Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb u en Serial enkele keren gezien vandaag (ik was met een grijze V70), jullie gingen heel vlot rond, wel roet bij Serial
    Het was echt de moeite vandaag, amai veel exclusief spul gezien + een proto van een BMW M5 en (M?)6 en een mule op basis van een Golf VI die aan Brünchen geparkeerd stond

Comment

• Mijne durft idd nogal te roeten op de ring sedert de laatste remap
      Deze trip was de eerste keer met remap van 185 naar 205pk, vandaag ga ik eens terug om het nog wat aan te passen.
      De ijlere lucht daar + de enorme temperaturen deze week zorgden ervoor dat de turbo net na bergwerk en tot na brunnchen vaak in soort veiligheid ging omdat hij teveel druk moest geven om dezelfde hoeveelheid zuurstof binnen te krijgen.

Op de terugweg was roetuitstoot zeer goed te doen (volgens brechen) dus voor daily drives laat ik dat waarschijnlijk staan, zal eventueel met switch werken voor als het 26°+ is en ik bvb op circuit ga rijden.

Desondanks heb ik toch 1 keer een lap kunnen timen waar ik er minder last van had en ik best wel tevreden was over de lijnen: 8min46s
      Net boven wat ik graag had gedaan qua tijd maar slechts 1 keer getimed en twas ontzettend warm en mapping staat niet op punt. Dus feitelijk enorm tevreden
      Denk wel dat het sowieso 1 van de snellere laps geweest zal zijn want had toen toch merkbaar minder last van die veiligheid qua turbodruk
      Last edited by ; 29/06/2010, 14:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

Die bus kan precies goed volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten

Ik denk dat de foto's niet ver van elkaar genomen zijn, want ik zag hem al snel niet meer in de achteruitkijkspiegel. Reed zeker 3 km in mijn weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten

dan moet je het zwart vw buske( duitse nummerplaat ) maar eens in actie zien ( met ne mens op leeftijd erin hij is daar kind aan huis )

Comment

• 7:27 ongeveer
              Nürburgring Nordschleife Tourifahrten 27.6.10. Wer ein Video von sich haben will meldet sich...Kostet aber einen geringen Preis und die CD kommt nach euch Na...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                8min46s
                Da's toch ZOT snel
                Ik zag u voorbijkomen net voor Brünchen en je ging idd wel loeihard, waar de meeste auto's inhielden op het hoogste punt, stak jij nog iemand voorbij waarbij de kont wat loskwam, best spectaculair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Da's toch ZOT snel
                  Met die kar begint dat toch al te tellen medunkt

Comment

• Idd met een 320d
                    Wat doe jij ongeveer met de GT3 als je je best doet?

Comment

• ja , dat is echt snel. je kent je wagen blijkbaar door en door .

heb net gehoord in de laatste nieuwe aflevering van top gear dat er een productiewagen onder de 7 minuten is gedoken. de ferrari 599xx in 6min 58 rond de nurburgring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Idd met een 320d
                        Wat doe jij ongeveer met de GT3 als je je best doet?
                        Geen idee.

Ik heb 1 keer getimed en toen had ik em een week. Toen stond er 8.41 op. Ik mag hopen dat dat ondertussen een stuk sneller is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                          Mijne durft idd nogal te roeten op de ring sedert de laatste remap
                          Deze trip was de eerste keer met remap van 185 naar 205pk, vandaag ga ik eens terug om het nog wat aan te passen.
                          De ijlere lucht daar + de enorme temperaturen deze week zorgden ervoor dat de turbo net na bergwerk en tot na brunnchen vaak in soort veiligheid ging omdat hij teveel druk moest geven om dezelfde hoeveelheid zuurstof binnen te krijgen.

Op de terugweg was roetuitstoot zeer goed te doen (volgens brechen) dus voor daily drives laat ik dat waarschijnlijk staan, zal eventueel met switch werken voor als het 26°+ is en ik bvb op circuit ga rijden.

Desondanks heb ik toch 1 keer een lap kunnen timen waar ik er minder last van had en ik best wel tevreden was over de lijnen: 8min46s
                          Net boven wat ik graag had gedaan qua tijd maar slechts 1 keer getimed en twas ontzettend warm en mapping staat niet op punt. Dus feitelijk enorm tevreden
                          Denk wel dat het sowieso 1 van de snellere laps geweest zal zijn want had toen toch merkbaar minder last van die veiligheid qua turbodruk
                          8.26 is momenteel mijn snelste tijd met de RS4
                          9.03 beste tijd met FX-45 (Infiniti)
                          8.46 is dus heel snel met zulke wagen
                          8.14 ooit mijn beste tijd in 2002 (996... zaliger...)

De crach met de 996 in okt. 2002 op einde Fuchsröhre @ 230km heeft me wakker gemaakt...
                          Factuur NürB + T-losse wagen was even slikken...

Binnenkort met de Focus RS, ben benieuwd, mag dan terug spelen... want de RS4 als daar iets mee gebeurt krijg ik mijn C4 van mijn madam...
                          Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                          Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Geen idee.

Ik heb 1 keer getimed en toen had ik em een week. Toen stond er 8.41 op. Ik mag hopen dat dat ondertussen een stuk sneller is
                            Opgepast met (in the dangerzone now)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                              ja , dat is echt snel. je kent je wagen blijkbaar door en door .

heb net gehoord in de laatste nieuwe aflevering van top gear dat er een productiewagen onder de 7 minuten is gedoken. de ferrari 599xx in 6min 58 rond de nurburgring.
                              Je kent je eigen wagen nooit...
                              De limiet is de grens van je rechtervoet, de linkse is dan te laat...

Comment

• Ga je komend weekend Ivan?

Comment

• allez janetten dat kan sneller he!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                    allez janetten dat kan sneller he!!
                                    En schever!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                      allez janetten dat kan sneller he!!
                                      Wanneer komt ge mij eens voorrijden?

Als ge daar 8 minuut plat rijdt zal ik nog wel t een en t ander moeten kunnen leren van u daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ga je komend weekend Ivan?
                                        Ik vertrek zat. rond 12u met Jonas (die 13 jarige die geslaagd is voor zijn examen, was zijn verassing) en ga dan enkele rondjes opwarmen...
                                        Zondag sta ik als eerste (hoop ik) aan slagboom nr. 2 (Adenau, die gaat als eerste open)...

Comment

• Ik ga misschien ook zondag, en ben van plan VROEG te gaan (lees, tegen opening daar).

Comment

Working...
                                          X