Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hopelijk was de NS nog ooen voor de aanwezige Ringers, d'r had er blijkbaar eentje z'n civic geplooid?
    B257 was ook dicht op terugweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Wel, als ik voor 5u in m'n bed zit kom ik af morgen, ik hou jullie op de hoogte.
      Ik heb niks gehoord van je

I was there

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Hopelijk was de NS nog ooen voor de aanwezige Ringers, d'r had er blijkbaar eentje z'n civic geplooid?
        B257 was ook dicht op terugweg.

Niks van gemerkt. Avondsessie is weer veel te laat begonnen zoals gewoonlijk ( t was 18.15 ipv de geplande 17.30. Was VLN geweest en ze waren nog wrakken van de baan aan het sleuren, waaronder deze GT3, geen onbekende denk ik:

Maar geen sluitingen gehad voor de rest.

Het was wel een wat ander publiek vandaag, doordat het morgen niet open is. Geen hordes zotte Engelsen dus. Veel minder dikke bakken ook, en dus veel meer gewone auto's, zoals omgebouwde golfjes enzo. Slechts 3 997 GT3s Wel 3 Honda NSX'en.

Wel een Gallardo Superleggera waar ik rondje achter heb gereden. Jezus Christus dat geluid, precies een formule 1 wagen. Daarna nog horen passeren op de weg in Breidscheid, toen we zaten te eten. t was echt Rami-style er los over. Deed gewoon pijn aan de oren.

Er was ook zo een BMW M3 in dat speciaal mat grijs. Vrij knap moet ik zeggen. En VEEL motards, waarvan er een hele hoop duidelijk de NS nog niet kenden, aan de random remmaneuvers te zien. En de eerste ronde stond er al ene met zijne moto in panne aan Hatzenbach II. Die is niet ver geraakt dus. Stonden ze een beetje later al af te slepen.

Op een gegeven moment ook een of andere engelsman met een duidelijk te vol geladen Clio die aan ik schat 40km/h bergop aan het rijden was op het circuit. De ronde erna ben ik hem weer tegengekomen, wat kilometers verder in de lap

Mijn vriendin is voor de eerste keer meegeweest en ze heeft het toch aangedurfd van 1 rondje mee te rijden. Ik ga er niet teveel woorden aan besteden, denk gewoon "Ricardo Patrese Civic Type R youtube", maar dan erger Ik heb ze dan afgezet aan Brunnchen om wat te kijken, daar er aan de start eigenlijk niks te zien valt. Als ik ze daar wat later terug ga oppikken als de ring dicht was hadden er een paar Duitsers haar al wat drank aangeboden , en ineens komt er zo een wijf dolenthousiast naar mijn auto gestormd met de vraag of ik ze even kon meepakken voor een ritje van 20 meter over de parking

Afgesloten met een schnitzel in Breidscheid en een rustig ritje naar huis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Was VLN geweest en ze waren nog wrakken van de baan aan het sleuren
          Zal d'r daar 1 van geweest zijn. Indd veel motards, heb er nog een middelvingertje van een gekregen op de baan. Dat ik nog inhaal, dat mocht blijkbaar niet, dat hij tegen 240 van de andere kant komt uiteraard wel

Comment

Ik heb niks gehoord van je

I was there

Mensen die denken dat ze kunnen sleutelen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Mensen die denken dat ze kunnen sleutelen hé
              Tell me

Comment

• Heeft iemand een linkje naar de openingsuren op de NS? Had hem opgeslaan bij mijn favorieten, maar url is veranderd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                  Heeft iemand een linkje naar de openingsuren op de NS? Had hem opgeslaan bij mijn favorieten, maar url is veranderd
                  AUB...
                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Merci .

Comment

Mijn vriendin is voor de eerste keer meegeweest en ze heeft het toch aangedurfd van 1 rondje mee te rijden. Ik ga er niet teveel woorden aan besteden, denk gewoon "Ricardo Patrese Civic Type R youtube", maar dan erger Ik heb ze dan afgezet aan Brunnchen om wat te kijken, daar er aan de start eigenlijk niks te zien valt. .
                      Ik heb vorig jaar juist hetzelfde meegemaakt. Ze wist het wel te apprecieren maar had er na 1 rondje toch al genoeg van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Ik heb vorig jaar juist hetzelfde meegemaakt. Ze wist het wel te apprecieren maar had er na 1 rondje toch al genoeg van.
                        Ik weet nu perfect hoe het gaat klinken de dag dat ze zou bevallen

De eerste keer dat ze vroeg of het nog ver was zaten we op 3km, ik heb wijselijk gezwegen

Comment

• Rij je op zo'n moment wat trager om het niet te erg te maken of blijf je gewoon doodleuk doorknallen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Rij je op zo'n moment wat trager om het niet te erg te maken of blijf je gewoon doodleuk doorknallen?
                            Ik reed eigenlijk nog vrij rustig. t Was het eerste rondje van de dag begot. Ook nog redelijk wat verkeer dat ik moest inhalen.

Ik had beter een camera in de auto gehangen. Dat had leuke beelden opgeleverd denk ik.

Comment

Ik weet nu perfect hoe het gaat klinken de dag dat ze zou bevallen

De eerste keer dat ze vroeg of het nog ver was zaten we op 3km, ik heb wijselijk gezwegen
                              Zo erg was het bij mij niet precies. Wel wat verschoten van de hoogteverschillen en het hevige remmen. Ze moest erna toch even rustig gaan zitten. Ik had op voorhand gezegd dat het wel een lang rondje was maar voor haar leek het idd eindeloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Rij je op zo'n moment wat trager om het niet te erg te maken of blijf je gewoon doodleuk doorknallen?
                                Dat heeft geld gekost en dat moet het waard zijn.

Comment

• Lol Fuel, ge moogt die van mij eens ne keer lenen (voor een rondje ring hè! ). Vraag maar aan Serial, die zal u wss nog liggen aanmoedigen. I love my GF

Comment

• Bon, pizza bij Pinocchio in Adenau op mijn kosten voor degene die een deftige foto vindt van die beruchte lap van zaterdag, met de passagier dus in beeld

Er zitten er hier toch genoeg met grote vakantie, dus knock yourself out zou ik zo zeggen (als er al iets te vinden gaat zijn... wel volk langs de kant gezien met een fototoestel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Dat heeft geld gekost en dat moet het waard zijn.
                                      Fuchsrohre in, onder de brug door op constante gas, op t gemakske: "kijk, das hier in dit stuk dat ze in de berm een snelheidsmeter zetten bij Rad am Ring zodat je kan zien hoe hard je gaat met de fiets...", en dan pedal to the metal rollcoaster ride naar beneden.

Yihaaa

Maar ik zou ze toch ni willen wisselen voor iemand anders

Comment

Fuchsrohre in, onder de brug door op constante gas, op t gemakske: "kijk, das hier in dit stuk dat ze in de berm een snelheidsmeter zetten bij Rad am Ring zodat je kan zien hoe hard je gaat met de fiets...", en dan pedal to the metal rollcoaster ride naar beneden.

Yihaaa

Maar ik zou ze toch ni willen wisselen voor iemand anders
                                        Zolang ze u niet meeneemt op rad am ring ... ge zou nogal eens afzien !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Zolang ze u niet meeneemt op rad am ring ... ge zou nogal eens afzien !
                                          Gade ni mee om te supporteren?
                                          Ze gaat zich samen met 2 anderen inschrijven voor het vrij rijden dat weekend

Comment

Working...
                                          X