Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten

aaaargh

Comment

• De laatste keer was er daar een met rode accenten op zwart, dat stond echt retevet.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten

Dat is een vette pic!

Comment

• Vandaag ook naar daar gereden met men pa.
            Kennisgemaakt met C_X, sympathieke gast alsook Serial en brechen .

't was wel super slecht weer en serieus vettig op de baan
            Toch 4 rondjes gereden, achterkant is wel 2keer serieus uitgebroken en zelfs op het rechte stuk aan 't begin... Kickdown en de achterbanden spinden gewoon door

Ook 2 rondjes meegereden met de "ringboot" leuke ervaring en schoon dwars gegaan
            't was leuk vandaag, maar het weer was toch net iets té slecht.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Vandaag ook naar daar gereden met men pa.
              Kennisgemaakt met C_X, sympathieke gast alsook Serial en brechen .

't was wel super slecht weer en serieus vettig op de baan
              Toch 4 rondjes gereden, achterkant is wel 2keer serieus uitgebroken en zelfs op het rechte stuk aan 't begin... Kickdown en de achterbanden spinden gewoon door

Ook 2 rondjes meegereden met de "ringboot" leuke ervaring en schoon dwars gegaan
              't was leuk vandaag, maar het weer was toch net iets té slecht.
              ge had toch beter nog wat langer gebleven, is nog volledig droog geworden en we hebben weer kunnen knallen als voorheen

Maar wel aangename kennismaking sowieso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                ge had toch beter nog wat langer gebleven, is nog volledig droog geworden en we hebben weer kunnen knallen als voorheen

Maar wel aangename kennismaking sowieso
                De laatste rondjes waren ook wel wat "droger" dan voorheen.
                Maar we moesten nog ergens zijn, daarom wat vroeger vertrokken
                Pff, eigenlijk was het echt k*tweer
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Nog ene keer slapen

Comment

• Aangezien ik woensdagavond onderweg naar Italië een stop maak in Mannheim om te slapen en niet zo ver van de ring passeer zou'k ook eens een toertje willen doen als ik er op tijd geraak, heb gezien dat het open is tot 19u30.

Het staat hier hoogstwaarschijnlijk al ergens geschreven, maar is het noodzakelijk je ticket op voorhand te kopen, of gaat het ter plekke ook nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                      Aangezien ik woensdagavond onderweg naar Italië een stop maak in Mannheim om te slapen en niet zo ver van de ring passeer zou'k ook eens een toertje willen doen als ik er op tijd geraak, heb gezien dat het open is tot 19u30.

Het staat hier hoogstwaarschijnlijk al ergens geschreven, maar is het noodzakelijk je ticket op voorhand te kopen, of gaat het ter plekke ook nog?
                      Dat gaat ter plekke ook.

Comment

• Zondag 23 mei 2010 GRATIS meerijden met Audi RS4 ?

Beste Ring en RS4 liefhebber,

Nieuwe banden, motor is los (mag trg tot 8000/tpm draaien), dus maar gas, eh 98 benz...
                        Voor de liefhebbers die graag een rondje of twee willen meerijden kan je steeds een mailtje doen naar evswoningbouw@skynet.be
                        Alleen op deze manier kunnen we afspreken !!!

Zie filmpje (rustige) doop Ring met een 12-jarige : http://www.youtube.com/watch?v=dAKU5...layer_embedded
                        Best te bekijken in 1080p HD

Speed I'van
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Ik denk datk uw RS4 al eens gezien heb aan de ring? Ik was met een zwarte BMW Z4 Alpina. Ik stond naast de jouwe geparkeerd.

Comment

• Wie gaat er juist woensdag? Ik zal om 9u aan de slagboom staan. Can' wait!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vStijn Bekijk Berichten
                              Wie gaat er juist woensdag? Ik zal om 9u aan de slagboom staan. Can' wait!
                              Ik, C_X en Brechen zullen er zijn

Fotos van onze wagens staan hier pagina ofzo terug, spreek ons gerust aan als je ons ziet

Comment

• Serial, jouw ken ik nog. Van vorig jaar in mei.
                                Ik was met een gechipte 320D E92 coupe, en had nog een meiske mee.
                                Men eerste laps achter je gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vStijn Bekijk Berichten
                                  Wie gaat er juist woensdag? Ik zal om 9u aan de slagboom staan. Can' wait!
                                  De man met de rode GT3 zal er ook zijn

Kom je met de R8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    De man met de rode GT3 zal er ook zijn

Kom je met de R8?
                                    Fak

Ge kunt niet wachten tot zondag , dus je gaat morgen al ofzo ?

Comment

• Waarom "wachten" tot zondag? t zal toch wschl slecht weer zijn

Comment

• Als er nog mensen zijn van hier, spreek mij aan hè, zilveren 118D met sticker Zolder links, Nordschleife rechts Ik zal u 9/10 ook wel aanspreken ze, tege elken belg gaat 't zijn van "Autoforum? Nee? Bimmerboard? Nee? Vlaming? Nee? Sorry voor 't storen"

'k Ben weg zie!!

Comment

• omhoelaat zijn jullie er al in NS morgen ?

Comment

Working...
                                          X