Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Originally Posted by serial
    8min46s
    Ooit 1 keer gemeten met de RS6, ik zat rond die tijd denk ik

Niet slecht! Al vind ik het altijd wat gevaarlijk, die tijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ooit 1 keer gemeten met de RS6, ik zat rond die tijd denk ik

Niet slecht! Al vind ik het altijd wat gevaarlijk, die tijden.

ik vind dat ook een enorm scherpe tijd met een 200 pk diesel...respekt!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        das gas beginnen geven nadat ge die bult gepasseerd zijt en niemeer lossen tot die rechtsen voor de kleine carousel ik haal daar denk ik 190 ofzo
        idd volle gallet daar over en a fond tot die rechtse..denk dat ik daar een 220 a 230 haal..maar op die moment ben ik meestal te geconcentreerd om naar mijn snelheid te kijken

Comment

• Ik deed de ring in 8.10 gedaan , maar er liep een schaapie over de baan

Comment

• welja ik heb maar 200 pk ook, dus tis te kort om echt hoge snelheden te halen :p maar ik weet ongeveer aan het motorgeluid en de vitesse dat ik in zit hoe rap ik ga, en das echt tegen de 7K toeren in 4de dat ik daar zit.... daar wilde nie opeens fading hebben als ge moet remmen op het einde!

Comment

welja ik heb maar 200 pk ook, dus tis te kort om echt hoge snelheden te halen :p maar ik weet ongeveer aan het motorgeluid en de vitesse dat ik in zit hoe rap ik ga, en das echt tegen de 7K toeren in 4de dat ik daar zit.... daar wilde nie opeens fading hebben als ge moet remmen op het einde!
              ge moet u daar dwars insmijten he

Comment

• Zou wel vet zijn als je zo kan afremmen bij de Fuchsröhre...gewoon niet remmen maar uw kar dwars smijten en naar boven driften

Comment

• da durf ik precies nog nie zenne, is ook middenmotor en rwd eh van mij nekeer em weg is, ist nie simpel om op te vangen, zeker op hogere snelheden

Comment

Zou wel vet zijn als je zo kan afremmen bij de Fuchsröhre...gewoon niet remmen maar uw kar dwars smijten en naar boven driften

ik doe dat dus aan brunchen ook ..allez remmen doe ik wel maar ik zet de wagen altijd in de bocht ...lijnen rijden is niet aan mij besteed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      ik doe dat dus aan brunchen ook

En dan is 'm verwonderd over z'n banden en verbruik

Comment

• dat wil ik precies wel eens live meemaken dan
                        wa ook wel een coole bocht is is wipperman, keihard over die curbs vliegen en planchee geven :p
                        Last edited by ; 29/06/2010, 23:32.

Comment

dat wil ik precies wel eens live meemaken dan
                          Toch liever niet IN de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            net wel!

Comment

En dan is 'm verwonderd over z'n banden en verbruik
                              moehahaha..ja ik weet het..ik heb een enorm sletige rijstijl...en dan maar vloeken dat ik elke 4 weken nieuwe banden op da kot moet zetten maar ik kan dat niet laten..ik wil mijn auto voelen schuiven in een bocht anders heb ik er geen vertrouwen in

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                              dat wil ik precies wel eens live meemaken dan
                              wa ook wel een coole bocht is is wipperman, keihard over die curbs vliegen en planchee geven :p
                              YES!! wippermann is uber!!!!! cooouuupeeeerrreeeeeen!!! wel ene keer serieus mispakt..veel te hard aangekomen en over de curbs gecoupeerd en mijn wielen kwamen alle 4 los...ook ff warm momentje wil je nog altijd mee?

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              allez man..tis nog zo leuk..mijne maat die rijd altijd zelf als ne gek en is heeeel veel gewoon maar de laatste keer nordschleife zei hij dat hij nog nooit zo blij was dat de rit gedaan was..het was er echt over voor hem

Comment

• ik zou zelfs heel graag nekeer meegaan als da mogelijk is

Comment

da durf ik precies nog nie zenne, is ook middenmotor en rwd eh van mij nekeer em weg is, ist nie simpel om op te vangen, zeker op hogere snelheden
                                  idd dat is gene kak...ik persoonlijk zou schrik hebben in uwe wagen...die kunnen zo smerig uit de hoek komen..hier in de buurt heb ik verschillende mannen hun MR weten kapot rijden..

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                  ik zou zelfs heel graag nekeer meegaan als da mogelijk is
                                  tuurlijk

Comment

• Mr. W.C. Kunde gij ook rechtdoor rijden met nen otto?

Al gedacht aan optionele wissers op uw zijraamekes?

Comment

• Nog 2 pics gevonden van de MR:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Mr. W.C. Kunde gij ook rechtdoor rijden met nen otto?

Al gedacht aan optionele wissers op uw zijraamekes?

hoe kent gij mijn familienaam man

ja hoor ik kan dat als het moet....maar liever niet want ik val daar van in slaap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                          Stiekem, met de GoPro...,
                                          tot ze me op matje roepen want ik versta toch niet van hun taaltje...
                                          Zal ekik dan zo nen dwaze zijn die de regeltjes volgt zeker, maar ik doe da dus ni.

Comment

Working...
                                          X