ik denk tussen 9.30 en 10h
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaarom "wachten" tot zondag? t zal toch wschl slecht weer zijn..Maar met ne auto van 100k zou ik mss ook niet staan popelen om in die omstandigheden te gaan rijden..
Ga eens horen of ik gn verlof kan krijgen..de evo heeft dringend een wilde rit nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk moet uit dit topic wegblijven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat klopt. Je zou beter met je madam gaan spreken ivm morgen. Er komt naar t schijnt nog ne sakézuiper af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHeeft niks met de madam te maken. Ik kan begrijpen dat mensen die nieuwe Porsches kopen om de 5 botten niet veel meer moeten werken. Mensen met Nissans daarentegen moeten nog steeds elke dag fakken om dien bak te kunnen onderhouden.
same here..moet weer serieus overuren draaien voor mn wagenpark te onderhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichtenheb s een filmpje gemaakt ook
Alleen spijtig dat er een idioot met kapot carter net over de ring was gereden. ze hebben wel wat zand en zo gestrooid maar kwas er toch niet helemaal gerust in dus op redelijk wa plaatsen serieus ingehouden. Al bij al viel de lap dan wel nog mee feitelijk (given the car :p)
Ge ziet brechen trouwens ook net na bergwerk
+ YouTube Video
Netjes gereden, knap! En jouw 320d is blijkbaar iets sneller als die van mijdenk dat ik in de bochten op 16-duimers en standaard ophanging met +210k km achter de kiezen ook niet moet proberen te volgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenZijn er die vertrekkken vanuit West-Vlaanderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwanneer was dat? ahzo rustig
Netjes gereden, knap! En jouw 320d is blijkbaar iets sneller als die van mijdenk dat ik in de bochten op 16-duimers en standaard ophanging met +210k km achter de kiezen ook niet moet proberen te volgen...
trrack was van 17.30 ofzo dicht tot 19u om dat oliespoor op te ruimen.
Rond 19.05 verkenningsrondje gedaan om olievlekken wat te weten zijn
en dan dit rondje gefilmd
enkel spijtig dus van de olie en die kerel die daar plots van track afgaat (ja kweet dat dat daar mag maar ge verschiet toch wel eventjes ze)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichtenzondag om 19u15 vertrokken ongeveer
trrack was van 17.30 ofzo dicht tot 19u om dat oliespoor op te ruimen.
Rond 19.05 verkenningsrondje gedaan om olievlekken wat te weten zijn
en dan dit rondje gefilmd
enkel spijtig dus van de olie en die kerel die daar plots van track afgaat (ja kweet dat dat daar mag maar ge verschiet toch wel eventjes ze)
Ik heb u gisteren precies altijd juist mislopen.
Maar ik heb veel toertjes gedaan gisteren dus ik heb niet veel op de parking gestaan .
Het was op sommige plaatsen serieus vettig en vantijd soms hard verschoten omdat de wagen achter uitbrak .
Maar ik heb weer veel bijgeleerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk heb u gisteren precies altijd juist mislopen.
Maar ik heb veel toertjes gedaan gisteren dus ik heb niet veel op de parking gestaan .
Het was op sommige plaatsen serieus vettig en vantijd soms hard verschoten omdat de wagen achter uitbrak .
Maar ik heb weer veel bijgeleerd
Heb zelf maar 1 rondje gereden in de regen, quasi niks meer van profiel achteraan, eerste bocht onverwacht gans scheef, volgende 4 bochten met opzet maar erna zijn de bochten me iets te snel om ze nog scheef te nemen :p
Dus heb dan maar gewacht tot het terug wat droger was en dan nog paar laps gedaan.
Da waarde gij toch zeker die na iedere lap direct terug naar de barriere reed voor de volgende lap?
We waren nog aant zeggen van "amaai dieje met zn CSL heeft serieus wa lef om in dees weer constant te blijven rijden"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaa zo goed als altijd "Innerorts", dacht ik...dus ben je ook een beetje een rund als je daar aan 120 geflasht wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
Da waarde gij toch zeker die na iedere lap direct terug naar de barriere reed voor de volgende lap?
We waren nog aant zeggen van "amaai dieje met zn CSL heeft serieus wa lef om in dees weer constant te blijven rijden"
Het eerste rondje was erg , wind/regen/hagel/mist op sommige stukken zag je zelf bijna niets .
Maar voor mij was dit een perfecte dag om mijn track kennis te verbeteren , op het gemakje rondjes doen en mooi de lijnen rijden zonder verkeer op de baan . Ik heb bijna 10 toeren ofzo achtereen gedaan in de regen , want de wagen zag aan dat tempo/temperatuur toch niet af .
Elk rondje was anders want een stuk dat droog lag , daar was het de ronde erna aan het regenen en omgekeerd . Ondanks het slecht weer heb ik mij kostelijk geamuseerd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
waar kan ik bij youtube de ondertitels ergens activeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenheerlijk, 4-pitter-dieselsound
waar kan ik bij youtube de ondertitels ergens activeren?
En de sound is inderdaad fenomenaal!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenBeste Ring en RS4 liefhebber,
Nieuwe banden, motor is los (mag trg tot 8000/tpm draaien), dus maar gas, eh 98 benz...
Voor de liefhebbers die graag een rondje of twee willen meerijden kan je steeds een mailtje doen naar evswoningbouw@skynet.be
Alleen op deze manier kunnen we afspreken !!!
Zie filmpje (rustige) doop Ring met een 12-jarige : http://www.youtube.com/watch?v=dAKU5...layer_embedded
Best te bekijken in 1080p HD
Speed I'van
Ik begin dat eigenlijk een beetje beu te worden, die "reclame"
Comment
Comment