Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leuk dat jullie maandag nog net op tijd de afrit konden nemen richting Antwerpen toen we terug reden, had het bord gezien maar was te laat om P & D te bellen...
De reden waarom we heel even moesten stoppen op de pechstrook lag bij mijn wagen, turbo deed even moeilijk, dus moest even contact afzetten en terug starten, dan was het opgelost. daarom dus dat ik zo traag die bergop reed...
Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.beBekijk Berichten
Lol, nu weer??? Go for it!
Leuk dat jullie maandag nog net op tijd de afrit konden nemen richting Antwerpen toen we terug reden, had het bord gezien maar was te laat om P & D te bellen...
De reden waarom we heel even moesten stoppen op de pechstrook lag bij mijn wagen, turbo deed even moeilijk, dus moest even contact afzetten en terug starten, dan was het opgelost. daarom dus dat ik zo traag die bergop reed...
Grtz
Je kan dat ook al rijdend
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
volgende week kunt gij daar ook aan 300 doorvlammen
Die 300 halen is geen probleem, zelfs als de barelen gesloten zijn geraak ik daar nog denk ik. Laatste keer 260 en had nog heel veel over. De rest daarentegen
Maakt niet echt iets uit hoor, gewoon koppeling intrappen, contact uit, contact terug aan en zachtjes je koppeling terug laten komen. Zult geen harde schok fzoiets krijgen
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Maakt niet echt iets uit hoor, gewoon koppeling intrappen, contact uit, contact terug aan en zachtjes je koppeling terug laten komen. Zult geen harde schok fzoiets krijgen
ik heb dat echt dagelijks moeten doen als trukje zodat de radio wel werkte
Ik en snoob hebben eens noodloop gehad op de ring. Moeten herstarten tussen 2 bochten door aan 150km/h (je mag uiteraard niet sturen anders stuurslot ).
Comment