Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    Eindelijk thuis, eindeiljk kunnen zien, en 'k snap volledig iedereen zijn respons hier. De mijne: WTMF Holy shit en nog meer van die compleet verbaasde termen!!!
    wtf kijk even 5 sec niet in uw achteruitkijkspiegel en die zit al in uw kont te boren

Comment

• Moest er zondag iemand vertrekken uit de buurt hier (lierde - zottegem - G'bergen) en een plekje over heeft mag mij altijd contacteren, de drang voor de ring is groot Nog een maandje tot ik mijn rijbewijs heb, kan ik tenminste met een eigen wagen naar daar bollen.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Pfff, ik wil ook zondag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          Moest er zondag iemand vertrekken uit de buurt hier (lierde - zottegem - G'bergen) en een plekje over heeft mag mij altijd contacteren, de drang voor de ring is groot Nog een maandje tot ik mijn rijbewijs heb, kan ik tenminste met een eigen wagen naar daar bollen.
          Alst er ook is van komt wil ik wel is samen gaan.

Met wat ga je rijden ?

Mijn astra is er niet zo op geschikt om daar rond te vliegen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
            Ik ben er met een E200 CDI automaat met comfortophanging op rond geweest, hoezo niet geschikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
              Moest er zondag iemand vertrekken uit de buurt hier (lierde - zottegem - G'bergen) en een plekje over heeft mag mij altijd contacteren, de drang voor de ring is groot Nog een maandje tot ik mijn rijbewijs heb, kan ik tenminste met een eigen wagen naar daar bollen.
              Ik keek naar de profielfoto en ik dacht: "DAMN, die ga ik zondag morgen meteen ophalen !"

... maar dan klikte ik op een van de links onderaan en was de liefde snel over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ik keek naar de profielfoto en ik dacht: "DAMN, die ga ik zondag morgen meteen ophalen !"

'k zal 'k ik die plaats dan opeisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                  Alst er ook is van komt wil ik wel is samen gaan.

Met wat ga je rijden ?

106
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    'k zal 'k ik die plaats dan opeisen.
                    Als ik niet in mijn in mijn droomkar op weg ben naar daar moogt ge gerust mee !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Ik ben er met een E200 CDI automaat met comfortophanging op rond geweest, hoezo niet geschikt?
                      Idd hoezo niet geschikt? Niemand zegt dat je 20 rondes na elkaar moet gaan rijden hé, maar een keer een rondje rijden is toch geen probleem.
                      Hieronder mijn wagen, nog veel minder geschikt dan jouw Astra denk ik!

Comment

Als ik niet in mijn in mijn droomkar op weg ben naar daar moogt ge gerust mee !
                        Ir_Fuel's GT3?

Comment

Alé Bert, zijt ge wel zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
                            Idd hoezo niet geschikt? Niemand zegt dat je 20 rondes na elkaar moet gaan rijden hé, maar een keer een rondje rijden is toch geen probleem.
                            Hieronder mijn wagen, nog veel minder geschikt dan jouw Astra denk ik!
                            Mijn remmen hebben wel nog 200km lang liggen piepen voor zot

Comment

• Ik zou ook zondag durven gaan, maar niet te laat.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                Ir_Fuel's GT3?

Wie zegt er iets van Ir_fuel ?

Comment

• Waarom gaat er niemand de zaterdag, 't zou lik beter passen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Waarom gaat er niemand de zaterdag, 't zou lik beter passen.
                                    zaterdag = werkendag :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Waarom gaat er niemand de zaterdag, 't zou lik beter passen.
                                      aanwezig

maar hij is pas in de late namiddag open dacht ik
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik moet dan mijn tuinhuis schilderen ofzo ....

Comment

• Als het zondag goed weer is kan het zijn dat ik ook nog eens naar daar trek

Comment

Working...
                                          X