Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pfff, een zondag in oktober, koud weer, ge denkt dus, ideaal weertje om een rustig rondje te gaan rijden op de Ring, niet dus , man ,het was verschrikkelijk druk op de baan. Voor de middag viel het nog best mee, maar vanaf dat de zon er doorkwam, was er geen houden meer aan.
Ik ben vandaag nog eens geweest, veel volk, veel knappe karren en spectaculaire momenten, echt veel staan smilen en genoten. Die VW-bus met Porsche-motor en een oudere man achter het stuur
Veel M3's E90/E92, veel Porsches, veel Golfjes,...
Verdoeme wat komt er een geil geluid uit een M3 CSL, pure intakesound, en die E90/E92's klinken ook geweldig.
Een Motorrijder is in Brünchen gecrasht, ik vrees voor zijn leven, echt triestig
Dan is de Ring redelijk lang dicht gegaan en zijn we maar naar de Zufahrt gereden waar iedereen al lang stond te wachten, plots gaat dat muziekje van de intercom, begint er een Duitser te brabbelen dat de Ring terug open gaat en voor hij zijn zin had afgemaakt begon iedereen te juichen en gelijk ne zot naar hun auto's te lopen en overal hoorde je plots motoren starten en sportkarren naar de bareel rijden, echt kicken
Ook wat forummers gespot denk ik, Jerred denk ik op de parking in Lummen rond 20 na 11, daarna nog 1 keer op de Ring zelf, Dogzilla op een of ander baantje rond de Ring en Ir_fuel en Wax-it in de verte enkele keren, Ir-fuel ook op de ring, ik wou nog een filmpje maken maar m'n GSM startte niet snel genoeg...
Comment