Ik heb nog 2 kaarten waar rondjes op staan. Dus ik moet sowieso nog eens gaan. Snel maw :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk ga vermoedelijk 9/11 en 10/11 naar ginder.
Als er nog iemand een kaart heeft met "veel" rondjes, wil ik daar wel iets voor geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk BerichtenDit jaar gaan wij niet meer!
Op naar volgend jaar
Comment
-
Ik ga ook, di+woe.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
pffff waarom hebben masters geen herfstvakantie
edit: zijn er trouwens ooit dagen waarop de NS open is voor touristfahrt.....@ night?
lijkt me super om eens de ring te doen 's nachts in de stromende regenLast edited by PJH; 02/11/2009, 00:31.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenedit: zijn er trouwens ooit dagen waarop de NS open is voor touristfahrt.....@ night?
lijkt me super om eens de ring te doen 's nachts in de stromende regen
Comment
-
Kan best zijn... maar toch zou ik het graag eens doen
da's eigenlijk zowat mijn favoriete bezigheid. Een beetje rondrijden met de auto als het donker is, liefst met regen. Er is dan geen volk op baan en mits een beetje verwarming is dat eigenlijk wel gezelligen als het gezellige cruisen dan saai wordt kan ik nog altijd wat slieren en doen, gezien er toch geen auto's zijn dan.
Op de ring echter zal het volgens mij wel wa drukker zijn, maar lijkt me wel cool om eens te doenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenpffff waarom hebben masters geen herfstvakantie
edit: zijn er trouwens ooit dagen waarop de NS open is voor touristfahrt.....@ night?
lijkt me super om eens de ring te doen 's nachts in de stromende regen
Comment
-
met de morgan!!! topless dan nogCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
Comment