Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien een domme vraag, maar als je uw gps opzet, en inzoomt.. kent hij de route dan van het circuit of niet ? Aangezien het toch een groot stuk "weg" is .
mijn gps toont de weg, maar hij zal nooit of te nimmer zeggen dat je naar links of rechts moet (wat logisch is, gezien je enkel die optie hebt. Als mijn gps bij elke bocht in de baan zou zeggen dat ik moet draaien, dan gooi ik die buiten :d)
mijn gps toont de weg, maar hij zal nooit of te nimmer zeggen dat je naar links of rechts moet (wat logisch is, gezien je enkel die optie hebt. Als mijn gps bij elke bocht in de baan zou zeggen dat ik moet draaien, dan gooi ik die buiten :d)
Dat ie geen aanwijzigingen geeft is niet meer dan logisch vind ik
Maar het kan mss wel handig zijn dat hij het mapje weergeeft, straks eens zien
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Dat ie geen aanwijzigingen geeft is niet meer dan logisch vind ik
Maar het kan mss wel handig zijn dat hij het mapje weergeeft, straks eens zien
daar hebt ge imo écht geen tijd voor om daar op te zitten letten, fulltime ogen op de baan voor, naast & achter u lijkt me meer aangeraden
Soit, ondanks dat het vanmorgen miezerde toch maar tot ginder gereden (de kaart moest op). Jammer genoeg werd het natter hoe dichter je bij de ring kwam en lag de baan er dus glibberig bij. Er was quasi geen volk, stond hoop & al 20 auto's op de parking. Zéér voorzichtig rondje gereden zonder risico's te nemen want ne mens wilt ook nog heel thuisgeraken met z'n materiaal.. Daarna redelijk snel terug huiswaarts vertrokken. Zijn er nog anderen geweest?
daar hebt ge imo écht geen tijd voor om daar op te zitten letten, fulltime ogen op de baan voor, naast & achter u lijkt me meer aangeraden
Soit, ondanks dat het vanmorgen miezerde toch maar tot ginder gereden (de kaart moest op). Jammer genoeg werd het natter hoe dichter je bij de ring kwam en lag de baan er dus glibberig bij. Er was quasi geen volk, stond hoop & al 20 auto's op de parking. Zéér voorzichtig rondje gereden zonder risico's te nemen want ne mens wilt ook nog heel thuisgeraken met z'n materiaal.. Daarna redelijk snel terug huiswaarts vertrokken. Zijn er nog anderen geweest?
Wij zijn niet geweest. Al goed zo te horen want veel was er niet toch niet te beleven.
bwa, ikzelf heb nog nooit de tijd gehad om te kijken op de GPS terwijl ik aan het rijden ben
nog een crash, damn zeg:
niet mijn foto's, gevonden op een ander forum (POTN)
edit: na bespeuren van de webspace blijkt het iemand van hier te zijn -> dawud
live zien gebeuren, ik geloofde mijn ogen niet, direct naar beneden gelopen onder de tunnel door om "hulp" te gaan bieden, gelukkig geen zwaar gewonden.
Nu hebben ze wel de curbs aangepast aan de binnenkant en een vangnet gezet op brunnchen
live zien gebeuren, ik geloofde mijn ogen niet, direct naar beneden gelopen onder de tunnel door om "hulp" te gaan bieden, gelukkig geen zwaar gewonden.
Nu hebben ze wel de curbs aangepast aan de binnenkant en een vangnet gezet op brunnchen
Toen was ik er ook bij. We werden er toch even stil van, om vervolgens met 4 man in een 320 coupé te krijgen en een rondje te doen?
Comment