Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Stradge ik heb u nie gezien
    GIJ WAART DAAR OOK OFWA
    Kheb u ook ni gezien, anders had ge het geweten zenne makker
    Ik heb meestal aan Brünchen gestaan of aan de Zufahrt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      GIJ WAART DAAR OOK OFWA
      Kheb u ook ni gezien, anders had ge het geweten zenne makker
      Ik heb meestal aan Brünchen gestaan of aan de Zufahrt.
      Ik heb ook alleen op die plaatsen gestaan . Maar wij waren daar pas om 1530 ofzo.

Heb wel ir_fuel en Wax-it de ring af zien komen maar stonden te ver om goeiedag te zeggen...

Comment

• Er kwam een V70 met Belgische platen af en ik was kweetnie hoe lyrisch maar ge waart het niet

Comment

Ik heb ook alleen op die plaatsen gestaan . Maar wij waren daar pas om 1530 ofzo.

Heb wel ir_fuel en Wax-it de ring af zien komen maar stonden te ver om goeiedag te zeggen...
          Allez da's straf, ik heb nog rond gezien maar geen Tim te zien

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Er kwam een V70 met Belgische platen af en ik was kweetnie hoe lyrisch maar ge waart het niet
          Haha ik heb hem ook gezien, twas nen brave eh
          Maar ik heb nog altijd niet gedurfd, zeker niet op een zondag, maar de goesting begint te groot te worden volgend seizoen ga ik het toch eens proberen denk ik
          Er reed nog een hoop jonge gasten in een V70 rond, als ze mij tegenkwamen, claxoneerden en riepen gelijk zot naar mij, daarna zag ik ze de V70 loeihard over de ring raggen, niet normaal, Vulva-rijders

Comment

Een Motorrijder is in Brünchen gecrasht, ik vrees voor zijn leven, echt triestig
            Dan is de Ring redelijk lang dicht gegaan en zijn we maar naar de Zufahrt gereden waar iedereen al lang stond te wachten, plots gaat dat muziekje van de intercom, begint er een Duitser te brabbelen dat de Ring terug open gaat en voor hij zijn zin had afgemaakt begon iedereen te juichen en gelijk ne zot naar hun auto's te lopen en overal hoorde je plots motoren starten en sportkarren naar de bareel rijden, echt kicken
            Ben je zelf ook de ring op geweest?
            De reden van de lange sluiting en het verbod voor motoren de rest van de dag was dat mooie oliespoor dat er lag. Van VOOR breidscheid (ik weet niet exact meer waar het begon, maar een eind ervoor in elk geval), tot voorbij de Audi brug!! Er lag daar 15 km zand gestrooid ofzo aan de rechterkant van de baan

En die motorrijders, ja sorry dat ik het zeg, maar het is het een beetje zoeken eh. De baan ligt op sommige plaatsen nog vochtig, het is begot 5 graden dus no way dat je motorbanden deftige grip hebben bij die temperaturen. Het is puur gekkenwerk van in die omstandigheden met een motor de Ring op te gaan.

en Ir_fuel en Wax-it in de verte enkele keren, Ir-fuel ook op de ring, ik wou nog een filmpje maken maar m'n GSM startte niet snel genoeg...
            Ik heb u 3 keer zien passeren aan het ronde punt van start-finish toen wij daar aan de kant stonden te wachten tot de baan open ging, UREN later

Door die sluiting zit ik dus nog altijd met 2 ronden op mijn kaart. Die geraakt maar ni op precies
            (dit in tegenstelling tot mijn remblokken. In het naar huis rijden gaan tanken en ineens "PING" melding op het dashboard dat de remblokken aan vervanging toe zijn)

Comment

Met welke auto was jij daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Met welke auto was jij daar?
                We waren er met de 120d van Jerred.

Comment

De reden van de lange sluiting en het verbod voor motoren de rest van de dag was dat mooie oliespoor dat er lag. Van VOOR breidscheid (ik weet niet exact meer waar het begon, maar een eind ervoor in elk geval), tot voorbij de Audi brug!! Er lag daar 15 km zand gestrooid ofzo aan de rechterkant van de baan

En die motorrijders, ja sorry dat ik het zeg, maar het is het een beetje zoeken eh. De baan ligt op sommige plaatsen nog vochtig, het is begot 5 graden dus no way dat je motorbanden deftige grip hebben bij die temperaturen. Het is puur gekkenwerk van in die omstandigheden met een motor de Ring op te gaan.

Daarom lag dat zand er dus...

Comment

• Ik was er vandaag ook, was inderdaad lang dicht verdorie !! Maar heb toch nog een rondje gereden, mijn eerste . Vond het echt de moeite, ga zeker nog eens terug ! Twas wel super druk vond ik.

