Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Waar plaatsen de meeste van jullie hun ringsticker? gewoon naast de nrplaat zeker?
    Zijn jullie op de ring geweest?

Zoja -> doet er toch niet toe? Gewoon plakken waar je vindt dat het goed staat
    Zonee -> nog even wachten tot je er wel hebt opgereden

Comment

Waar plaatsen de meeste van jullie hun ringsticker? gewoon naast de nrplaat zeker?

Comment

NEEJE, op het achterspatbord links (rechts=SpaFrancorchamps)

Comment

• Ik heb een transparante op mijn voorruit plakken. Dat fungeert als head up display avant la lettre zodat ik de bochten goed kan inschatten.

Ik heb er eigenlijk nog geen plakken na al die rondjes
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• is het de moeite om de maandag naar de ring te gaan ?
            bv maandag 14/09

Comment

heb je geen favo jasje waar je het op kan kleven ?

dat zou tenminste cool zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                Ik heb een transparante op mijn voorruit plakken. Dat fungeert als head up display avant la lettre zodat ik de bochten goed kan inschatten.
                aaahahahahah
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Ringstickers zijn belachelijk.
                  Tegenwoordig heeft iedereen zijn bomma ne ringsticker op zijn kar.
                  Vroeger was dat echt enkel bij de die-hards dat je dit zag.
                  Tegenwoordig is 1 keer op de parking verschijnen aan start-finish al genoeg "street-cred" om zo een sticker te plakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                    Ik heb een transparante op mijn voorruit plakken. Dat fungeert als head up display avant la lettre zodat ik de bochten goed kan inschatten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ringstickers zijn belachelijk.
                      Tegenwoordig heeft iedereen zijn bomma ne ringsticker op zijn kar.
                      Vroeger was dat echt enkel bij de die-hards dat je dit zag.
                      Tegenwoordig is 1 keer op de parking verschijnen aan start-finish al genoeg "street-cred" om zo een sticker te plakken
                      niet als ge bij de Morgan-club meegaat,
                      die kennen dat vaak niet eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Voor een Carrera moet dat onder het 4 ledlampje van het rechterachterlicht.
                        4e lampje van links te beginnen!

GAST!
                        't was maar een vraag..
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ring°Racer Nuerburgring

Ring°Racer Nuerburgring

http://www.youtube.com/watch?v=d57LmkyPHK4

Comment

gaat ge ene op uw fiets plakken?dat zou echt cool zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              komt vrij regelmatig, al eens een paar ronden samen gereden met hem.. gaat nog goed vooruit
                              2 weken geleden was ze ook van de partij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                gaat ge ene op uw fiets plakken?dat zou echt cool zijn
                                mag niet!
                                Je moet erop gereden hebben.

De mijne ligt hier al enkele maanden en vergeet hem altijd te plakken,
                                maar daarvoor moet mijn kar eerst proper zijn en daar heb ik geen zin in

@Alexx: in het midden van de voorruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                  mag niet!
                                  Je moet erop gereden hebben.

De mijne ligt hier al enkele maanden en vergeet hem altijd te plakken,
                                  maar daarvoor moet mijn kar eerst proper zijn en daar heb ik geen zin in

@Alexx: in het midden van de voorruit
                                  Rad am Ring

Comment

• 30aug terug van de partij

Comment

mijne hangt links boven de 147, maar heb achteraf gezien nogal een grote gekozen...
                                      denk niet dat ie er toch lang zal hangen, ben geen fan van stickers
                                      Giulietta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakob Bekijk Berichten
                                        mijne hangt links boven de 147, maar heb achteraf gezien nogal een grote gekozen...
                                        denk niet dat ie er toch lang zal hangen, ben geen fan van stickers
                                        voilà, ipv gewoon te zeggen, hangt van auto tot auto af, of de meeste idd rechts naast hun nummerplaat, moet alles hier maar in 't belachelijk getrokken worden
                                        We gaan de onze gewoon naast de nrplaat hangen
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

voilà, ipv gewoon te zeggen, hangt van auto tot auto af, of de meeste idd rechts naast hun nummerplaat, moet alles hier maar in 't belachelijk getrokken worden
                                          We gaan de onze gewoon naast de nrplaat hangen
                                          Hebben jullie nu al op de ring gereden??
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X