Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het spel zorgt ervoor dat je de bochten en zijn combinaties leert!
    Uit de vele ongevallen die op film staan leer je toch ook veel

Comment

• Holy SHIT, die gast kan rijden

Wel echt achterlijk dat passagier geen helm aan heeft.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Mijn idee is : ofwel rijdt je voluit, ofwel blijf je van de baan ... als je wat in de weg gaat rijden van anderen, doe het dan beter niet.
        *schudt zijn hoofd*
        Dat is zo not in the spirit of touristenfahrten. Het is namelijk net de bedoeling om iedereen de kans te geven op de ring te rijden. Net dat maakt de ring imo nagenoeg uniek.
        Pro's, gevorderden en newbies die samen hun passie voor het autorijden met elkaar delen.
        Het zou asociaal zijn mocht ik de volgende keer met de 997 GT3 RS de ring opgaan en verwachten dat iedereen voor mij wijkt. En voluit gaan? Nu ja, dat is allemaal relatief. Met verstand proberen het maximale van je kunnen te bereiken zonder daarbij over de grens te gaan is misschien beter geformuleerd. Ikzelf heb al menig rondje achter mijn naam staan en nog steeds is de ring niet iets dat ik even doe. 't is steeds weer wennen, aanpassen aan veranderende omstandigheden en opletten voor alle gevaren. Iedereen kan imo op de ring rijden, beter te traag dan te snel. Hou goed rechts aan als er snellere voertuigen aankomen en niemand zal je ooit iets verwijten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          Ik ben er van overtuigd dat je het tracé van de ring veel sneller zal kunnen onthouden door die spelletjes.
          Inderdaad, en dat bespaart je enorm veel geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            Inderdaad, en dat bespaart je enorm veel geld
            ... en brokken Vooral eigenlijk de HD films van de Ring die je tegenwoordig op 'juuutuup' kunt zien leren je behoorlijk wat. Grootste probleem zijn natuurlijk de golvingen van het wegdek, die leer je alleen maar kennen door te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              Mijn idee is : ofwel rijdt je voluit, ofwel blijf je van de baan ... als je wat in de weg gaat rijden van anderen, doe het dan beter niet.
              serieus kortzichtig toch?
              iemand met bv. een clio RS die voluit gaat rijdt dan ook in de weg van bv. een M5 of ander kanon. moet die RS dan ook van de ring blijven?
              de ring blijft nog steeds een openbare tolweg en geen rasecht circuit.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                Nürburgring: Touristenfahrten

Ff een overzichtje maken van de verschillende routes, met als met als startplaats het centrum van de wereld genomen

1. De Holland-route

Aftstand: zo'n 250 km

Voordelen: relatiefkort en autostrade
                Nadelen: Tot in Aachen zijn er enkel twee rijstroken.

opmerking: dit is mijn versie van deze route. De meeste mensen nemen de afrit Nürburgring op de A61. Ik niet, ik neem de A1 via Euskirchen: leukere en minder drukke Autobahn en interessantere B-wegen.

2. De E40-route

Aftstand: zo'n 260 km

Voordelen: voornamelijk autostrade en bijna altijd 3 rijstroken
                Nadelen: Kwaliteit van de E40 tussen Landen en Luik is nogal pover

opmerking: zelfde als hieroven

3. De gTa-route

Aftstand: zo'n 275 km

Voordelen: zit een supervet stukje Duitse Autobahn in: kaarsrecht stuk waar amper verkeer op is en dat dan ook nog 'ns naar beneden loopt. Ook de E42 is een leuke autosnelweg.
                Nadelen: Duurt het langst

3. De gTa-route alternatieve versie

Aftstand: zo'n 230 km

Voordelen: Minste kilometers, en enkele snellere B-wegen
                Nadelen: Je mist het lekker stukje Autobahn van de originele gTa-route.

hey freaks
                als je dit doet zou je elke keer een verse webcam foto op je desktop moeten hebben

---------------------------------------------------------------------------
                -op bureaublad met rechtermuisknop klikken en "eigenschappen" aanklikken
                -tabblad "bureaublad" aanklikken
                -linksonder knop "bureaublad aanpassen" ak
                -tabblad "website" ak
                -knop "nieuw" ak
                -achter lokatie "http://nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg" plakken (zonder aanhalingstekens)
                -"ok" klikken
                -de nieuwe regel aanvinken (ik heb evt. andere regels uitgevinkt...)
                -tb "eigenschappen" ak
                -tb "schema" ak
                -"aan de hand van volgende schema(s):" aanvinken

en als er geen schema in je scherm staat dan knop "toevoegen" ak
                en dan elke dag en een tijd invullen (maakt niet uit welke tijd)
                -bij "naam" een naam invullen (bv webcam nordschleife) en "ok" ak.
                -"mijn geplande update ......" aanvinken

-1x op "mijn geplande update..." klikken zodat deze grijs wordt
                -"bewerken" ak
                -tabblad "schema" ak
                - taak dagelijks/starten om 0.01u en de taak dagelijks laten uitvoeren.
                -"geavanceerd" ak
                -geen einddatum aangeven en "taak herhalen" av en "elke" 1 minuten ingeven en "Duur:" ak en invullen "23 uur en 59 min"
                -"ok" ak
                - nu op elke tb "toepassen" en/of "ok" ak
                ------------------------------------------------------------------------

http://guildhouse.net/BMW330Ci/nordschleife.pdf

op de alom geprezen window VISTA krijg ik de webcam wel als bureauachtergrond, maar slaag ik er niet in om deze automatisch te updaten ..... iemand tips?

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nordschleife.

Comment

• Mezelf gespot @ 6.30

Comment

• Sorry, we couldn’t find that page

Geen bijzonder driver-skills verwachten, het was meer dan een jaar geleden dat ik ginder gereden had en ik ken obviously de baan niet ...

Maar toch, Nordschleife + GP Strecke, misschien interesseert het iemand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                        Mezelf gespot @ 6.30
                        Gij ebt goede ogen, ik zie niemand

Comment

• Paar foto's van mijn kant van 18 april.

Ik ben er zelf weer aanstaande zaterdag en zondag.

Comment

• Ik ga straks een paar toerkes doen.

Comment

• Wij gaan wss terug met pinksteren het kriebelt enorm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                                Gij ebt goede ogen, ik zie niemand
                                Ik weet dat ik daar stond en dat ik een blauwe T-shirt aanhad

Comment

• Hier nog een 200-tal foto's van 13 april:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marknauta.nl Bekijk Berichten
                                    Hier nog een 200-tal foto's van 13 april:

http://marknauta.nl/extra/ring/ring130409/
                                    super knappe foto's!!

Comment

• 24H (aftellen)

http://www.youtube.com/watch?v=bQqys...eature=related kijk vooral naar heinz ( met 1 arm.....respect)

Comment

• En wederom een paar daagjes Ring gedaan.
                                        Hier de gallery naar de foto's van afgelopen zondag:

>>> GALLERY <<<

Kleine selectie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marknauta.nl Bekijk Berichten
                                          En wederom een paar daagjes Ring gedaan.
                                          Hier de gallery naar de foto's van afgelopen zondag:

bloedmooie foto's en een aantal bekende gespot!

Comment

Working...
                                          X