Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Wel in de bbk allemaal (I think), dus netjes 50 houden in de dorpskernen, en daarna kan je doorrijden.
    Staat er een op het einde van zo een baan die opsplitst in 2 vakken per richting, net boven op een heuvel. Daar mag je 70 en dat is tussen de bomen

Altijd rechtdoor is ook niet 100% waar, net voor Blankenheim moet je even opletten, E29 op naar links en dan even verder terug rechts eraf om de B258 verder te volgen. Ben daar al eens een paar keer verkeerd gereden.
    Juist, daar moet je even de bordjes volgen die naar de B258 wijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Staat er een op het einde van zo een baan die opsplitst in 2 vakken per richting, net boven op een heuvel. Daar mag je 70 en dat is tussen de bomen
      's toch ook vlak bij een kruising, dacht ik?

Comment

• Er staan 2 flitspalen in een kleine zone 70. En ze hebben me beiden gegrepen
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          's toch ook vlak bij een kruising, dacht ik?
          Waarschijnlijk wel. Snelheid wordt daar altijd beperkt tot 70 aan kruisingen (wat ergens ook maar normaal is).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            Er staan 2 flitspalen in een kleine zone 70. En ze hebben me beiden gegrepen
            Boetes vallen goed mee hé...weet nog dat Jerred achter me een wagen inhaalde vol over witte lijn, en gepakt op snelheid dacht ik...(ik was nét door, flik geraakte niet op tijd aan z'n statief )

20 EUR

Comment

• Voor zij met een Mini Coyote, die duid al die flitspalen op de B258 aan
              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                Over mini-Coyote gesproken: Mooie sig heb je daar!
                Hehe, heb ik idd van 'iemand' hier overgekopieerd, geen probleem toch hoop ik ? Het Coyote-woord verspreiden he
                2012 Renault Megane RS

Comment

• Voor zij met een mini Coyote, wettelijk gezien mag je die zelfs niet bijhebben in Duitsland

Comment

Er staan daar een stuk of 4 flitspalen op die hele route
                    oei dat kan, misschien staan die dan voor het stuk dat ik er opkom (hoop ik toch ) .. zondag in elk geval geflitst langs voor aan zo'n kruispunt waar je dus maar even terug 70 mag, stom. Stond wel maar een paal langs één zijde, maar geen idee of die ook in 2 richtingen flitsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Boetes vallen goed mee hé...weet nog dat Jerred achter me een wagen inhaalde vol over witte lijn, en gepakt op snelheid dacht ik...(ik was nét door, flik geraakte niet op tijd aan z'n statief )

20 EUR
                      Ik reed net niet het dubbele Volgens de boetegeldrechner zou het me wel tegen de 300 euro kunnen kosten, voor de 2 flitsen tesamen. Afhankelijk van hoeveel ik effectief reed etc.

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                      Voor zij met een Mini Coyote, die duid al die flitspalen op de B258 aan

Vrees dat ik met dat boetegeld wel een paar jaar minicoyote abo had kunnen hebben
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Lekker cruisebaantje

Comment

• Habe mal ein paar Videos zusammengeschnitten von dem Sonntag der Tourifahrten. Viel Spaß beim gucken und bitte noch Abonieren

00:45 ir_fuel

7:12 Mayonaise & W201

7:25 Zonda

Comment

Die gast ging hard met die ketel! Ni normaal
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Da's zeker die op 58" in dat filmpje ? Gaat er duidelijk wel voor !

Comment

• Bijna een hele ronde mee aan de stok gehad. Sommige stukken ik sneller, andere hij weer. Op t einde een thumbs up gekregen. Was wel nice.

Vraag me af wat de specs van die bak zijn.

Comment

• =>Spa=>Malmedy=>Monschau=>aan de B258 naar rechts: beter ga je niet vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  =>Spa=>Malmedy=>Monschau=>aan de B258 naar rechts: beter ga je niet vinden

Eens proberen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Eens proberen!
                                    sorry, opmerking: ergens zit een overweg + slecht stuk weg: niet doen met peperdure 19" of groter
                                    ook in .BE is een "brede weg" door een bos, die "uitnodigt" maar wel max 90km/u is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      sorry, opmerking: ergens zit een overweg + slecht stuk weg: niet doen met peperdure 19" of groter
                                      Op Nurburgring ork uk hebben ze dat stuk weg mooi omschreven: "next few miles comprise an unofficial Belgian suspension-testing facility."
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                        Op Nurburgring ork uk hebben ze dat stuk weg mooi omschreven: "next few miles comprise an unofficial Belgian suspension-testing facility."
                                        Gaat dat niet over de baan van Eupen naar Monschau? Da's echt een degoutant slechte baan.
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                          Gaat dat niet over de baan van Eupen naar Monschau? Da's echt een degoutant slechte baan.

Dat is ze idd, niet te doen met de Sti indertijd

Comment

Working...
                                          X