Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat was je eerste auto? Anekdotes ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij was het deze (in het grijs & SWING versie)

Comment

• Suzuki Samurai 1.3

Starre assen, bladveren, inschakelbare voorwielaandrijving, overbekrachtigde remmen. Met BF Goodrich Mud Terrain banden erop bijna niet te stoppen in het terrein. Prachtige momenten mee beleefd.

Comment

• '02 Volkswagen Golf IV Variant 1.9tdi - 90pk

Full option op leder en navigatie na. Automatische airco was een heerlijk speeltje

Grote koffer?

Ideaal
        Last edited by ; 10/01/2010, 02:36.

Comment

• mijn allereerste uto was een matra simca bageera die ik samen met een vriend opgelapt had. er zijn er dan nog een stuk of 25 gevolgd.....Nu zou ik me weer iets nieuws willen aanschaffen. volgende week nar het autosalon wat prijzen gaan rapen. Naar het er nu uitziet wordt het bmw of mercedes

Comment

• Eerste auto was BMW 320i coupe E36.
            Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
            www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten

'02 Volkswagen Golf IV Variant 1.9tdi - 90pk

Full option op leder en navigatie na. Automatische airco was een heerlijk speeltje

Grote koffer?

Ideaal
              Wtf, Koen?! Niet verwacht van u!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                eerste auto is altijd iets speciaals he , dus ik snap hem wel

Comment

• Mijn eerste auto was iets meer bescheiden,een DAF 66
                  Sinds de jaren 70 zijn Dafjes de hobby van mijn vader,hij heeft er nog mee geracet en aan slaloms deelgenomen.Dus mijn karretje samen met mijn vader opgelapt en voorzien van 13" ATS alu's,recaro stoeltjes,en een lichtjes opgevoerde 1400cc motor uit een Volvo 343.
                  Dit ging vrij vlotjes aan het stoplicht,een kameraad destijds in het leger reed met een primera 2.0 en die kwam er niet aan te pas

Comment

De break of de kofferinhoud?

Ik heb die auto gekocht voor € 2 600... was echt een koopje! Die boxenset heb ik ook kunnen kopen voor een prijsje en jah, je bent 18 en je wil wat

Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
                    eerste auto is altijd iets speciaals he , dus ik snap hem wel
                    Ik ben sowieso fan van breaks dus een gewone Golf moest ik niet. Mijn huidige wagen is ook groot... Gewoon fan van grote wagens

Comment

De break of de kofferinhoud?

Ik heb die auto gekocht voor € 2 600... was echt een koopje! Die boxenset heb ik ook kunnen kopen voor een prijsje en jah, je bent 18 en je wil wat
                      De boxen tiens, gij ronny!

Comment

De boxen tiens, gij ronny!
                        Ik ben hier de Ronny hé, wie reed er nu weer cabrio, muziek volle bak en een kuifke door centrum Antwerpen?

Comment

Ik ben hier de Ronny hé, wie reed er nu weer cabrio, muziek volle bak en een kuifke door centrum Antwerpen?
                          De muziek was de schuld van de bijrijder!

Comment

• Renault 5 1.1L ....... auto was zo oud als ik
                            Ge moet ergens mee beginnen hé.

voorbeeldfoto

Comment

• '96 Saxo 1.1i met 0 opties behalve servo-stuur

Vinnig koekendoosje dat toch nog best veel rijplezier gaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                Mijn eerste auto was iets meer bescheiden,een DAF 66
                                Sinds de jaren 70 zijn Dafjes de hobby van mijn vader,hij heeft er nog mee geracet en aan slaloms deelgenomen.Dus mijn karretje samen met mijn vader opgelapt en voorzien van 13" ATS alu's,recaro stoeltjes,en een lichtjes opgevoerde 1400cc motor uit een Volvo 343.
                                Dit ging vrij vlotjes aan het stoplicht,een kameraad destijds in het leger reed met een primera 2.0 en die kwam er niet aan te pas

Prachtig!

Comment

• Fijn om te zien dat er qua eerste auto's echt nog met van die oudjes wordt rondgekard. Ik vind de trend van voor de zoon/dochter splinternieuwe auto te kopen maar al te belachelijk.

Mijn eerste stalen ros was een Volvo 460 1.7 GLE:

Fijne wagen, en redelijk "exclusief", want heel veel zag/zie je ze niet.
                                  Ik zal in ieder geval altijd Volvo een goed hart toedragen.
                                  2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• deze in het wit

deze janten

zulk'een booskijker en zwart vw-logo

Comment

• Peugeot 206 GTi

Nog steeds de huidige wagen, wat een funcar...

Vooral als ik hem zie (en hoor) rijden (m'n vriendin toert er regelmatig ook mee) kriebelt het toch nog steeds hoor!
                                      Peugeot 206 GTi 2.0 16v 138pk van 2000

Comment

• alfa romeo 75 1.6 ie 107pk rwd 1992 gekocht bij DeRocker Wetteren in 1999

borbet cf 16" met 205/45/16 falkens

en 3weken later tegen een paal
                                        Last edited by ; 10/01/2010, 15:28.

Comment

• peugeot 206 1.4 HDI uit 2003 70pk

Zeer leuk bakje en vlot genoeg als je hem op zen staart trapt...

1jaar meegereden en door torenhoge en regelmatige mankementen hem verkocht.

nu een seat leon Stylance uit 2010 als 2e auto.
                                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
                                          X