Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
    Damn, als ik dat allemaal hoor en zie wil ik ook wel een ringdoop...
    Alleen vrees ik ervoor dat ik anderen in de weg ga rijden
    ik dacht dat ook, maar wou het toch persé eens doen. Dus ben ik op een maandag in september geweest. Het was kalm en ik moest wel een aantal keer op kant maar heb toch dikwijls deftig kunnen rijden.

Ga gewoon op een rustige dag, je loopt het risico dat je weinig kan rijden (omdat de ring niet lang open is op rustige dagen en er wel iets kan gebeuren), maar als het lukt is het de moeite waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
      Damn, als ik dat allemaal hoor en zie wil ik ook wel een ringdoop...
      Alleen vrees ik ervoor dat ik anderen in de weg ga rijden
      ²
      Ik hoop een van de weken toch eens te gaan (op een vrijdag of maandag waarschijnlijk)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
          Gewoon zo hard mogelijk gaan met het materiaal voorhanden

!!Voila!

zonder onnodige risico's te nemen, meer moet dat niet zijn.
          Euh...mm..kut.

Grtjs,

Kleine Joris

Comment

• hahaha

Comment

• Fout topic
              Last edited by ; 21/04/2010, 21:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                Ik zal in Drongen zijn . Rond hoe laat is dit dan? En is dat dan 1 mei nog?
                Foute topic?

Comment

• Een beetje

Comment

• ik krijg ook zenuwen van die mannen die niet ad kant willen..laatste keer ben ik bijna van de weg gereden door een nieuwe m3 en een Porsche carrera en een oranje gt3 die niet aan de kant gingen..denk dat die man dacht dat hij de snelste op het circuit was en niet in zn spiegels moest kijken

Comment

• Spijtig dat ge niet gelijk op Nascar even kunt tikken.
                      Database error.
                      The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                        ik krijg ook zenuwen van die mannen die niet ad kant willen..laatste keer ben ik bijna van de weg gereden door een nieuwe m3 en een Porsche carrera en een oranje gt3 die niet aan de kant gingen..denk dat die man dacht dat hij de snelste op het circuit was en niet in zn spiegels moest kijken
                        zotte werner! Volgende keer wil ik een co-ritje aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                          Spijtig dat ge niet gelijk op Nascar even kunt tikken.
                          dat zou pas echt ruig zijn een bull baar er op vooraan en als ze niet ad kant willen ne goeien tik in hun kont!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          zotte werner! Volgende keer wil ik een co-ritje aub!
                          no prob pak mij ook maar eens mee in uwe snelle pooier bak

Comment

• Ik ga morgen met de cabrio naar de Nurburgring,heeft iemand een leuk voorstel aangaande route ?

Comment

• B258. Ik neem die meestal om terug te rijden, is een lekkere baan om te relaxen en vanaf Aken kan je naar Vaals rijden en daar is een goei frituur .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                B258. Ik neem die meestal om terug te rijden, is een lekkere baan om te relaxen en vanaf Aken kan je naar Vaals rijden en daar is een goei frituur .
                                Bedankt voor de snelle reactie !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porsche rs Bekijk Berichten
                                  Ik ga morgen met de cabrio naar de Nurburgring,heeft iemand een leuk voorstel aangaande route ?
                                  Met welke wagen ?

Ik ben er morgen ook met mijn pa, GinoV en Gwen. Porsche krijgt eindelijk zijn ringdoop, ben eens benieuwd
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Momenteel is de 3de race van de VLN bezig op de Ring en het is alweer prijs

Rote Flagge - Rennabbruch! Drei schwere Unfälle mit Feuer im "Bergwerk". Das Rennen wurde abgebroche
                                    Last edited by ; 24/04/2010, 18:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      Momenteel is de 3de race van de VLN bezig op de Ring en het is alweer prijs
                                      En er valt een dodelijk slachtoffer te betreuren, wie is nog niet bekend

Comment

• Ik zou afspreken met 2 maten aan een tankstation , vlak voor de duitse grens. Iemand een idee van 't adres ofzo? Anders rijden wij daar zo voorbij
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          En er valt een dodelijk slachtoffer te betreuren, wie is nog niet bekend
                                          Pic?

Comment

Working...
                                          X