Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMij lijkt het toch echt wel op/na die heuvel te gebeuren, kerel rijdt gewoon te snel voor z'n kunnen.
ca 2:03 imo
Comment
-
Kan je wel zeggen dat als je nogal hard over die eerste gaat dat het remmen naar de 2e best wel een billenknijper wordt als je voelt hoe de auto daar reageert. Ik hou daar toch meestal de nodige marge want voor mij is dat één van de gevaarlijkste punten om de boel zwaar te crashen.
Als je dan filmpjes ziet van (semi-)pro's die daar dan zonder te remmen over die 1e knallen, dan slik je wel even
Comment
-
Verliest duidelijk de achterkant net op de top van de eerste heuvel. Gaat precies daar op de rem, achterkant wordt licht en begint meteen vanaf daar al te slingeren. Had nog slechter kunnen corrigeren en helemaal rondgaan. Gezien de kinetische/potentiële energie op dat punt denk ik dat hij met relatief weinig schade naar huis gaat
Edit: is in tegenstelling tot de titel van het filmpje trouwens geen GT3, voor zover ik het goed zie.
Edit2: niks gezegd... 996 gt3. Dringend in bed kruipen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKan je wel zeggen dat als je nogal hard over die eerste gaat dat het remmen naar de 2e best wel een billenknijper wordt als je voelt hoe de auto daar reageert. Ik hou daar toch meestal de nodige marge want voor mij is dat één van de gevaarlijkste punten om de boel zwaar te crashen.
Als je dan filmpjes ziet van (semi-)pro's die daar dan zonder te remmen over die 1e knallen, dan slik je wel even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk rem altijd eens stevig juist nadat ik over de eerste ben met de wielen rechtdoor, dan even uitbollen en 2de insturen en in de helft op het gas. Die 2de heuvel met de lange linkse vind ik ook altijd link, auto reageert daar soms listig. Ik neem daar meestal geen risico's, rustig insturen. Ook kan je best van de linkse kant van de track naar de rechtse gaan naarmate je de 1ste heuvel nadart zodat je mooi rechtdoor erover kan. My 2 hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk rem 2 keer, 1 keer op de eerste heuvel in het naar boven rijden, en een 2e keer voor de 2e, en daar schakel ik een versnelling terug en idd de hele linker door op het gas. Ik zit aan 260 km/h op die eerste heuvel en ik durf er echt niet over rijden zonder eerst te remmen, want tegen dat je vering terug gesettled is om te remmen voor de 2e ben je al weer serieus wat meters ver en als er daar iets mis gaat ligt de snelheid serieus hoog om nog te corrigeren. (is het rapste punt op de ring voor mij denk ik)fjuwel you crazy bastard!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten260fjuwel you crazy bastard!!
160-170 door Flugplatz en dan gewoon planken in 4e en 5e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNiks crazy, gewoon genoeg pk's zeker?
160-170 door Flugplatz en dan gewoon planken in 4e en 5e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNooit echt een gevaarlijk punt gevonden eigenlijk...ik heb het meer voor de wax-it S, begrijpelijkerwijze
Elke keer ik daar kom al is het als passagier dan knijp ik ze nog :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk vind die idd de gevaarlijkste
Elke keer ik daar kom al is het als passagier dan knijp ik ze nog :p
Wel een serieus verschil met die A3 hé, ik had het gevoel dat je daar veel harder mee kon gaan dan met de GTI, qua snelheid door bochten, baanvastheid etc.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk rem 2 keer, 1 keer op de eerste heuvel in het naar boven rijden, en een 2e keer voor de 2e, en daar schakel ik een versnelling terug en idd de hele linker door op het gas. Ik zit aan 260 km/h op die eerste heuvel en ik durf er echt niet over rijden zonder eerst te remmen, want tegen dat je vering terug gesettled is om te remmen voor de 2e ben je al weer serieus wat meters ver en als er daar iets mis gaat ligt de snelheid serieus hoog om nog te corrigeren. (is het rapste punt op de ring voor mij denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWippermann, dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet is ook een verdomd moeilijke combinatie...ik denk dat je 1 van heel velen bent die daar eens de controle zijn verloren.
Wel een serieus verschil met die A3 hé, ik had het gevoel dat je daar veel harder mee kon gaan dan met de GTI, qua snelheid door bochten, baanvastheid etc.
Het is nog steeds mijn fout dat we gecrashed zijn natuurlijk, maar het feit dat ik er de dag ervoor was met de A3 heeft er ook wel iets mee te maken denk ik
Comment
-
oei, schade gereden op de ring? :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment