Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
    Waarom niet ?
    Als je die wagen koopt en die constant blijft aanpassen en verbeteren , das toch een deel van de hobby .
    Ik vind het alvast een geslaagd project ....het is show and go ...
    da's waar

zo kan hij 2 hobby's combineren

Comment

• Omdat er betere kandidaten zijn om uit te vertrekken en in totaal hetzelfde kwijt te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Omdat er betere kandidaten zijn om uit te vertrekken en in totaal hetzelfde kwijt te zijn?
        Ook waar .
        Maar als je begint is het budget misschien kleiner (als je zijn topic bekijkt is die al even bezig aan de wagen) en dit groeit door de jaren maar je hebt uw hart verloren aan die wagen dus je blijft verder doen aan die wagen .
        Het is misschien een uitdaging om die wagen op punt te zetten zodat de mensen zich hier serieus op verkijken .
        En ik denk dat het lukt want flupke is ervan verschoten want weinig mensen verwachten dat wagen en piloot goed voorruit gaan op de ring .

Comment

• al die aangepaste dingen kosten veel meer werk en tijd wanneer er schade aan is
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            die gasten waren er vrijdag ook
            DIE GAAN HARD
            wij eerst denken tuning,
            maar nee hoor, die kunnen rijden
            Die komen volgens mij al jaren aan de Ring. Van zo lang ik er kom toch al. Vorig jaar was die nog blauw-grijsachtig als ik me niet vergis. Het lijken tjoeners maar het zijn tuners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              Die komen volgens mij al jaren aan de Ring. Van zo lang ik er kom toch al. Vorig jaar was die nog blauw-grijsachtig als ik me niet vergis. Het lijken tjoeners maar het zijn tuners.
              Even wat meer duidelijkheid geven betreffende de Mitsubishi Colt. De (zeer sympathieke)eigenaar is jaren geleden begonnen als optische tuner (tjoener), totdat hij een keertje naar de Ring ging en na enkele rondjes rijden de smaak te pakken had. Vervolgens ging de gehele geluidsinstallatie,... eruit en maakte plaats voor functionele toepassingen. Dat is al de reden waarom deze wagen de basis is geworden van een Ringtool, oorspronkelijk was dat dus niet de bedoeling, maar hij had de wagen dus.... Oorspronkelijk zat er een 1.2l benzinemotor in waarmee hij tot eind vorig jaar mee rond reed, sinds kort een 2.0l V6 motor die hij uit een Britse Mitsubish FTO gehaald heeft. Ik vind het zelf een schitterende verschijning aan de ring. Het lijkt "all show no go", maar dat is het dus in GEEN geval! Oh ja, en die lichte blauwe is NIET dezelfde wagen, die is totall loss na een ongeluk net voor Aremberg op de Ring, hij werd aangereden door een E46 M3. Als dagelijkse wagen heeft hij nu een donkerblauwe Colt. Dus Colt all the way!
              Deze goudgele Colt is volledig door de eigenaar zelf opgebouwd, al het bumper- en carbonwerk inclusief!

Philippe

Comment

• Ik vind het spuuglelijk, maar toch.

Held!

Comment

• Hoe geraakt dat ding door de keuring?

Comment

• met dank aan wax-it voor de link

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier kan ik maar 1 ding op zeggen.

HOLY SHIT!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
                      Even wat meer duidelijkheid geven betreffende de Mitsubishi Colt. De (zeer sympathieke)eigenaar is jaren geleden begonnen als optische tuner (tjoener), totdat hij een keertje naar de Ring ging en na enkele rondjes rijden de smaak te pakken had. Vervolgens ging de gehele geluidsinstallatie,... eruit en maakte plaats voor functionele toepassingen. Dat is al de reden waarom deze wagen de basis is geworden van een Ringtool, oorspronkelijk was dat dus niet de bedoeling, maar hij had de wagen dus.... Oorspronkelijk zat er een 1.2l benzinemotor in waarmee hij tot eind vorig jaar mee rond reed, sinds kort een 2.0l V6 motor die hij uit een Britse Mitsubish FTO gehaald heeft. Ik vind het zelf een schitterende verschijning aan de ring. Het lijkt "all show no go", maar dat is het dus in GEEN geval! Oh ja, en die lichte blauwe is NIET dezelfde wagen, die is totall loss na een ongeluk net voor Aremberg op de Ring, hij werd aangereden door een E46 M3. Als dagelijkse wagen heeft hij nu een donkerblauwe Colt. Dus Colt all the way!
                      Deze goudgele Colt is volledig door de eigenaar zelf opgebouwd, al het bumper- en carbonwerk inclusief!

Philippe
                      schitterend!

Comment

• jawadde das precies 10 x versneld da filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                          jawadde das precies 10 x versneld da filmpje
                          zot eh. aan 300 per uur de eerste linkse knik op het rechtstuk door.

DAMN

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

met dank aan wax-it voor de link

+ YouTube Video

HOLY SHIT!!

WTF

Heeft die kerel plaats voor z'n ballen in die wagen??

En nog ff rustig een paar keer foeteren op bmw-obstakels

Comment

• Eentje van maandag (6 april) Kmoet eens dringend naar de kapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Eentje van maandag (6 april) Kmoet eens dringend naar de kapper

Dat hebben we gemerkt aan de video waar je constant aan je gezicht zat te prutsen

Comment

Dat hebben we gemerkt aan de video waar je constant aan je gezicht zat te prutsen
                                    Toch iemand die het is opgevallen

Comment

• krijg er maar geen genoeg van

+ YouTube Video

Comment

met dank aan wax-it voor de link

+ YouTube Video

HOLY SHIT!!

Comment

+ YouTube Video
                                          Sweet mother of mozes

Comment

Working...
                                          X