Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die witte focus heb ik nog gezien in Minderhout aan 't tankstation toen ik daar stond voor de Gumball. Trok op, dikke plofjes bij het schakelen, echt ne VETTE bak!
Ja da was ik .Kwam juist van de Ring en was da compleet vergeten van de Gumball,anders was ik vroeger vertrokken. Ma heb toch nog een paar auto's gezien,was de moeite
Ik heb u gisteren precies altijd juist mislopen .
Maar ik heb veel toertjes gedaan gisteren dus ik heb niet veel op de parking gestaan .
Het was op sommige plaatsen serieus vettig en vantijd soms hard verschoten omdat de wagen achter uitbrak .
Maar ik heb weer veel bijgeleerd
Gij zijt mij voorbij gekomen op Bergwerk en heb u van na de karousell in de verte wat kunnen volgen, als je op't laatste die opel GT voorbij ging ben ik hem ook nog net voorbij gereden.
Het regende wel serieus die lap. Als ik er af ging (ik wacht altijd 20 minuten tussen elke lap voor m'n remmen) ging jij verder, en je bleef maar gaan
(Oude Mercedes S klasse mocht je je het nog herinneren)
Gij zijt mij voorbij gekomen op Bergwerk en heb u van na de karousell in de verte wat kunnen volgen, als je op't laatste die opel GT voorbij ging ben ik hem ook nog net voorbij gereden.
Het regende wel serieus die lap. Als ik er af ging (ik wacht altijd 20 minuten tussen elke lap voor m'n remmen) ging jij verder, en je bleef maar gaan
Yep ,
dat was het eerste rondje als de ring juist open was ... wat was dat man .
Regen , hagel , mist .... het was op sommige plaatsen wel goed oppassen .
De S klasse was wel bangelijk om te zien , respect om daar zo mee rond de ring te rijden
@Alexx
Ik heb even bij de porsche gestaan maar jullie waren er niet .
Ik zal in het vervolg een rondje minder rijden en eens wat sociaal komen doen
Hey C_X, het ritje met de Ring Boot was de max,echt waar,heb echt genoten en ons Anjake ook. Ik hoop da je het ritje me mij ook leuk vond,maar ik heb nog wel niet zoveel Ringervaring als jij natuurlijk. Dus je mag altijd mijn co-piloot zijn en handige tips geven
Yep ,
dat was het eerste rondje als de ring juist open was ... wat was dat man .
Regen , hagel , mist .... het was op sommige plaatsen wel goed oppassen .
De S klasse was wel bangelijk om te zien , respect om daar zo mee rond de ring te rijden
Die eerste rondjes waren echt enorm tricky, chapeau voor jullie om daar door te gaan met zo'n sportwagen.
En de S klasse, soms een beetje cohones hebben hé. Maar die eerste rondjes had ik ze beter drift boot ipv ring boot genoemd
Hey C_X, het ritje met de Ring Boot was de max,echt waar,heb echt genoten en ons Anjake ook. Ik hoop da je het ritje me mij ook leuk vond,maar ik heb nog wel niet zoveel Ringervaring als jij natuurlijk. Dus je mag altijd mijn co-piloot zijn en handige tips geven
Ik heb enorm genoten van de 3 ritjes in zowat de blauwe als jouw witte RS! En ik wil zeker copiloot spelen, vind het altijd wel leuk als dat geaprecieerd wordt.
Ik en uw madam vanvoor, ik maar m'n best doen en de 2 heren vanachter gezellig keuvelen
Je moet maar eens in het topic kijken van mijn auto, daar staan een paar foto's van ons in de ring boot. Zijn er redelijk veel getrokken.
Vandaag heb ik samen met serial en z'n camera een rondje op m'n -zo-goed-als-maximum- gereden. Spijtig dat ik 1 maal een paar seconden moest inhouden voor een ongeval maar het ging goed, ik denk niet dat er nog veel uit te halen valt (buiten een paar foutjes en hier en daar een bochtje iets te traag genomen) of ik moet afkomen met andere banden of de ophanging stevig verstrakken.
Vandaag nog eens gefilmed en het resultaat mag er toch zijn denk ik
Wel nog serieuze fout gemaakt bij mini karussel omdat mn portefeuille uit zijvak gevallen was en tussen mijn pedalen was aant glijden. Wat concentratie verloren en te laat terug opgekeken
Ik begin dat eigenlijk een beetje beu te worden, die "reclame"
Ge bent zo prikkelbaar de laatste tijd ?
Laat den ivan toch doen..er zijn wel ander niet nader genoemde bedrijven die hier constant id spotlights moeten staan hoor..en daar word niets van gezegd..
GVD! Ik wist dat ik uit dit topic moest blijven voor de één of de ander reden!!!
Druipt af en gaat verder werken ..............
.Ik moet hier ook wegblijven want word er alleen maar zotter van..en er is nu al niets met mij aan te vangen!! hopelijk kan ik 1 vd volgende weken ook ns op een woensdag richting Ns rijden
Comment