Comment

Nope, te druk naar m'n goesting voor een eerste keer, volgende keer hopelijk
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Aah daarmee dat het zo lang duurde
                      Toen die motorrijder in Brunchen gecrasht was, was er blijkbaar nog een tweede gevallen ook, net voor Brunchen, dat zal er ook wel niet goed aan gedaan hebben...

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ik heb u 3 keer zien passeren aan het ronde punt van start-finish toen wij daar aan de kant stonden te wachten tot de baan open ging, UREN later
                      Ikke? Ik ben maar een keer over dat rond punt gereden denk ik, toen de Ring weer open ging was het zo'n soep dat ik door een wei naar beneden beneden gereden ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
                        Ik was er vandaag ook, was inderdaad lang dicht verdorie !! Maar heb toch nog een rondje gereden, mijn eerste . Vond het echt de moeite, ga zeker nog eens terug ! Twas wel super druk vond ik.
                        Aah u heb ik ook gezien, ik had niet door dat je ook een forummer was. Knappe 1! Hoe was je eerste rondje? Had je een begeleider? Ik heb er toch wat schrik van, ze rijden er toch wel hard he, ik heb wat riskante inhaalmanoeuvres gezien

Comment

Ikke? Ik ben maar een keer over dat rond punt gereden denk ik, toen de Ring weer open ging was het zo'n soep dat ik door een wei naar beneden beneden gereden ben
                          Gij hebt die goudkleurige C70?

Comment

Aah u heb ik ook gezien, ik had niet door dat je ook een forummer was. Knappe 1! Hoe was je eerste rondje? Had je een begeleider? Ik heb er toch wat schrik van, ze rijden er toch wel hard he, ik heb wat riskante inhaalmanoeuvres gezien

Bedankt, ik was eerst meegereden met een maat van mij, die was er al vaker geweest. Dus dan wist ik wat er mij te wachten stond . En daarna hij met mij meegereden, maar heb het redelijk rustig aan gedaan want er zitten toch veel blinde bochten in...

En inderdaad sommige rijden wel hard, maar da's natuurlijk ook te verwachten, tis tenslotte een racecircuit hé .
                            Ideaal zou zijn als je met een oudere auto eerst wat kan oefenen... Maar langs de andere kant, hoe goed je ook kan rijden of hoe goed je het circuit ook kent, er kan ALTIJD iets misgaan... Dus denk dat ik ook nooit vollebak zou rijden met mijn eigen auto . En er rijden ook paar gekken rond ja, daarom verschiet ik er niet van dat het zo vaak stil ligt voor ongelukken..

Maar één keer als je op het circuit bent, laat je je toch een beetje meeslepen in het racen.. Ook al wil je dan voorzichtig zijn. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb!

Het mooiste was toen ik werd ingehaald door de ringtaxi, die ging echt hard !! En driftte in de bocht voor ons gewoon anderen voorbij, kei veel rook enz, mooi om te zien !

Ik zou het zeker wel eens proberen volgende keer als je gaat ! Als je goed uitkijkt valt het allemaal wel mee, gewoon doen dus !
                            Last edited by ; 19/10/2009, 00:44.

Comment

Nee, dat is Dogzilla, ik heb een grijze V70.

Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
                              Bedankt, ik was eerst meegereden met een maat van mij, die was er al vaker geweest. Dus dan wist ik wat er mij te wachten stond . En daarna hij met mij meegereden, maar heb het redelijk rustig aan gedaan want er zitten toch veel blinde bochten in...

En inderdaad sommige rijden wel hard, maar da's natuurlijk ook te verwachten, tis tenslotte een racecircuit hé .
                              Ideaal zou zijn als je met een oudere auto eerst wat kan oefenen... Maar langs de andere kant, hoe goed je ook kan rijden of hoe goed je het circuit ook kent, er kan ALTIJD iets misgaan... Dus denk dat ik ook nooit vollebak zou rijden met mijn eigen auto . En er rijden ook paar gekken rond ja, daarom verschiet er niet van dat het zo vaak stil ligt voor ongelukken..

Maar één keer als je op het circuit bent, laat je je toch een beetje meeslepen in het racen.. Ook al wil je dan voorzichtig zijn. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb!

Het mooiste was toen ik werd ingehaald door de ringtaxi, die ging echt hard !! En driftte in de bocht voor ons gewoon anderen voorbij, kei veel rook enz, mooi om te zien !

