Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Tes vooral ze wijf waardoor em nu niet aan de ring zit peizek!
    Yeah right.

Peis dat er veel content zouden zijn met een "wijf" gelijk dat van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Yeah right.

Ik wist niet dat jullie lesbo's waren?

Comment

@Rami:Ze geven droog de woensdag, komde mee?
        Ik heb het liever nat eigenlijk

Comment

Yeah right.

De Zweed ni denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            De Zweed ni denk ik
            Daar zal ze niet slaafs genoeg voor zijn nee

Comment

Yeah right.

die is immers blij als ze nen dag van u af is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Klopt. Vanaf Malmédy was dat via Ovifat en zo naar Monschau. Goede weg.

In het terugkeren stuurde mijn GPS mij op die kutbaan Monschau-Eupen, ik had voor 't eerst geen enkele moeite om mij aan de snelheidsbeperking van 50 km/u te houden
                Als je in de GPS van de Porsche de snelwegen uitvinkt. Geeft hij dan automatisch de route B258 aan ? Want ik zou dan morgen met mijn pa ook langst daar willen rijden
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Daar zal ze niet slaafs genoeg voor zijn nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Als je in de GPS van de Porsche de snelwegen uitvinkt. Geeft hij dan automatisch de route B258 aan ? Want ik zou dan morgen met mijn pa ook langst daar willen rijden
                    ge kunt toch in de gps aanduide dage via de B258 wilt ryden?
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      ge kunt toch in de gps aanduide dage via de B258 wilt ryden?
                      Hoe bedoel je?
                      Als je je adres hebt gegeven, krijg je de keuze tussen 3 mogelijkheden, maar die zijn nooit echt duidelijk imo

Comment

Hoe bedoel je?
                        Als je je adres hebt gegeven, krijg je de keuze tussen 3 mogelijkheden, maar die zijn nooit echt duidelijk imo
                        ik weet nu niet hoe da zit bij een porsche maar bij mijne gps (simpel tomtommeke maar) kunt ge kieze via welke baan ge rijdt, ipv de autostrade de B258 nemen. zal wel bij een porsche ook gaan zeker?
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          ik weet nu niet hoe da zit bij een porsche maar bij mijne gps (simpel tomtommeke maar) kunt ge kieze via welke baan ge rijdt, ipv de autostrade de B258 nemen. zal wel bij een porsche ook gaan zeker?
                          Waarschijnlijk wel, maar met dat PCM kan je zoveel dat het nogal zoeken is . Subiet eens zien

Comment

• dees vond ik wel een coole pic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                              Nog een deftige foto gevonden van mezelf

[
                              hij is blijkbaar nog op tijd in orde geraakt?

(twee weken geleden bracht je hem binnen bij Frits )
                              1978 BMW E21 323i
                              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Pak gewoon een kaart mee, dat is nog eens echt rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                  hij is blijkbaar nog op tijd in orde geraakt?

(twee weken geleden bracht je hem binnen bij Frits )
                                  hehe ja gelukkig wel =)
                                  wagen is een paar keer binnen en buiten geweest bij Frits maar heb hem dan uiteindelijk definitief terug kunnen ophalen donderdagavond.
                                  En dit terwijl ik vrijdagmorgen naar de ring moest vertrekken

Gelukkig is alles wel perfect terug in orde, auto doet het zeer goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                    Pak gewoon een kaart mee, dat is nog eens echt rijden.
                                    das wel moeilijk é seg!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• heb s een filmpje gemaakt ook

Alleen spijtig dat er een idioot met kapot carter net over de ring was gereden. ze hebben wel wat zand en zo gestrooid maar kwas er toch niet helemaal gerust in dus op redelijk wa plaatsen serieus ingehouden. Al bij al viel de lap dan wel nog mee feitelijk (given the car :p)

Ge ziet brechen trouwens ook net na bergwerk
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Subiet eens vertrekken sé, schitterend weer zal 't ni worden, hopelijk niet té veel regen

Comment

• Comment

Working...
                                          X