Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Starre assen, bladveren, inschakelbare voorwielaandrijving, overbekrachtigde remmen. Met BF Goodrich Mud Terrain banden erop bijna niet te stoppen in het terrein. Prachtige momenten mee beleefd.
mijn allereerste uto was een matra simca bageera die ik samen met een vriend opgelapt had. er zijn er dan nog een stuk of 25 gevolgd.....Nu zou ik me weer iets nieuws willen aanschaffen. volgende week nar het autosalon wat prijzen gaan rapen. Naar het er nu uitziet wordt het bmw of mercedes
Mijn eerste auto was iets meer bescheiden,een DAF 66
Sinds de jaren 70 zijn Dafjes de hobby van mijn vader,hij heeft er nog mee geracet en aan slaloms deelgenomen.Dus mijn karretje samen met mijn vader opgelapt en voorzien van 13" ATS alu's,recaro stoeltjes,en een lichtjes opgevoerde 1400cc motor uit een Volvo 343.
Dit ging vrij vlotjes aan het stoplicht,een kameraad destijds in het leger reed met een primera 2.0 en die kwam er niet aan te pas
Mijn eerste auto was iets meer bescheiden,een DAF 66
Sinds de jaren 70 zijn Dafjes de hobby van mijn vader,hij heeft er nog mee geracet en aan slaloms deelgenomen.Dus mijn karretje samen met mijn vader opgelapt en voorzien van 13" ATS alu's,recaro stoeltjes,en een lichtjes opgevoerde 1400cc motor uit een Volvo 343.
Dit ging vrij vlotjes aan het stoplicht,een kameraad destijds in het leger reed met een primera 2.0 en die kwam er niet aan te pas
Fijn om te zien dat er qua eerste auto's echt nog met van die oudjes wordt rondgekard. Ik vind de trend van voor de zoon/dochter splinternieuwe auto te kopen maar al te belachelijk.
Mijn eerste stalen ros was een Volvo 460 1.7 GLE:
Fijne wagen, en redelijk "exclusief", want heel veel zag/zie je ze niet.
Ik zal in ieder geval altijd Volvo een goed hart toedragen.
Vooral als ik hem zie (en hoor) rijden (m'n vriendin toert er regelmatig ook mee) kriebelt het toch nog steeds hoor!
Peugeot 206 GTi 2.0 16v 138pk van 2000
Comment