Ik zou het zeker wel eens proberen volgende keer als je gaat ! Als je goed uitkijkt valt het allemaal wel mee, gewoon doen dus !
                              Ja het begint echt te veel te kriebelen, zeker toen ik ook nog andere V70's over de Ring zag scheuren
                              Best wel iemand meenemen die er al ervaring mee heeft denk ik inderdaad, ik heb de Ring al enorm veel gedaan in verschillende games en weet welke bochten er komen, maar ik vrees dat het in het echt inderdaad heel blind is, de hoogteverschillen en hobbels vallen ook extra op en met al dat overig verkeer dat soms echt wel op de limiet rijdt...
                              Ik ga eens proberen in de week te gaan, als er niet te veel volk is.

Comment

Nee, dat is Dogzilla, ik heb een grijze V70.

Ja het begint echt te veel te kriebelen, zeker toen ik ook nog andere V70's over de Ring zag scheuren
                                Best wel iemand meenemen die er al ervaring mee heeft denk ik inderdaad, ik heb de Ring al enorm veel gedaan in verschillende games en weet welke bochten er komen, maar ik vrees dat het in het echt inderdaad heel blind is, de hoogteverschillen en hobbels vallen ook extra op en met al dat overig verkeer dat soms echt wel op de limiet rijdt...
                                Ik ga eens proberen in de week te gaan, als er niet te veel volk is.

Ja da's wel fijner, ik hoop dat wanneer ik nog eens ga het ook net iets minder druk is als vandaag.. Ze zeggen inderdaad dat dat helpt, oefenen in games, zodat je weet wat gaat komen. Als de nieuwe Gran Turismo uitkomt op PS3 ook eens kopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
                                  Ja da's wel fijner, ik hoop dat wanneer ik nog eens ga het ook net iets minder druk is als vandaag.. Ze zeggen inderdaad dat dat helpt, oefenen in games, zodat je weet wat gaat komen. Als de nieuwe Gran Turismo uitkomt op PS3 ook eens kopen .
                                  Ja het zou alleen helpen om te weten wat er komt he, maar voor de rest mag je er naar het schijnt niet op vertrouwen omdat de ervaring (hoogteverschillen, krachten enzo) helemaal anders zou zijn. Ben eens benieuwd
                                  Nog foto's van bekenden gevonden

Comment

• er zullen er nog wel tussen staan waarschijnlijk, maar ik ben maar tot foto 650 geraakt van de 1000+

Comment

That would be me indeed

Het was idd zwaar klote in de namiddag, telkens ge hoopte dat de rush een beetje voorbij was nadat de baan terug openging zodat het misschien effe rustiger was om een rondje te doen, biep biep ring dicht. Ik denk dat hij om half 3 weer dicht ging en die bleef maar dicht... ik denk dat er zeker nen takelwagen of 3 tussen dan en 4u buiten is gereden, ik had dan al wel gedacht aan geen "klein" ongevalleke of in elk geval meer dan één. En toen ze om 4u omriepen dat het voor gewone wagens nog zéker 30-40 minuten dicht bleef had ik er genoeg van Binnekort dus nog eens terug maar dan ofwel vroeger ofwel op ne werkdag...

Ik heb wel redelijk veel belgische platen gezien tov vorige keer, o.a. ook die niet-stradge volvo voor de rest ook veel knappe wagens, stond efkes geparkeerd tussen matzwarte GT-R en een zwarte superleggera, droom droom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                        That would be me indeed
                                        Dan heb ik u 3 keer zien passeren daar.

Er waren daar trouwens hollanders in een passat, die bleven maar rondjes draaien rond die rotonde aan de ingang. Echt een half uur aan een stuk ofzo

Comment

• Wat een sluiting was me dat ???
                                          Toch maar beter een playstation inbouwen in de wagen dus voor de lange wachttijd leuker door te komen

Dat oliespoor was gewoon belachelijk lang ! het begon nog voor die haarspeldbocht voor breidscheid ! en liep helemaal tot het einde ...
                                          En het was zelf na de opruiming gevaarlijk glad

Het ging iets minder leker dan voorheen deze keer ... en we hebben ook nog wat rondjes over op de kaart, dus fuel ... wanneer gaan we nog eens ?

PS: Weet er toevallig iemand hoeveel rondje je EXACT rond dat rond puntje moet draaien voor je toegang krijgt tot de parking bij een baansluiting ?
                                          Er was een hollander in een beige passat anderhalf uur lang rondjes aan het draaien ... we zijn uiteindelijk de tel kwijt geraakt.
                                          Plots mocht hij dan toch binnen, dus we zijn ervan overtuigd dat je dus een soort vip pass krijgt eens je x aantal rondjes hebt gedaan
                                          Iemand meer info ?
                                          Last edited by ; 19/10/2009, 09:44.

Comment

Working...
                                          X