Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Misschien een domme vraag, maar als je uw gps opzet, en inzoomt.. kent hij de route dan van het circuit of niet ? Aangezien het toch een groot stuk "weg" is .
    Kijk eens op de kaart in je gps.

zal ik ook eens doen.

Comment

• mijn gps toont de weg, maar hij zal nooit of te nimmer zeggen dat je naar links of rechts moet (wat logisch is, gezien je enkel die optie hebt. Als mijn gps bij elke bocht in de baan zou zeggen dat ik moet draaien, dan gooi ik die buiten :d)
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
        Ik vrees van niet... Bij mij toch allszins niet...
        Bij TomTom staat de ring op de kaart. Maar heeft een andere kleur dan een gewone weg.

Ik weet dus niet wat je dan op de ring ziet. Moet getest worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          mijn gps toont de weg, maar hij zal nooit of te nimmer zeggen dat je naar links of rechts moet (wat logisch is, gezien je enkel die optie hebt. Als mijn gps bij elke bocht in de baan zou zeggen dat ik moet draaien, dan gooi ik die buiten :d)
          Dat ie geen aanwijzigingen geeft is niet meer dan logisch vind ik
          Maar het kan mss wel handig zijn dat hij het mapje weergeeft, straks eens zien
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• bwa, ikzelf heb nog nooit de tijd gehad om te kijken op de GPS terwijl ik aan het rijden ben

nog een crash, damn zeg:

niet mijn foto's, gevonden op een ander forum (POTN)

edit: na bespeuren van de webspace blijkt het iemand van hier te zijn -> dawud
            Last edited by PJH; 11/11/2009, 13:20.
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Dat ie geen aanwijzigingen geeft is niet meer dan logisch vind ik
              Maar het kan mss wel handig zijn dat hij het mapje weergeeft, straks eens zien
              daar hebt ge imo écht geen tijd voor om daar op te zitten letten, fulltime ogen op de baan voor, naast & achter u lijkt me meer aangeraden

Soit, ondanks dat het vanmorgen miezerde toch maar tot ginder gereden (de kaart moest op). Jammer genoeg werd het natter hoe dichter je bij de ring kwam en lag de baan er dus glibberig bij. Er was quasi geen volk, stond hoop & al 20 auto's op de parking. Zéér voorzichtig rondje gereden zonder risico's te nemen want ne mens wilt ook nog heel thuisgeraken met z'n materiaal.. Daarna redelijk snel terug huiswaarts vertrokken. Zijn er nog anderen geweest?

Comment

• Is de ring open in deze winter ? Of waar kan ik ergens de openingstijden vinden ? Alvast bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                  daar hebt ge imo écht geen tijd voor om daar op te zitten letten, fulltime ogen op de baan voor, naast & achter u lijkt me meer aangeraden
                  Passagier
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten

Soit, ondanks dat het vanmorgen miezerde toch maar tot ginder gereden (de kaart moest op). Jammer genoeg werd het natter hoe dichter je bij de ring kwam en lag de baan er dus glibberig bij. Er was quasi geen volk, stond hoop & al 20 auto's op de parking. Zéér voorzichtig rondje gereden zonder risico's te nemen want ne mens wilt ook nog heel thuisgeraken met z'n materiaal.. Daarna redelijk snel terug huiswaarts vertrokken. Zijn er nog anderen geweest?
                    Wij zijn niet geweest. Al goed zo te horen want veel was er niet toch niet te beleven.

Comment

• Het lag er heel vettig bij vandaag, slechts 1 rondje gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten

.
                        knap knap!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          bwa, ikzelf heb nog nooit de tijd gehad om te kijken op de GPS terwijl ik aan het rijden ben

nog een crash, damn zeg:

niet mijn foto's, gevonden op een ander forum (POTN)

edit: na bespeuren van de webspace blijkt het iemand van hier te zijn -> dawud

live zien gebeuren, ik geloofde mijn ogen niet, direct naar beneden gelopen onder de tunnel door om "hulp" te gaan bieden, gelukkig geen zwaar gewonden.
                          Nu hebben ze wel de curbs aangepast aan de binnenkant en een vangnet gezet op brunnchen

Comment

• Ge staat er zelf nog op M-opticien!:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Ge staat er zelf nog op M-opticien!:
                              ah fack ja

Yoo de forummers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                live zien gebeuren, ik geloofde mijn ogen niet, direct naar beneden gelopen onder de tunnel door om "hulp" te gaan bieden, gelukkig geen zwaar gewonden.
                                Nu hebben ze wel de curbs aangepast aan de binnenkant en een vangnet gezet op brunnchen
                                Toen was ik er ook bij. We werden er toch even stil van, om vervolgens met 4 man in een 320 coupé te krijgen en een rondje te doen?

Comment

• kaart tekoop met nog 3 rondjes:

Comment

• Fok mijn drie ronden liggen hier nog altijd...

Buienradar nog eens F5en.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat is ZIEK.

Comment

• Zalig!

nog een leuke:

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X