan kost. Maar dan kan je straks ook stellen dat ik mijn computer, printer, telefoon, ... ook prive gebruik en dus deze ook moet prive aankopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenGoedemorgen in la douce France.
Ik blijf het een zeer moeilijke discussie vinden welke wagen er wel en niet mag of nog op een 2l moet je niet betalen maar op een 3l wel. Ik vond de oude regelgeving VAA nog niet zo slecht om dat verschil op te vangen. Nu wordt het prive voordeel in verhouding overgewaardeerd, allicht komt er nu een rekenvoorbeeld wanneer je wagen X prive aankoopt en wat hij dan kost. Maar dan kan je straks ook stellen dat ik mijn computer, printer, telefoon, ... ook prive gebruik en dus deze ook moet prive aankopen.
Soit, da's wel voor het VAA topic.
Hier is de vraag of iemand geld belangrijker vindt, dan wel meer wil betalen dan vroeger voor zijn mooie auto.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenGoedemorgen in la douce France.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenOm eerlijk te zijn, moeten ze een mens gewoon belasten op het reëel aantal gereden privékilometers en de leasekost als basis nemen. Twee eenvoudige cijfers en een simpele berekening die de hele heisa weghalen.
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenHier is de vraag of iemand geld belangrijker vindt, dan wel meer wil betalen dan vroeger voor zijn mooie auto.
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenPS: 'k Zit wel in het iets koudere Oulu op dit moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenEen Megane, Skoda of Focus wordt hier blijkbaar aanzien als een wagen waar je liever niet in gezien wil worden. Met alle respect, ik gun jullie allemaal jullie grote firmawagens, maar 60-70% van de bevolking is dolblij als ze zelf zo'n auto kunnen kopen, laat staan er één krijgen.
My 2 cents, maar een auto zien als een stukje van je eigenwaarde is best wel zielig hoor.
Ik hou ook van auto's, kijk er graag naar, rij er graag mee maar ze bepalen niet wie ik ben
Maar ik ben ook in de luxepositie om een oldtimer te hebben voor het weekend. Die is nu mijn enige wagen, dus die wordt mooi tweede wagen en ik ben blij, omdat ik mijn auto graag zie en ik hem niet wil inzetten als dagdagelijkse wagen.
Maar je hebt wel gelijk : zo een megane of een zo een bmw : ze voldoen beide om van A naar B te rijden en ondertussen voor de lichten te staan aanschuiven. Ook vermoed ik dat de meeste kinderen op de achterzetel niet geven of het een focus of een audi is, zolang ze comfortabel zitten en veilig (voor jou eigen gemoedsrust) ben je blij.
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIdem gaat voor al die mensen die redeneren dat ze een grote wagen nodig hebben voor de familie.
Ik heb ooit een werkgever geweten die een werkneemster (die een monovolume wou want ze had drie kinderen) perfect van repliek diende : "madammeke, ge pakt uw kinderen niet mee bij de klant. Ik geef u een auto voor werk-werk verkeer, niet voor uwe privé. Daar doet ge wat gij wilt. Zijt al content dat ge uw bedrijfswagen mee naar huis moogt nemen en er daar moogt mee rijden als ge wilt". En gelijk had hij.
Hij heeft dan privé een chrysler voyager gekocht. (omdat hij dit als huurwagen had gehad op reis, toen ze nog met 3 waren en hij daar lovend over was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk ben ook verbaasd door de resultaten. Want als ik 90% hier lees, dan is het eerst geld, dan de auto die telt.
Mijn gedacht zitten er hier gewoon geen echte gepassioneerde van autos. Gewoon een hele nest "geïnteresseerden" en "************" maar geen die echt " auto eerst" gaan.
Ik heb de poll ook nooit gemaakt om te weten of je van je baas mag kiezen, ik wil gewoon nagaan wat er eigenlijk het belangrijkst is voor het gemiddeld forumlid en, als ik het aantal berekeningen en economische en financiële redeneringen zie, dan moet ik tot mijn grote teleurstelling (en ter bevestiging van mijn vermoeden) vaststellen dat de meesten om autos geen bal geven.
