Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hopelijk was de NS nog ooen voor de aanwezige Ringers, d'r had er blijkbaar eentje z'n civic geplooid?
B257 was ook dicht op terugweg.
Niks van gemerkt. Avondsessie is weer veel te laat begonnen zoals gewoonlijk ( t was 18.15 ipv de geplande 17.30. Was VLN geweest en ze waren nog wrakken van de baan aan het sleuren, waaronder deze GT3, geen onbekende denk ik:
Maar geen sluitingen gehad voor de rest.
Het was wel een wat ander publiek vandaag, doordat het morgen niet open is. Geen hordes zotte Engelsen dus. Veel minder dikke bakken ook, en dus veel meer gewone auto's, zoals omgebouwde golfjes enzo. Slechts 3 997 GT3s Wel 3 Honda NSX'en.
Wel een Gallardo Superleggera waar ik rondje achter heb gereden. Jezus Christus dat geluid, precies een formule 1 wagen. Daarna nog horen passeren op de weg in Breidscheid, toen we zaten te eten. t was echt Rami-style er los over. Deed gewoon pijn aan de oren.
Er was ook zo een BMW M3 in dat speciaal mat grijs. Vrij knap moet ik zeggen. En VEEL motards, waarvan er een hele hoop duidelijk de NS nog niet kenden, aan de random remmaneuvers te zien. En de eerste ronde stond er al ene met zijne moto in panne aan Hatzenbach II. Die is niet ver geraakt dus. Stonden ze een beetje later al af te slepen.
Op een gegeven moment ook een of andere engelsman met een duidelijk te vol geladen Clio die aan ik schat 40km/h bergop aan het rijden was op het circuit. De ronde erna ben ik hem weer tegengekomen, wat kilometers verder in de lap
Mijn vriendin is voor de eerste keer meegeweest en ze heeft het toch aangedurfd van 1 rondje mee te rijden. Ik ga er niet teveel woorden aan besteden, denk gewoon "Ricardo Patrese Civic Type R youtube", maar dan erger Ik heb ze dan afgezet aan Brunnchen om wat te kijken, daar er aan de start eigenlijk niks te zien valt. Als ik ze daar wat later terug ga oppikken als de ring dicht was hadden er een paar Duitsers haar al wat drank aangeboden , en ineens komt er zo een wijf dolenthousiast naar mijn auto gestormd met de vraag of ik ze even kon meepakken voor een ritje van 20 meter over de parking
Afgesloten met een schnitzel in Breidscheid en een rustig ritje naar huis.
Was VLN geweest en ze waren nog wrakken van de baan aan het sleuren
Zal d'r daar 1 van geweest zijn. Indd veel motards, heb er nog een middelvingertje van een gekregen op de baan. Dat ik nog inhaal, dat mocht blijkbaar niet, dat hij tegen 240 van de andere kant komt uiteraard wel
Mijn vriendin is voor de eerste keer meegeweest en ze heeft het toch aangedurfd van 1 rondje mee te rijden. Ik ga er niet teveel woorden aan besteden, denk gewoon "Ricardo Patrese Civic Type R youtube", maar dan erger Ik heb ze dan afgezet aan Brunnchen om wat te kijken, daar er aan de start eigenlijk niks te zien valt. .
Ik heb vorig jaar juist hetzelfde meegemaakt. Ze wist het wel te apprecieren maar had er na 1 rondje toch al genoeg van.
Ik weet nu perfect hoe het gaat klinken de dag dat ze zou bevallen
De eerste keer dat ze vroeg of het nog ver was zaten we op 3km, ik heb wijselijk gezwegen
Zo erg was het bij mij niet precies. Wel wat verschoten van de hoogteverschillen en het hevige remmen. Ze moest erna toch even rustig gaan zitten. Ik had op voorhand gezegd dat het wel een lang rondje was maar voor haar leek het idd eindeloos.
Lol Fuel, ge moogt die van mij eens ne keer lenen (voor een rondje ring hè! ). Vraag maar aan Serial, die zal u wss nog liggen aanmoedigen. I love my GF
Bon, pizza bij Pinocchio in Adenau op mijn kosten voor degene die een deftige foto vindt van die beruchte lap van zaterdag, met de passagier dus in beeld
Er zitten er hier toch genoeg met grote vakantie, dus knock yourself out zou ik zo zeggen (als er al iets te vinden gaat zijn... wel volk langs de kant gezien met een fototoestel)
Fuchsrohre in, onder de brug door op constante gas, op t gemakske: "kijk, das hier in dit stuk dat ze in de berm een snelheidsmeter zetten bij Rad am Ring zodat je kan zien hoe hard je gaat met de fiets...", en dan pedal to the metal rollcoaster ride naar beneden.
Yihaaa
Maar ik zou ze toch ni willen wisselen voor iemand anders
Fuchsrohre in, onder de brug door op constante gas, op t gemakske: "kijk, das hier in dit stuk dat ze in de berm een snelheidsmeter zetten bij Rad am Ring zodat je kan zien hoe hard je gaat met de fiets...", en dan pedal to the metal rollcoaster ride naar beneden.
Yihaaa
Maar ik zou ze toch ni willen wisselen voor iemand anders
Zolang ze u niet meeneemt op rad am ring ... ge zou nogal eens afzien !
Comment