Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZelfs bij een routinecontrole kan het al feest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNog een Cayman gespot op de Ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent probleem is ook dat je direct een fout imago krijgt "opgekleefd". Vriend van me heeft zo ook gezeik gehad. Heb je een ongeval en dan zien ze zo een sticker, dan is het direct van "t is niet overal een circuit he ..." en kan je de boel al beginnen uitleggen met een zeer groot vooroordeel tov je manier van rijden.
Comment
-
Ge kunt er ook ni op ingaan hè WannesJK hè, 't kunnen smeerlapjes zijn hoor, de arm der wet. Dat weet iedereen, maar kan niet genoeg gezegd worden
't Is wa laat, maar 't is al lang geleden da'k nog op Autoforum ben geweest: mijn eerste keer Nürburgring is geschiedenis"Klein" verslagje:
Ik ben met de 118D met mijn madam op donderdag 6 augustus naar daar afgezakt voor een ritje tijdens de avond-touristenfahrten + overnachting in hotel Wilhelmshöhe. De rit heen suckte wegens kiiiiiiloooomeeeeteeeers wegenwerken, precies BelgiëToch uiteindelijk daar geraakt, eerst de spulletjes afzetten aan het hotel, een beetje chillen, en dan was het moment daar.
Vol zenuwen aangekomen, verschoten van hoe monstreus veel volk er was voor een donderdagavond! Ok 't was verlof, maar aan 100den autos had ik me écht wel niet verwacht. Eerst nog "ambras" gehad met nen Duitser omdat ik volgens hem verkeerd stond. Die mens wijst mij waar ik moet gaan staan, en dan komt er natuurlijk nog eens nen baancommissaris zeggen dat we daar ook niet mogen staanSoit, eind goed al goed, 15 minuten later reed ik de barreel onderdoor en kon de rit beginnen!
Goed doorgereden, zelfs mensen ingehaald omdat ik mijn rempunten vanbuiten ken door 1000+ rondjes op PC simulaties. Enorm verschoten van hoeveel respect men heeft voor mekaar daar, ik kon telkens mooi de apex nemen, en liet ze dan voorbij op het rechte stuk. Veel naar rechts geknipperd, en dan meteen in de spiegel en naast me kijken wat voor lekkers aan me voorbijgingAan Brunchen stond volgens mijn madam (die vol angst naast mij zat) veel volk, die mij bekeken alsof ik een vijs los had in mijn hoofd, ik moet naar't schijnt redelijk hard gevlogen hebben daar. Curb, apex, curb is nu ni meteen traag nee
Rondje was over voor ik het doorhad, dus maar meteen nog eentje geplaceerd.
Daarna goed gegeten in Devil's Diner, twee t-shirtjes en de verplichte sticker gekocht (nu ik ontmaagd was, had ik eindelijk het recht hem te kleven zoals hierboven aangeduid en bediscussieerd wordt), een havanake gerookt om alles af te sluiten en goed geslapen. Dit alles was 100% zeker voor herhaling vatbaar, ook voor de vriendin die heel ontspannen raakte van de omgeving, dus ze zien ons daar snel weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenGoed doorgereden, zelfs mensen ingehaald omdat ik mijn rempunten vanbuiten ken door 1000+ rondjes op PC simulaties. Enorm verschoten van hoeveel respect men heeft voor mekaar daar, ik kon telkens mooi de apex nemen, en liet ze dan voorbij op het rechte stuk. Veel naar rechts geknipperd, en dan meteen in de spiegel en naast me kijken wat voor lekkers aan me voorbijgingAan Brunchen stond volgens mijn madam (die vol angst naast mij zat) veel volk, die mij bekeken alsof ik een vijs los had in mijn hoofd, ik moet naar't schijnt redelijk hard gevlogen hebben daar. Curb, apex, curb is nu ni meteen traag nee
Rondje was over voor ik het doorhad, dus maar meteen nog eentje geplaceerd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenI dacht het, u schreef het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwelk deel in het bijzonder?
Aan Brunchen stond volgens mijn madam (die vol angst naast mij zat) veel volk, die mij bekeken alsof ik een vijs los had in mijn hoofd, ik moet naar't schijnt redelijk hard gevlogen hebben daar. Curb, apex, curb is nu ni meteen traag nee1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZelfs bij een routinecontrole kan het al feest zijn
"Ge hebt een schoon stickertje hangen vanachter meneer. Dus ik weet dat ge u kunt uitleven op een circuit ook, hou dat de volgende keer voor daar". En ik mocht verder met een waarschuwing
Comment
-
Mijne sticker van voorbeeldige bestuurder lokt bij elke politiecontrole toch ook wel commentaar uit
Ringstickertje komt er niet. Moest ik al 100 rondes gedaan hebben...Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenMijne sticker van voorbeeldige bestuurder lokt bij elke politiecontrole toch ook wel commentaar uit
Ringstickertje komt er niet. Moest ik al 100 rondes gedaan hebben...Wat voor één? Heb je er een foto van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenNa de herexamens wil ik ook eens naar de ring trekken! Op welke dagen is er het meeste volk?(ik ga immers alleen om te kijken) Een zondag is dan waarschijnlijk het meest aangeraden?
Ik wil na m'n herexamens ook zowiezo nog eens gaan zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment