Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij heeft u geen tong gedraaid of wat? En ge hebt nochtans specifiek Autoforum vermeld?
Kan zijn dat ik enorm veeleisend ben ofzo hoor, maar gewoon eens "ja idd, tof, wie zijt gij precies op AW?" en dan simpel klapke lijkt me zo moeilijk niet?
Zeker als je hier eerst aankondigt dat je er zal zijn en hoe ze u kunnen herkennen?
Loop hier dan niet eerst de sympathieken af te hangen van ik ben er van dan tot dan als je nadien niet benaderd wil worden....
Maar allez soit kheb blijkbaar ongelijk en das compleet normaal want hij heeft meer posts en een schonere wagen dan mij.
Kmoet idd wel toegeven dat em een prachtige wagen heeft, dat compliment kan hij zeker krijgen :p
kan zijn dat dat niet slecht bedoeld is ofzo maar dat kwam toch niet bepaald sympathiek over eerlijk gezegd. is bij sommigen toch wa int verkeerde keelgat geschoten, zo goeiendag gaan zeggen en dan straal genegeerd worden.
mij maakt het niet uit, als die nie wil klappen, so be it maar dan mag ik toch wel zeggen dat ik da gene sympathieke mens vind eh
'k Heb nu in totaal 10 rondjes gereden, waarvan 8 gisteren en eergisteren. Ik ben helemaal van nul begonnen, mijn simracing ervaring is zeker een toegevoegde waarde qua circuitkennis, maar je leert echt het meeste bij het echte werk. 'k Heb C_X als passagier meegehad en die zei dat ik het zeer goed doe als noob, dat vind ik al heel wat. De enige lap die ik "getimed" heb (polshorloge met secondenwijzer) was rond de 10'30'', met veel volk op de baan, serieus gevloekt toen. Komt er nog eens bij dat ik ben beginnen tellen vanaf het buitenrijden van de kegelkes... Daarna het principe BTG uitgelegd gekregen van de mannen, waarvoor dank Mijn laatste ronde ging behoorlijk hard (was bijna geen volk), dus ik dénk rond de 10' te zitten, wat volgens ik heb gehoord niet slecht is voor een eerste keer met een stock 118D. Van één ding ben ik héél tevreden, de bandjes. De PS2's doen écht hun ding, zeker daar.
De afsluiter was ook super. Jägermeister + Warsteiner + cheap but good pizza + toffe company = piepklein maar latent aanwezig katertje 't Was fijn wat volk te leren kennen (Serial kende ik blijkbaar al ), zowel ik als mijn madam vonden het fijn niet constant met zijn tweetjes te zijn.
'k Heb ook mijn kot eens kunnen opengooien (top aangetikt) voor de eerste keer op de Autobahn, dikke fun!
Foto's (vooral dikke bakken, waaronder twee SLS AMG's en twee Gumpert Apollo's : PICS
Het was idd zeer fijn gisteren avond, sorry voor mijn zatte kop hé
Oja... Olijfolie
Ik begin het wel redelijk schijt te vinden dat iedereen sneller is als mijn bootje, zelfs jij poeiert me af
Er is daar wel een Nederlander met een serieuze factuur naar huis gegaan... Gast had een 997 GT3 gehuurd bij RSR. Om 18h tijdens een rondje ineens geel en 3-4 auto's die daar aan de kant stonden. Die gast stond daar te bellen naast een volledig bijeen geplooide GT3.... oopsie
dan mag die onderhandelen.....met de verzekeraar van RSR over de franchise,
dat zal NIET MIN zijn, hopelijk had hij alles goed doorgelezen...
