Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    oei, schade gereden op de ring? :o
    Nieuw op AW ?

Twas wel in 2007 ...

Comment

• Over welke A3 die beter is dan de Golf GTI gaat dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Ik vind die idd de gevaarlijkste

Elke keer ik daar kom al is het als passagier dan knijp ik ze nog :p
        Vooral als uwe chauffeur op hetzelfde punt effe de curbs meepakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Vooral als uwe chauffeur op hetzelfde punt effe de curbs meepakt
          Ja man, daar moet ge met mij niet echt een foutje meer maken. Ik ben héél rustig als copiloot (zeker bij Fuel). Maar daar heb ik hem toch even op zijn foutje attent gemaakt
          Last edited by ; 14/07/2010, 15:16.

Comment

• t venijnige daar vind ik die zonk die je krijgt als je de laatste rechtse pakt, je voelt daar echt de kanteling van de weg veranderen en daardoor krijg je al eens een hardere duw naar buiten dan verwacht zegmaar

Comment

t venijnige daar vind ik die zonk die je krijgt als je de laatste rechtse pakt, je voelt daar echt de kanteling van de weg veranderen en daardoor krijg je al eens een hardere duw naar buiten dan verwacht zegmaar
              idd! ik ben daar eens met 2 wielen lelijk van de grond gegaan omdat ik te hard aankwam en
              de curbs te fel meepakte..de evo werd echt letterlijk de lucht ingesmeten en kwam aan de buitenkanr van de weg terecht!! manman toen heb ik mn billen toegeknepen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                Gisteren dus voor de eerste keer met wat vrienden naar de Nurburgring geweest.

In totaal 3 ronden kunnen meerijden, waarvan 1 met een maat met een BMW X1, dan andere met een Mercedes Cls.

Aan de ring waren ook zoveel GT3's te zien, en ik ging daar toch zo graag eens in meerijden.

Dan maar een oudere man aangesproken met Luxemburgse nummerplaat, m'n Duits is sowieso niet echt super...

Hij vertelde me dat hij daar al 30 jaar ofzo komt, sinds hij in pensioen is, hij er bijna iedere dag zit. Hij reed met een witte GT3 RS. Waarschijnlijk moeten sommigen onder jullie deze wel kennen?
                Die mens had gewoonweg een schitterende baankennis, en die gt3 kleeft werkelijk aan de baan, remt als geen ander. Gewoonweg fenomenaal ritje:
                een foto van ik in de gt3:

Wat een leven

Comment

• Morgen iemand aanwezig? Moet daar in de buurt zijn, desnoods afspreken voor mini-meet @ Pino in Adenau?

Comment

• Is morgenavond open blijkbaar.

Eens het weer checken

Comment

• En ze geven droog ....

Comment

• van 17:30 - 19:30, dus ofwel een vroege, of een late maaltijd.
                        Prefereer wel liefst een vroege, tenzij jij kotsers meeneemt in de GT3?

Comment

• Ik vrees wel voor drukheid...ik rij zelf niet, maar voor u zal't een inhaalrace worden lol

Comment

• Waarom drukheid? Vorige week ook geweest en toen viel het goed mee. Deze week is het niet open op zondag, dus al geen horden Engelsen/Zweden/....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              van 17:30 - 19:30, dus ofwel een vroege, of een late maaltijd.
                              Prefereer wel liefst een vroege, tenzij jij kotsers meeneemt in de GT3?
                              Ik ga niet om 16.30 een pizza van 10kg binnenwerken om dan de ring op te gaan nee, meestal eet ik erna wel

Comment

Ik ga niet om 16.30 een pizza van 10kg binnenwerken om dan de ring op te gaan nee, meestal eet ik erna wel
                                Wat is dat, 1/6 van uw gewicht?

Maar kan dat begrijpen hé...als je die batterij niet kan betalen moet je zo maar gewicht sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  een toerke te gaan doen
                                  En naar welke cup is uw madam gegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Morgen iemand aanwezig? Moet daar in de buurt zijn, desnoods afspreken voor mini-meet @ Pino in Adenau?
                                    Hoelaat?

Als het vanavond niet te laat is durf ik in de namiddag wel een rondje en een pizzatje mee te pikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Hoelaat?

Als het vanavond niet te laat is durf ik in de namiddag wel een rondje en een pizzatje mee te pikken.
                                      17.30-19.30 dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Hoelaat?

Geen idee...iets na het namiddaggebed?

Comment

17.30-19.30 dus
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Geen idee...iets na het namiddaggebed?
                                          Wel, als ik voor 5u in m'n bed zit kom ik af morgen, ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Working...
                                          X