Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Hier kriebelt het ook om vrijdag terug te gaan ... de ring is open van 14:30 tot 19:30 en de weersvoorspellingen geven droog en zonnig weer.
    interessant

Comment

• Komende zondag is de ring normaal open veronderstel ik?

Comment

• inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          inderdaad.

Thanks, nu hopen op mooi weer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Thanks, nu hopen op mooi weer!
            woensdag tot zondag goed weer daar.

Comment

Hier kriebelt het ook om vrijdag terug te gaan ... de ring is open van 14:30 tot 19:30 en de weersvoorspellingen geven droog en zonnig weer.
              Sorry eh Jan maar als samen het track op gaan dan komen daar vodden van

Comment

Waarom niet met de E30? 516i lijkt me redelijk "tam" voor de ring
                Heb nog wat werk aan de e30, moet andere achteras onder komen etc
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Sorry eh Jan maar als samen het track op gaan dan komen daar vodden van
                  Zolang ik uit uw Z4M blijf ga ik daar geen last van hebben
                  AutoMinded.be

Comment

• Ik ga vrijdagnamiddag!

Comment

Zolang ik uit uw Z4M blijf ga ik daar geen last van hebben
                      Egoïst

Comment

• Er zijn er veel die vrijdag gaan!
                        Spreken jullie ergens af? Dan kom ik normaal ook met ne maat , kunnen we samen naar daar rijden?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Interesse...

Vervoer...

Comment

• Indien de taxichauffeur van dienst vrijdag nog zin heeft om verder te rijden vanuit Spa ben ik er vrijdag ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                              Interesse...

Vervoer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                Dat was ik inderdaad. Mooie foto's, Alexx.

Hier nog een filmpje van de GTR + Z06. Wat klonk die Z06 brutaal!

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                MACHTIG !!
                                Nas = Zwaar de moeite in die ondergrondse parking!

Comment

• btw: Die Z06 heeft full carbon uitlaten eerste in heel Europa , van Akrapovic.
                                  Koudstart is zalig en dan begon hij gas te geven... in een ondergrondse parking = lovely

Comment

• Fak! Dat gaat lekker vlot al!

Akrapovic, vanwaar komt die all of a sudden?
                                    Je ziet die ook on track plots overal verschijnen terwijl ikzelf er persoonlijk paar jaar terug nog niet van gehoord had. Iemand een profielgeschiedenis van die fabrikant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Fak! Dat gaat lekker vlot al!

Je ziet die ook on track plots overal verschijnen terwijl ikzelf er persoonlijk paar jaar terug nog niet van gehoord had. Iemand een profielgeschiedenis van die fabrikant?
                                      Idd... misschien hebben ze zo een imago-boost gekregen omdat ze nu ook officieel goed gekeurd zijn door Porsche zelf? Er was een GT3 fl met zo'n uitlaat.. LUID !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Gelijk gewoonlijk hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          btw: Die Z06 heeft full carbon uitlaten eerste in heel Europa , van Akrapovic.
                                          Koudstart is zalig en dan begon hij gas te geven... in een ondergrondse parking = lovely
                                          een uitlaat van carbon??

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Fak! Dat gaat lekker vlot al!

hielden zich vroeger bezig met moto's, en is echt wel dé top

sinds een jaartje ofzo ook met auto's

Comment

Working...
                                          X