Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOmdat er betere kandidaten zijn om uit te vertrekken en in totaal hetzelfde kwijt te zijn?
Maar als je begint is het budget misschien kleiner (als je zijn topic bekijkt is die al even bezig aan de wagen) en dit groeit door de jaren maar je hebt uw hart verloren aan die wagen dus je blijft verder doen aan die wagen .
Het is misschien een uitdaging om die wagen op punt te zetten zodat de mensen zich hier serieus op verkijken .
En ik denk dat het lukt want flupke is ervan verschoten want weinig mensen verwachten dat wagen en piloot goed voorruit gaan op de ring .
Comment
-
al die aangepaste dingen kosten veel meer werk en tijd wanneer er schade aan is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtendie gasten waren er vrijdag ook
DIE GAAN HARD
wij eerst denken tuning,
maar nee hoor, die kunnen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDie komen volgens mij al jaren aan de Ring. Van zo lang ik er kom toch al. Vorig jaar was die nog blauw-grijsachtig als ik me niet vergis. Het lijken tjoeners maar het zijn tuners.
Deze goudgele Colt is volledig door de eigenaar zelf opgebouwd, al het bumper- en carbonwerk inclusief!
Philippe
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk BerichtenEven wat meer duidelijkheid geven betreffende de Mitsubishi Colt. De (zeer sympathieke)eigenaar is jaren geleden begonnen als optische tuner (tjoener), totdat hij een keertje naar de Ring ging en na enkele rondjes rijden de smaak te pakken had. Vervolgens ging de gehele geluidsinstallatie,... eruit en maakte plaats voor functionele toepassingen. Dat is al de reden waarom deze wagen de basis is geworden van een Ringtool, oorspronkelijk was dat dus niet de bedoeling, maar hij had de wagen dus.... Oorspronkelijk zat er een 1.2l benzinemotor in waarmee hij tot eind vorig jaar mee rond reed, sinds kort een 2.0l V6 motor die hij uit een Britse Mitsubish FTO gehaald heeft. Ik vind het zelf een schitterende verschijning aan de ring. Het lijkt "all show no go", maar dat is het dus in GEEN geval! Oh ja, en die lichte blauwe is NIET dezelfde wagen, die is totall loss na een ongeluk net voor Aremberg op de Ring, hij werd aangereden door een E46 M3. Als dagelijkse wagen heeft hij nu een donkerblauwe Colt. Dus Colt all the way!
Deze goudgele Colt is volledig door de eigenaar zelf opgebouwd, al het bumper- en carbonwerk inclusief!
Philippe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenjawadde das precies 10 x versneld da filmpje
DAMN
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
WTF
Heeft die kerel plaats voor z'n ballen in die wagen??
En nog ff rustig een paar keer foeteren op bmw-obstakels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEentje van maandag (6 april) Kmoet eens dringend naar de kapper
Dat hebben we gemerkt aan de video waar je constant aan je gezicht zat te prutsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat hebben we gemerkt aan de video waar je constant aan je gezicht zat te prutsen
Comment
-
-
-
Comment
Comment