Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk thuis, eindeiljk kunnen zien, en 'k snap volledig iedereen zijn respons hier. De mijne: WTMF Holy shit en nog meer van die compleet verbaasde termen!!!
wtf kijk even 5 sec niet in uw achteruitkijkspiegel en die zit al in uw kont te boren
Moest er zondag iemand vertrekken uit de buurt hier (lierde - zottegem - G'bergen) en een plekje over heeft mag mij altijd contacteren, de drang voor de ring is groot Nog een maandje tot ik mijn rijbewijs heb, kan ik tenminste met een eigen wagen naar daar bollen.
Moest er zondag iemand vertrekken uit de buurt hier (lierde - zottegem - G'bergen) en een plekje over heeft mag mij altijd contacteren, de drang voor de ring is groot Nog een maandje tot ik mijn rijbewijs heb, kan ik tenminste met een eigen wagen naar daar bollen.
Alst er ook is van komt wil ik wel is samen gaan.
Met wat ga je rijden ?
Mijn astra is er niet zo op geschikt om daar rond te vliegen denk ik
Ik keek naar de profielfoto en ik dacht: "DAMN, die ga ik zondag morgen meteen ophalen !"
... maar dan klikte ik op een van de links onderaan en was de liefde snel over
Ik ben er met een E200 CDI automaat met comfortophanging op rond geweest, hoezo niet geschikt?
Idd hoezo niet geschikt? Niemand zegt dat je 20 rondes na elkaar moet gaan rijden hé, maar een keer een rondje rijden is toch geen probleem.
Hieronder mijn wagen, nog veel minder geschikt dan jouw Astra denk ik!
Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.beBekijk Berichten
Idd hoezo niet geschikt? Niemand zegt dat je 20 rondes na elkaar moet gaan rijden hé, maar een keer een rondje rijden is toch geen probleem.
Hieronder mijn wagen, nog veel minder geschikt dan jouw Astra denk ik!
Mijn remmen hebben wel nog 200km lang liggen piepen voor zot
Comment