Onwaarschijnlijken bak EN chauffeur !! Minstens één keer moet hij zo bijsturen dat 99% van de chauffeurs in de vangrails zouden hangen - woehaa !! Heb maar 1 keer gezien, maar ik geloof dat er onderweg inderdaad weer eentje in de rails hangt ((
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb ooit eens een link gezien naar een artikel (ik denk van BMW?) waar ze de lijnen (of toch 1 van de mogelijke) uitleggen van alle secties van de Nordschleife. heeft iemand die toevallig?
Ik heb hier een dvd liggen waar elke bocht en de ideale lijnen worden uitgelegd.Is wel al een redelijk oude dvd en dan is met een Subaru Impreza gefilmd. Wel zeer leerrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenIs wel interessant om even door te nemen!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDon't sleep! zie dat je dat vanbuiten kent morgenMr Drift
Comment
-
Zo een document zegt 1000 keer meer als je er al wat gereden hebt! Anders weet ik na 3 bochten al nimeer waar het over gaat
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMa how, zalig om te zien! Precies een ritje door de ardennen, gewoon door het bos.
Als je van dit soort beelden houdt, in de film Grand-Prix uit 1967 kan je prachtige beelden zien van circuits als Monza en Francorchamps uit die tijd. Echt een aanrader die film, niet voor het flutverhaaltje maar voor de beelden. In Francorchamps werd er toen nog deels op openbare weg gereden, letterlijk een ritje door het bos in de Ardennen dus
Comment
-
zeer handig idd
Comment
Comment