Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    een uitlaat van carbon??
    Excuseer, afwerking in Carbon
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      een uitlaat van carbon??

hielden zich vroeger bezig met moto's, en is echt wel dé top

sinds een jaartje ofzo ook met auto's
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Idd... misschien hebben ze zo een imago-boost gekregen omdat ze nu ook officieel goed gekeurd zijn door Porsche zelf? Er was een GT3 fl met zo'n uitlaat.. LUID !

Aha zo wordt het wat duidelijker!
      Thanks! Zag ze ook opvallend aanwezig op Zolder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Excuseer, afwerking in Carbon
        tspel zou anders ni te lang meegaan

edit: die tips zijn gigantisch geef me maar een Corsa Sport of Extreme, met X-pipe en AR headers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
          Fak! Dat gaat lekker vlot al!

Akrapovic, vanwaar komt die all of a sudden?

Comment

• Is woensdag (morgen) een goede dag om er naartoe te gaan? (Drukte, weeromstandigheden, andere factoren...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Is woensdag (morgen) een goede dag om er naartoe te gaan? (Drukte, weeromstandigheden, andere factoren...)
              Öffnungszeit: 18:00 bis 19:30 Uhr

Als er dan één akkefietje gebeurt kan het gebeuren dat je voor niks naar daar gereden bent.

Alle openingstijden: http://www.nuerburgring.de/ft/nordsc...tml?no_cache=1
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                Öffnungszeit: 18:00 bis 19:30 Uhr

Als er dan één akkefietje gebeurt kan het gebeuren dat je voor niks naar daar gereden bent.

Alle openingstijden: http://www.nuerburgring.de/ft/nordsc...tml?no_cache=1
                Merci! Ja dan zal het voor een andere keer zijn zo te zien.

Comment

• Z06

.

Ook nog enkele andere filmpjes ...

Prachtig geluid uit de 911/964
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

135i vs 2x Porsche GT3 RS
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

3x BMW vs 3x Porsche
                  + YouTube Video

Comment

• Leuke filmpjes!

Comment

• Hmm, vrijdag zou het net een jaar + 2 dagen zijn dat ik de vorige korter heb gemaakt. En met Jan op de baan... Ben ik bijgelovig of niet?

Comment

• Ik ga straks mijn agenda eens raadplegen en als het past ga ik vrijdagnamiddag ook terug naar de ring .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Hmm, vrijdag zou het net een jaar + 2 dagen zijn dat ik de vorige korter heb gemaakt. En met Jan op de baan... Ben ik bijgelovig of niet?
                          Op de Nordschleife ben je toch verzekerd, niet?
                          AutoMinded.be

Comment

Op de Nordschleife ben je toch verzekerd, niet?
                            Euh, nee

Comment

• Tot zondag mooi weer, dat wordt eentje om in te kaderen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Euh, nee
                                Euh, ja, tenzij het specifiek in je contract vermeld staat. De Nordschleife heeft de status van openbare tolweg.

Joris hier heeft er zijn mini destijds perte totale gereden, en volledig vergoed gekregen.
                                AutoMinded.be

Comment

• Heb afgelopen weekend de 2 gehoord

Volgens de personen in kwestie werd het door de verzekering aanzien als tolweg (toegelaten) de andere als circuit...
                                  Eens navragen?

Bij mij betalen ze terug (niet de GP-strecke)

Comment

Euh, ja, tenzij het specifiek in je contract vermeld staat. De Nordschleife heeft de status van openbare tolweg.

Joris hier heeft er zijn mini destijds perte totale gereden, en volledig vergoed gekregen.
                                    Wist ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                      Heb afgelopen weekend de 2 gehoord

Volgens de personen in kwestie werd het door de verzekering aanzien als tolweg (toegelaten) de andere als circuit...
                                      Eens navragen?

Bij mij betalen ze terug (niet de GP-strecke)
                                      Het hangt van de verzekeringsvoorwaarden af. Sommige verzekeraars zijn zo slim geweest om de Nordschleife expliciet of impliciet uit te sluiten in hun voorwaarden.

In elk geval, voor mij geen issue ... heb toch geen omnium op de M3
                                      AutoMinded.be

Comment

• Kleine correctie, bij mij zouden ze terugbetalen...

Topic openen voor nu vrijdag?

Comment

Working...
                                        X