Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk vind die idd de gevaarlijkste
Elke keer ik daar kom al is het als passagier dan knijp ik ze nog :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVooral als uwe chauffeur op hetzelfde punt effe de curbs meepakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent venijnige daar vind ik die zonk die je krijgt als je de laatste rechtse pakt, je voelt daar echt de kanteling van de weg veranderen en daardoor krijg je al eens een hardere duw naar buiten dan verwacht zegmaar
de curbs te fel meepakte..de evo werd echt letterlijk de lucht ingesmeten en kwam aan de buitenkanr van de weg terecht!! manman toen heb ik mn billen toegeknepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenGisteren dus voor de eerste keer met wat vrienden naar de Nurburgring geweest.
In totaal 3 ronden kunnen meerijden, waarvan 1 met een maat met een BMW X1, dan andere met een Mercedes Cls.
Aan de ring waren ook zoveel GT3's te zien, en ik ging daar toch zo graag eens in meerijden.
Dan maar een oudere man aangesproken met Luxemburgse nummerplaat, m'n Duits is sowieso niet echt super...
Hij vertelde me dat hij daar al 30 jaar ofzo komt, sinds hij in pensioen is, hij er bijna iedere dag zit. Hij reed met een witte GT3 RS. Waarschijnlijk moeten sommigen onder jullie deze wel kennen?
Die mens had gewoonweg een schitterende baankennis, en die gt3 kleeft werkelijk aan de baan, remt als geen ander. Gewoonweg fenomenaal ritje:
een foto van ik in de gt3:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenvan 17:30 - 19:30, dus ofwel een vroege, of een late maaltijd.
Prefereer wel liefst een vroege, tenzij jij kotsers meeneemt in de GT3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ga niet om 16.30 een pizza van 10kg binnenwerken om dan de ring op te gaan nee, meestal eet ik erna wel
Maar kan dat begrijpen hé...als je die batterij niet kan betalen moet je zo maar gewicht sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichteneen toerke te gaan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMorgen iemand aanwezig? Moet daar in de buurt zijn, desnoods afspreken voor mini-meet @ Pino in Adenau?
Als het vanavond niet te laat is durf ik in de namiddag wel een rondje en een pizzatje mee te pikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoelaat?
Als het vanavond niet te laat is durf ik in de namiddag wel een rondje en een pizzatje mee te pikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoelaat?
Geen idee...iets na het namiddaggebed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten17.30-19.30 dusOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen idee...iets na het namiddaggebed?
Comment
Comment