Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenWat zou volgens iedereen meer fun voor de 'Ring?
Clio 172 of E36 325i?
Zou graag een kooi in mijn Clio 172 zetten of een al gekooide auto kopen, maar gekooide E36s komen veel vaker voor dan gekooide Clios
Heeft ook het onverwoestbare 6IL blok waar BMW zo bekend mee geworden is.
Maat van me (die ook op het forum zit) heeft met zijn standaard 325i (ook voor trackuse in de toekomst) 198pk (192pk std)
gebankt en die wagen had meer dan 200k km op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk BerichtenIk zou persoonlijk voor de 325 gaan omdat het RWD is en voornamelijk omdat er énorm veel aftermarket en zelf OEM track/race upgrades voor te vinden zijn.
Heeft ook het onverwoestbare 6IL blok waar BMW zo bekend mee geworden is.
Maat van me (die ook op het forum zit) heeft met zijn standaard 325i (ook voor trackuse in de toekomst) 198pk (192pk std)
gebankt en die wagen had meer dan 200k km op de teller.
Is het mischien jou 320d die nogal wat zwart rook uitgeeft maar zeer snel rondgaat? De Belgische E46 dat ik had gevolgd in Juli vananf Adenau Forst tot einde van de ronde reed een tempo van 8:40~8:50 naar mijn schatting. I was verast omdat die een diesel auto leek te zijn.
Edit: na het lezen van de thread over uw auto kan het wel zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenBedankt voor de reactie
Is het mischien jou 320d die nogal wat zwart rook uitgeeft maar zeer snel rondgaat? De Belgische E46 dat ik had gevolgd in Juli vananf Adenau Forst tot einde van de ronde reed een tempo van 8:40~8:50 naar mijn schatting. I was verast omdat die een diesel auto leek te zijn.
Edit: na het lezen van de thread over uw auto kan het wel zijn...
Reed toen rond de 8:45 maar zat wel met koelingsprobleem net na bergwerk (tot karussel) waardoor ik daar wat tijd verloor (wagen ging in soort noodloop omdat koelwater boven de 115°C ging)
Heb intussen wel een nieuwe radiator geplaatst en het probleem zou opgelost moeten zijn, wel nog niet op circuit kunnen testen maar dat hoop ik zo snel mogelijk nog
eens op de ring te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichtenzou best kunnen, 24 t/m 28 juni (dus niet juli) was ik er aanwezig, kan me wel geen belgische clio meer herinneren?
Reed toen rond de 8:45 maar zat wel met koelingsprobleem net na bergwerk (tot karussel) waardoor ik daar wat tijd verloor (wagen ging in soort noodloop omdat koelwater boven de 115°C ging)
Heb intussen wel een nieuwe radiator geplaatst en het probleem zou opgelost moeten zijn, wel nog niet op circuit kunnen testen maar dat hoop ik zo snel mogelijk nog
eens op de ring te doen
Mijn Clio: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47717
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenAh ik was er toen ook. Dus zou waarschijnlijk jou 320d zijn geweest
Mijn Clio: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47717
Sta je niet op dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=lTUWkFm3DBs
Ben toen dagje meegeweest met de kerel van pistonspy en heb alle belgen die ik zag sowieso in het filmpje gestopt :p
Die trip wel wat miserie gehad, eerst slang van intercooler die steeds los kwam en toen probleem met radiator. Normaal gezien allemaal opgelost, al aan het kijken wanneer ik nog eens kan gaan dit jaar, heb nog 8 beurten op mn kaart dus die moeten dit jaar op!
Ik hou deze zeker in de gaten, zou wel eens leuk zijn om paar laps samen te rijden, tijden zijn precies toch serieus aan elkaar gewaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk BerichtenIk herinner uw wagen niet van op het circuit maar ik ben hem in ieder geval een paar keer tegengekomen op fotografen sites bij fotos van die data (of van in mei, kan ook)
Sta je niet op dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=lTUWkFm3DBs
Ben toen dagje meegeweest met de kerel van pistonspy en heb alle belgen die ik zag sowieso in het filmpje gestopt :p
Die trip wel wat miserie gehad, eerst slang van intercooler die steeds los kwam en toen probleem met radiator. Normaal gezien allemaal opgelost, al aan het kijken wanneer ik nog eens kan gaan dit jaar, heb nog 8 beurten op mn kaart dus die moeten dit jaar op!
Ik hou deze zeker in de gaten, zou wel eens leuk zijn om paar laps samen te rijden, tijden zijn precies toch serieus aan elkaar gewaagd
Voor mij was die trip ook niet zonder problemen. Voor de eerste keer Pilot Sport Cups gebruikt, maar maat 205/50/15 ipv 195/50/15 en had nogal problemen met wrijving in de wielkasten.
Momenteel is dat probleem waarschijnlijk opgelost maar de motorsteunen zijn aan het begeven.
Ik hoop om volgend zaterdag er naar toe te gaan. Zou wel leuk zijn om eens samen te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk BerichtenHey Shi, Nathan hier. Toen van bij het stoplicht in Leuven
Leuk dat je je weg hier naartoe hebt gevondenEn op die vraag clio <-> 325 zou ik 325 nemen zoals Serial zei
Wel leuke vid !!
Veel plezier op Ecuyers!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
en met diene dsg gaat deze echt super , en dan die rondetijd
ja hallo blijkbaar heeft deze 420 pk onder de kap
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFak man230 in Fuchsröhre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFak man230 in Fuchsröhre
Maar ik rijd niet aan 220 door de put zelf zoals hij
Schwedenkreuz idem. Mijn top ligt daar een pak hoger, maar no way dat ik aan 230 over die eerste heuvel rijd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk haal daar 240 in het naar beneden rijden. Met genoeg vermogen is dat geen issue daar.
Maar ik rijd niet aan 220 door de put zelf zoals hij
Schwedenkreuz idem. Mijn top ligt daar een pak hoger, maar no way dat ik aan 230 over die eerste heuvel rijd
Comment
Comment