Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij is er iets serieus gebeurd, Ring is al een uur gesloten
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Boeiend leven heb jij, naar een webcampje zitten turen.

Comment

• Ziet er idd. niet goed uit
        Last edited by ; 18/10/2009, 19:13.

Comment

• Pfff, een zondag in oktober, koud weer, ge denkt dus, ideaal weertje om een rustig rondje te gaan rijden op de Ring, niet dus , man ,het was verschrikkelijk druk op de baan. Voor de middag viel het nog best mee, maar vanaf dat de zon er doorkwam, was er geen houden meer aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Boeiend leven heb jij, naar een webcampje zitten turen.
            Ja ik had eens een luie zondag, mag het?
            Boeiend leven heb jij, commentaar geven zonder reden. En dat op een vrije zondag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Ja ik had eens een luie zondag, mag het?
              Boeiend leven heb jij, commentaar geven zonder reden. En dat op een vrije zondag
              Amai ik dacht zeker dat je naar het feest moest groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                Amai ik dacht zeker dat je naar het feest moest groeten
                riep ik 'pool'?

Comment

• Dit belooft niet veel goeds, foto van vandaag

Comment

riep ik 'papa'?
                    Ik denk het wel mvg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                      Ik denk het wel mvg.
                      oei oei posts aanpassen.. kom ga wa spelen in de CC. Want voor derest zien we u toch niet in de 'auto-topics' he

Comment

• Alex moet jij nog niet in bed liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                          Alex moet jij nog niet in bed liggen
                          Oei nee, onze goeie vriend .
                          en btw: Jeltovic is jonger dan mij
                          Last edited by Alexx; 18/10/2009, 21:00.

Comment

• Al meer nieuws over wat er gebeurd is vandaag?

Comment

en btw: Jeltovic is jonger dan mij

Echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Echt?
                                Ik geloof dat die maar 15 is ofzo.. in ieder geval, hij zet met reden zijn leeftijd er niet op. Maar als je zen posts ziet,weet je genoeg

Comment

• Jeltovic is ouder.

Comment

We geloven dat die maar 15 is ofzo.. in ieder geval, hij zet met reden zijn leeftijd er niet op. Maar als je zen posts ziet, weten we genoeg
                                    Correctie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Correctie

Comment

• Ik ben vandaag nog eens geweest, veel volk, veel knappe karren en spectaculaire momenten, echt veel staan smilen en genoten. Die VW-bus met Porsche-motor en een oudere man achter het stuur
                                        Veel M3's E90/E92, veel Porsches, veel Golfjes,...
                                        Verdoeme wat komt er een geil geluid uit een M3 CSL, pure intakesound, en die E90/E92's klinken ook geweldig.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Al meer nieuws over wat er gebeurd is vandaag?
                                        Een Motorrijder is in Brünchen gecrasht, ik vrees voor zijn leven, echt triestig
                                        Dan is de Ring redelijk lang dicht gegaan en zijn we maar naar de Zufahrt gereden waar iedereen al lang stond te wachten, plots gaat dat muziekje van de intercom, begint er een Duitser te brabbelen dat de Ring terug open gaat en voor hij zijn zin had afgemaakt begon iedereen te juichen en gelijk ne zot naar hun auto's te lopen en overal hoorde je plots motoren starten en sportkarren naar de bareel rijden, echt kicken
                                        Ook wat forummers gespot denk ik, Jerred denk ik op de parking in Lummen rond 20 na 11, daarna nog 1 keer op de Ring zelf, Dogzilla op een of ander baantje rond de Ring en Ir_fuel en Wax-it in de verte enkele keren, Ir-fuel ook op de ring, ik wou nog een filmpje maken maar m'n GSM startte niet snel genoeg...
                                        Last edited by stradge; 18/10/2009, 23:21.

Comment

• Stradge ik heb u nie gezien

Comment

Working...
                                          X