€8000 on the Alfa Romeo 75s, €8000 on the Clios, €15000 on the Meganes, €35000 on the BMW M3 and Lotus Exiges, €50000 on the 996 Porsche and €75000 on the 997 Porsche UNLESS the insurance company refuses cover, in which case you are responsible for the whole cost of the car (example: driving with no valid driving license, driving without consent, any form of illegal driving) . In addition to the damage liability of whichever car they are driving, the Driver also agrees that they are liable for up to €5000 of third-party claims. These include, but are not limited to, guardrail damage suffered by the circuit operator, recovery costs and other drivers/victims damages both material and health-related( example, the Driver crashes a Clio into another car. He must pay the damage liability of up to €8000, PLUS guardrail damage, recovery fees, marshalling costs and other driver’s damages up to a maximum of €5000. Example total is maximum €13000 ).
Doe maar eens zot!
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Iedereen van 't forum heeft al bijna meegereden op de ring met ir_fuel
ik zat niet te azen om mee te rijden hoor (heb dan ook maar 3 woorden gezegd :p) maar als je als forummembers op dezelfde plek bent én elkaar tegenkomt dan mag er toch al eens kennis gemaakt worden dacht ik zo.
Nuja soit het zij zo, het heeft denk ik geen zin om de off topic nog verder te laten duren dan al nodig was (niet dus)
Tzal wel een reden hebben gezien de mensen die er toen waren net hetzelfde vertelden als ik en gezien de andere mensen hier toch ook andere ervaringen hebben
In ieder geval super vette kar en twas sowieso een enorm plezante dag, ondanks de hanseat toeristen die soms dachten dat er een maximum snelheid was ofzo :p
Net voor de mini karussel nog een lange sliert autos tegengekomen die netjes achter de 'polizei' reden en maar niet wilden inhalen, waarschijnlijk dachten die dat dat niet mocht ofzo Toen ik die sliert inhaalde kwamen er spontaan nog een paar autos achter
Ik "ken" (om een groot woord te gebruiken) Ir_fuel van vroeger, toen de dieren nog spraken en hij met de moto nog op straat reed. Diene mens is gewoon gewoon, no bullshit. Allé zo staat hij mij nog voor de geest.
En nu ga 'k stoppen met melken. Tot op de ring, als't nekeer past
Tzal wel een reden hebben gezien de mensen die er toen waren net hetzelfde vertelden als ik en gezien de andere mensen hier toch ook andere ervaringen hebben
Ge kunt ni altijd voor iedereen goed doen he
Net voor de mini karussel nog een lange sliert autos tegengekomen die netjes achter de 'polizei' reden en maar niet wilden inhalen, waarschijnlijk dachten die dat dat niet mocht ofzo Toen ik die sliert inhaalde kwamen er spontaan nog een paar autos achter
t was erg bij momenten, ik dacht soms echt van "ik zit hier nog liever ne zondag in de vroege namiddag"
Ik "ken" (om een groot woord te gebruiken) Ir_fuel van vroeger, toen de dieren nog spraken en hij met de moto nog op straat reed. Diene mens is gewoon gewoon, no bullshit. Allé zo staat hij mij nog voor de geest.
Hebt ge het nu over die 3 mannekes die al een half uur rond mijne auto stonden te draaien waarvan er ene moest vragen van de 2 ander of ze ook eens meemochten?
En op de baan zelf is er 1 regel, iedereen houdt zoveel mogelijk zijn smoel in mijne auto (mezelf inbegrepen). Dat zeg ik dan ook meestal op voorhand Geen goesting om na de Wax-it-S ook de ir_fuel-Dubbele-rechtse te hebben op de Ring
Na de autogespot-regels ook de Ir_fuelonthenordschleife-regels.
Ge kunt er mssch mee lachen, maar passagiers beseffen dat niet altijd dat het niet hetzelfde is dan een ritje Brussel-Gent op de E40. Sommigen beginnen echt een hele parlé af te steken, ge moet daar echt mee opletten voor uw concentratie.
Dat probleem heb je niet in Rami zijn Lambo met kap open, of in een Exige. Daar is praten gewoon ONMOGELIJK
Comment