Laatst stond er een kennis aan mijn deur met zijn nieuwe Dacia Duster. Hij vroeg of ik eens wilde rijden, wel dat maakte mijn dag goed, want ik had weer eens een auto kunnen aanvoelen die ik nog niet kende. Ik moet zeggen dat dat verbazend goed reed. Wel was het een interieur waarvoor zelfs tupperware beschaamd zou zijn en ging de deur lichter open dan mijn gazet.
Evenzeer ben ik eens met de Mito vervangwagen gaan toeren, of beleef ik plezier in de 20 jaar opel omega van mijn maat,...
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenHet feit alleen al dat je voor een 320d ipv een V70 gaat, duidt al aan dat je voor het imago gaat. Die wagen is stukken minder ruim, rijdt minder goed, is half gemotoriseerd, klinkt als een camionette en is duurder dan een V70...
Dus conclusie: het imago.
We hebben hier ook een 318d gehad met navi prof, cruise control, 16"... Zeer basic dus op de navi prof na. Voor hetzelfde had je in ons geval een passat 2.0 TDI, maar eender welke andere optie kon je vergeten.
De restwaarde van de premiums is kennelijk gewoon een pak hoger, ofwel krijgt de leasing daar meer korting. Maar die dingen zijn niet duurder voor hetzelfde. Het gaat niet om mijn auto, ik woon nog thuis. Ons ma wilde zelfs eerst zo geen (I quote) "dikke-nekken-auto". Het is daarna nog lang een gezaag geweest dat ie minder ruim was en de stereo slechter was dan in onze privé passat.
De motor is in elk geval in leasing een 2 liter diesel, dus dat maakt ook al niet uit. Ik heb al gereden met een D3 en D5. Ik snap eigenlijk niet wat daar o zo speciaal aan is.
Ik ken nog iemand, met een leasing F11 520d, wel die man baalde ervan dat hij geen nieuwe Sharan kon kiezen. De 5 was zo ongeveer het beste dat hij voor zijn gebruik kon krijgen.
Je visie dat de meesten een auto kopen om het imago is volgens mij al even kortzichtig als de mensen die werkelijk een auto kopen om het imago.Last edited by glennvc; 30/01/2012, 11:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenOok mijn mening.
Geef mij maar een mooie auto, graag zo'n BMW die je verkettert
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenVerkeerd gelezen maar ik wil gerust op je woonst in Villefranche passen gedurende je afwezigheid. Stuur maar PM wat het adres isen Garfield let op ons madame
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenJa, maar aan uw avatar te zien, kiest gij nog een Bayerische Motoren Werke en niet een Bayerische Mazout Werke. Niet zoals die snotneuzen hier die niet weten vanwaar BMW komt.
Verder kan ik je helemaal niet volgen in de diesel-haat. Toegegeven, ik heb nog niet veel benzinemotoren gereden. Maar tot zover ben ik van de standaard motoren niet echt onder de indruk geweest. De 1.6 115 pk in die Astra was stiller en mee trillingsvrij dan de 105 pk TDI in een Golf. Het gevoel van ademnood met die 1.6 was echter evenmin leuk. Toen ik de eerste keer vertrok met de 2.0T van Volvo had ik verwacht dat er een wereld ging open gaan, onder meer door ook jouw posts. Wel, dat viel dik tegen. Buiten het wat verder kunnen trekken in toeren en wat minder lawaai was dat voor mij quasi hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
Ja, maar aan uw avatar te zien, kiest gij nog een Bayerische Motoren Werke en niet een Bayerische Mazout Werke. Niet zoals die snotneuzen hier die niet weten vanwaar BMW komt.
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenWel, mijn madame let daar al op...en Garfield let op ons madame
Comment
Comment