Die vent kan een serieus stukske rijden :o
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is ZIEK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenals ik dat bekijk heb ik nog een lange weg te gaan!
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenStap 1: RWD kopen
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Dit blijft het ALLERBESTE ring-filmpje ooit gewoon.
Ongelooflijk. Die vent heeft de ideale combinatie van driving-skills én HUGE ballen.
Geschift.
Comment
-
Wauw, het was weer een tijdje geleden en het was echt de moeite!
2 orange GT3rs'en die samen reden, GT2, nieuwe GT3, veel carrera's, veel M3 csl's.. mazda MPS group , (de nieuwe 3MPS 5 verschillende gezien), ene met een alfa 75 die zijn wiel omhoogtrok voor de fotoCarrera RS, echt subliem en constant zon!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWauw, het was weer een tijdje geleden en het was echt de moeite!
2 orange GT3rs'en die samen reden, GT2, nieuwe GT3, veel carrera's, veel M3 csl's.. mazda MPS group , (de nieuwe 3MPS 5 verschillende gezien), ene met een alfa 75 die zijn wiel omhoogtrok voor de fotoCarrera RS, echt subliem en constant zon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk heb spijt dat ik niet kon gaan vandaag , het UK CSL forum had zijn 2de ring tripje dit weekend
Last edited by Alexx; 15/11/2009, 20:25.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Jammer dat 'ie onscherp is.. anders was het wel een dikke foto geweest, steilstreckecurve?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNog eentje Flow, ik heb er nog maar die zijn voor een andere keer
Hoe ben je aan de overkant geraakt? (Mag via PM)
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment