Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom mijn co moest kotsen halfweg de Ring

Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• die is wel het kopen waard

Comment

• Ocharme uwe co. Op Francorchamps ook meegemaakt paar maand terug met mijn broer. Zo in't midden van de Kemmel op Spa: "Euhm, kunne wij ergens stoppen? " Ikke: "EUHM... OK?..."

Anyway, dikke airborn foto!!

Comment

• Als ik da zo zie Ivan neem ik aan dat je al netjes onder de 9 zit met de RS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
            Ocharme uwe co. Op Francorchamps ook meegemaakt paar maand terug met mijn broer. Zo in't midden van de Kemmel op Spa: "Euhm, kunne wij ergens stoppen? " Ikke: "EUHM... OK?..."

Anyway, dikke airborn foto!!
            Snel in Adenau eraf en aan de slagboom spoot hij er alles uit...
            Leuk voor alle mensen op het terras die aan het eten waren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
              Als ik da zo zie Ivan neem ik aan dat je al netjes onder de 9 zit met de RS?
              Ik moet mijn laatste filmpjes nog bekijken, tot nu toe was 8.55 min. mijn beste tijd met de FRS

Comment

• is er hier ergens een lijstje van rondetijden met merk en type wagen erbij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  is er hier ergens een lijstje van rondetijden met merk en type wagen erbij?
                  Meeste "officiële" rondetijden zijn de volledige ronde min 100m of zo (bij T13, de oude pit)

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Meeste "touristenfahrt" rondetijden zijn vanaf eerste brug tot laatste brug "Bridge to Gantry" BTG, een volledige ronde is ongeveer 20-30s langer, hangt af van auto.

edit: of bedoelt u een lijst van rondetijden van degene op dit foroum die vaak daar rijden?
                  Last edited by ; 08/09/2010, 10:29.

Comment

• Topic gestart voor deze Vrijdag-Zaterdag: http://autoforum.be/showthread.php?t=47828

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                      ...
                      edit: of bedoelt u een lijst van rondetijden van degene op dit forum die vaak daar rijden?
                      tuurlijk

Comment

• 9:16 met mijn 318is. (HD klikken)

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

'k vraag mij af of 9:00 realistisch zou zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          9:16 met mijn 318is. (HD klikken)

Verschil is niet zo groot gemiddeld he. Dat is per km maar 0.7 seconden sneller zijn dan nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Verschil is niet zo groot gemiddeld he. Dat is per km maar 0.7 seconden sneller zijn dan nu.
                            Vanaf Bergwerk tot die rechtse voor de karussel zit ik wel constant planché, dus daar valt - denk ik - alleszins niet veel meer te verbeteren. ?

Comment

Vanaf Bergwerk tot die rechtse voor de karussel zit ik wel constant planché, dus daar valt - denk ik - alleszins niet veel meer te verbeteren. ?
                              Lijnen he

Daar moet ge dan met uw gebrek aan topsnelheid de lijn zoeken die de minste meters is en waarbij ge dan nog eens het minste snelheid verliest.

Comment

• Nu 'k er aan denk. 'k kan mijn passagier eruit zwieren ook.

Comment

Nu 'k er aan denk. 'k kan mijn passagier eruit zwieren ook.
                                  Zoveel gewicht bespaar je daar niet mee

Wel goed gereden, vlot en smooth.
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                    Zoveel gewicht bespaar je daar niet mee

Wel goed gereden, vlot en smooth.

Hehehe, inderdaad, anders had ik ze er al lang uitgesmeten.

Comment

9:16 met mijn 318is. (HD klikken)

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Net filmke eens bekeken.

Proper gereden!

Ik wil ook wel eens passagieren bij u, denk dat dat een hele andere manier van rondrijden moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Net filmke eens bekeken.

Proper gereden!

Ik wil ook wel eens passagieren bij u, denk dat dat een hele andere manier van rondrijden moet zijn.
                                        Merci! Iedereen <85 kilo welkom op mijn passagiersstoel.

Comment

Merci! Iedereen <85 kilo welkom op mijn passagiersstoel.
                                          Allez, ik mag nog wa M&M's eten dan zonder mij zorgen te moeten maken

Comment

Working...
                                          X