Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOoit 1 keer gemeten met de RS6, ik zat rond die tijd denk ik
Niet slecht! Al vind ik het altijd wat gevaarlijk, die tijden.
ik vind dat ook een enorm scherpe tijd met een 200 pk diesel...respekt!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendas gas beginnen geven nadat ge die bult gepasseerd zijt en niemeer lossen tot die rechtsen voor de kleine carouselik haal daar denk ik 190 ofzo
Comment
-
welja ik heb maar 200 pk ook, dus tis te kort om echt hoge snelheden te halen :p maar ik weet ongeveer aan het motorgeluid en de vitesse dat ik in zit hoe rap ik ga, en das echt tegen de 7K toeren in 4de dat ik daar zit.... daar wilde nie opeens fading hebben als ge moet remmen op het einde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenwelja ik heb maar 200 pk ook, dus tis te kort om echt hoge snelheden te halen :p maar ik weet ongeveer aan het motorgeluid en de vitesse dat ik in zit hoe rap ik ga, en das echt tegen de 7K toeren in 4de dat ik daar zit.... daar wilde nie opeens fading hebben als ge moet remmen op het einde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZou wel vet zijn als je zo kan afremmen bij de Fuchsröhre...gewoon niet remmen maar uw kar dwars smijten en naar boven driften
ik doe dat dusaan brunchen ook
..allez remmen doe ik wel maar ik zet de wagen altijd in de bocht ...lijnen rijden is niet aan mij besteed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik doe dat dusaan brunchen ook
En dan is 'm verwonderd over z'n banden en verbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendat wil ik precies wel eens live meemaken dan
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn dan is 'm verwonderd over z'n banden en verbruikmaar ik kan dat niet laten..ik wil mijn auto voelen schuiven in een bocht anders heb ik er geen vertrouwen in
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendat wil ik precies wel eens live meemaken dan
wa ook wel een coole bocht is is wipperman, keihard over die curbs vliegen en planchee geven :pwil je nog altijd mee?
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenToch liever niet IN de auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenda durf ik precies nog nie zenne, is ook middenmotor en rwd eh van mijnekeer em weg is, ist nie simpel om op te vangen, zeker op hogere snelheden
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenik zou zelfs heel graag nekeer meegaan als da mogelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMr. W.C. Kunde gij ook rechtdoor rijden met nen otto?
Al gedacht aan optionele wissers op uw zijraamekes?
hoe kent gij mijn familienaam man
ja hoor ik kan dat als het moet....maar liever niet want ik val daar van in slaap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenStiekem, met de GoPro...,
tot ze me op matje roepen want ik versta toch niet van hun taaltje...
Comment
Comment