Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
    Vandaag nog eens gefilmed en het resultaat mag er toch zijn denk ik

Wel nog serieuze fout gemaakt bij mini karussel omdat mn portefeuille uit zijvak gevallen was en tussen mijn pedalen was aant glijden. Wat concentratie verloren en te laat terug opgekeken

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Knap gereden man !

Comment

• strak rondje idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Blijkbaar erger jij je nogal aan mijn geërger?

Maar bon, duly noted!

Je staat wel heel kort momenteel

Bmw has changed you

Comment

• Aangezien d'r nu al 3 zijn die dat opmerken zal het wel waar zijn I guess?

Nochtans geen flauw idee waar ik verkeerd zit, maar ik zal het niet zien I presume. Ik krijg gewoon de weubbels van idioten, that's all

Anyway...

Ciao,

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Ciao,

Switcher
            maar enfin dat jullie dat nog altijd weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              maar enfin dat jullie dat nog altijd weten
              Zalige periode toen.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Knap gereden man !
                ²

Hoed af!

Comment

• Erg mooie lijnen!

Comment

• Ok, hier mijn filmpje, 10:21 BTG, het track was nog steeds wat damp en er lag nog wat oliespoor van dien onnozelaar die z'n carter omzeep had gereden + er stond een sleepwagen waarvoor ik moest vertragen. Jaja allemaal excuses maar voor mijn wagen...

Hier en daar mocht ik een bocht wat sneller genomen worden (ook al is daar al niet veel ruimte niet meer dankzij de kut uniroyal banden) en uiteraard hier en daar een schoonheidsfoutje.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Knap gereden man !
                      Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      strak rondje idd!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      ²

Hoed af!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                      Erg mooie lijnen!

allemaal ferm bedankt voor de vriendelijke commentaren!

Vandaag was het echt een leuke dag, jammer dat scuderia hanseat er was maar het weer maakte dat meer dan goed

De prijs voor el sympathico van de ring gaat trouwens uit naar ir_fuel!

Comment

• Inderdaad lekker gereden! Zeer knap!

Comment

• Kan je een jaarkaart met bancontact betalen?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Kan je een jaarkaart met bancontact betalen?
                            jup, kaart met maestro is geen probleem

Comment

jup, kaart met maestro is geen probleem
                              Super, thanks!

Comment

Super, thanks!
                                gebt pcies de smaak te pakke
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  gebt pcies de smaak te pakke
                                  Mijn pa ja

Comment

Vandaag nog eens gefilmed en het resultaat mag er toch zijn denk ik

Wel nog serieuze fout gemaakt bij mini karussel omdat mn portefeuille uit zijvak gevallen was en tussen mijn pedalen was aant glijden. Wat concentratie verloren en te laat terug opgekeken

+ YouTube Video
                                    Clean gereden, geen verkeer, goede lijn, je kent blijkbaar de Ring al goed.
                                    De zon kan soms wel parten spelen.
                                    S'avonds (dauw van de bomen oppassen in de afdaling Fuchröde, heb daar eens (zonder erg) een schuivertje van zo'n 200m gedaan, dat was toen knijpen...

Ga je regelmatig door de week ?
                                    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Kan je een jaarkaart met bancontact betalen?
                                      Ja geen probleem, visa of master.
                                      Ze maken dan een foto van je (lachen dus), je ontvangt een kaart en een armband, deze armband registreert zowel je toegang als aantal gereden ronden.

Voilà

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                        Ja geen probleem, visa of master.
                                        Ze maken dan een foto van je (lachen dus), je ontvangt een kaart en een armband, deze armband registreert zowel je toegang als aantal gereden ronden.

Voilà
                                        een gewone pasfoto meenemen mag dus niet?

Comment

een gewone pasfoto meenemen mag dus niet?
                                          Is niet nodig, ze nemen een digitale foto van je, scannen deze op inschrijvingsformulier, drukken dit af en laten je dit tekenen.
                                          Hou altijd je betalingbewijs bij, je weet nooit...

Comment

Working...
                                          X