Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
    Plezant is het zeker niet en ik zou het niemand toewensen.
    Lijkt me wel dat hij wat aan het pushen was om dergelijk ongeval tegen te komen....

Wagen zag er eerlijk gezegd ook niet echt makkelijk herstelbaar meer uit
    Zal sowieso wel een financiële perte totale zijn lijkt mij.

Nuja, hopelijk heeft dit verder geen al te zware gevolgen voor de bestuurder in kwestie.
    Laat ons hopen!

Heb je trouwens ingehaald voor de kleine carroussel. Heb nog even de vier pinkers ontstoken op de afrit van de Ring, maar je herkende mij waarschijnlijk niet ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
      Laat ons hopen!

Heb je trouwens ingehaald voor de kleine carroussel. Heb nog even de vier pinkers ontstoken op de afrit van de Ring, maar je herkende mij waarschijnlijk niet ofzo
      jawel hoor
      had toen dat intercooler probleem :/

maar toen we in de rij stonden bij afrit en je je pinkers aanzette heb ik even mn hand opgestoken en terug gepinkt

Comment

Ben dan meer naar rent4ring geweest in de hoop dat er iemand kon helpen en gelukkig was het zo (het blijft zondag eh).

In 25min en voor 30eur hebben ze het zeer netjes opgelost en kon ik dus weer verder.
        In totaal een 3 laps gereden waar de intercooler los schoot :/
        .
        lucky boy, en goed om te weten dat we "ergens" terecht kunnen

Comment

Ik weet er het fijne ook niet van. Hij zei dat hij eventjes in het gras zat en dat hij dan begon te slippen. Voor hij het wist raakte hij de vangrail.
          Gebrek aan baankennis dus.

Gene slimme move

Comment

• Klopt inderdaad, kwam in het gras, raakte in slip, knalde schuin met de rechterkant tegen de vangrail en sloeg over de kop.

Comment

• wel in een wedstrijd, maar toch nooit leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                lucky boy, en goed om te weten dat we "ergens" terecht kunnen
                klopt, die mannen zijn trouwens enorm behulpzaam en voor een noodgeval op een zondag vragen ze niet eens veel geld (wat ze makkelijk kunnen doen)

Comment

• Foto van Brechen denk ik

Anders vind ik niet techt foto's van heb Matthi Belgen groepje...

Comment

• correct! mijnen auto was zwaar aant afzien da moment, die kw's kunnen echt nie goe overweg met de carousel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Foto van Brechen denk ik

Ik heb enkel 2 foto's gevonden van mijn kar. Jammer wel, heb 3 rondjes gereden en veel fotografen gezien..

Comment

Ik heb enkel 2 foto's gevonden van mijn kar. Jammer wel, heb 3 rondjes gereden en veel fotografen gezien..
                        Posten die handel!

Zijn intussen meer fotos online hé

Comment

• Ik denk dat ik vandaag nog eens ga zien, hopelijk is er veel volk

Comment

Posten die handel!

Zijn intussen meer fotos online hé
                            Hoe zoek jij je foto's wel?

Comment

• Comment

Hoe zoek jij je foto's wel?
                                Hiertussen zoeken :http://www.touristenfahrerforum.de/f...splay.php?f=47 als je het nog niet gedaan hebt.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• de xf staat er niet 1 keer tussen op 4 rondjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Foto van Brechen denk ik

Idd! En waar blijven uw foto's Tom?
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Toch niet de vriend met de zilvere 1-serie?
                                      met mij alles ok .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                        de xf staat er niet 1 keer tussen op 4 rondjes.
                                        Toch wel

Comment

• nog een picje van deze avond gevonden

ook weer mijn eigen record wat scherper gezet, zit ondertussen al aan 9:09

Comment

Working...
                                          X