Nog niet bijster veel wagens als je vergelijkt met anderen hier. Maar de mijne zijn wel telkens zelf betaald. 
Begonnen met een Golf III GTD, 5jaar plezier mee gehad, en getjoened naar mijn goeddunken.
zo had ik de symbolen groen gespoten, een groene lijn over de bumpers en mooie wieldeksels van 14inch gestoken. ( van die knappe zwarte met chromen randje zodat ik precies echte velgen had) Nadien megagrote 15inch alu gestoken. rechtstreeks van de auto5.
Wagen was wel zalig om mee te rijden. sportzetels, electrische ruiten en dak,.... fake plastieken houtinleg (ook van auto5
)
Dan nog even met een Golf I cabrio gti gereden.
Maar die zoop me arm. Wel zalig met dat electrische dak.
Nadien de coupé gekocht
en nu dus vol ongeduld aan het wachten op de mondeo
oja en de kever nog.

Begonnen met een Golf III GTD, 5jaar plezier mee gehad, en getjoened naar mijn goeddunken.

zo had ik de symbolen groen gespoten, een groene lijn over de bumpers en mooie wieldeksels van 14inch gestoken. ( van die knappe zwarte met chromen randje zodat ik precies echte velgen had) Nadien megagrote 15inch alu gestoken. rechtstreeks van de auto5.
Wagen was wel zalig om mee te rijden. sportzetels, electrische ruiten en dak,.... fake plastieken houtinleg (ook van auto5

Dan nog even met een Golf I cabrio gti gereden.
Maar die zoop me arm. Wel zalig met dat electrische dak.
Nadien de coupé gekocht
en nu dus vol ongeduld aan het wachten op de mondeo
oja en de kever nog.
Comment