Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Don't worry Rami, ZO traag zijde ook weer ni.

t is dus aan de heuvel VOOR die lange linkse.
    Ik denk die lange linkse aan 260 pakken, da ge da maar 1 keer in uw leven kunt
    Geen idee waar dat is ... moet dat ding eens dringend van buiten leren.

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat is toch echt ver van de ideale lijn?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

ach ja, en ik wil nog eens remmen
        zet dan toch die esp af..

Comment

• Ik zou het inderdaad niet proberen in het echt om in het midden van de karussel er ineens uit te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
            Vanaf 8 uur dacht ik. Je kunt natuurlijk ook een volmacht geven aan iemand.
            Ik denk ook vanaf 8uur, hier is het toch zo... ik veronderstel dat dat overal gelijk moet zijn.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Handig om de bochtennamen te weten te komen.
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

ik zit tegen de 130 daar op die lap die ik heb opgenomen op 19 april (lap van 8.41 BTG, had mijn nieuwe kar toen een dikke week).
                In hoeverre dat vandaag sneller is durf ik niet zeggen, in diezelfde lap zat ik aan 145 door Flugplatz, en 245 ofzo aan Schwedenkreuz. Ondertussen is Flugplatz rond de 165 (170 als ik ne goeie heb), zit ik aan 260 in Schwedenkreuz. Die rechtse na de jump weet ik niet.
                denk dat je nu wel ietsjes sneller moet zijn na 9000km dan de eerste week op circuit met een nieuwe GT3
                145kmh vs 170 is bvb toch al bijna 20% sneller, wat al niet min is op circuit

Grootste prob voor mij nu is dat ik in bepaalde bochten soms wat tegen mijn comfort level zit wegens het ontbreken aan wat baankennis. (ken de baan uiteraard wel goed na al die tijd, maar niet overal goed genoeg om echt het uiterste uit de kan te halen)

Nuja, morgen mag ik mn semi's gaan halen en eind deze maand nog een weekje ringen.
                Enkel spijtig van de openingsuren maar ja, niks aan te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  + YouTube Video

@ karusell! Dan ben ik wel een paar liter olie kwijt als ik er daar al uit ga

en voor de rest is dat wel de ideale quattro-lijn hoor! Altijd anticiperend en vroeg insturen en mooi bij de apex blijven, zodat er ruimte blijft voor onderstuur op te vangen

Comment

+ YouTube Video

Tis dan ook nog steeds een computerspelleke eh en dan nog arcade!

Comment

• WTF

Juli 2009

September 2009

Mei 2010

Comment

• Misschien kan je in Zweden 1 nummerplaat voor meerdere wagens gebruiken? (Wechselschilder-systeem)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                          Tis dan ook nog steeds een computerspelleke eh en dan nog arcade!
                          Jamoja, dan nog mag het toch wa realistisch zijn eh.

Comment

WTF

Juli 2009

September 2009

Mei 2010
                            Die man verdient 20k per maand.

In Juli crashed ie z'n lambo. 2 maand later kan ie die MCS kopen, 6 maand later heeft ie genoeg voor de Porsche. Nog even wachten en hij heeft terug een Lambo.

Comment

Jamoja, dan nog mag het toch wa realistisch zijn eh.
                              Mag zeker, maar das de bedoeling van het spel niet eh :p

Dan ben je beter af met GTR2 ofzo
                              En ook dat blijft maar een spel.

Comment

• zever, gezever.
                                Last edited by decat; 04/06/2010, 23:11.
                                Database error.
                                The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                                  Mag zeker, maar das de bedoeling van het spel niet eh :p

Dan ben je beter af met GTR2 ofzo
                                  En ook dat blijft maar een spel.
                                  Jup, of GTR Evo. Ik moet zeggen dat de feedback van GTR toch iets beter blijft dan die van rFactor, tenzij het echt een goeie mod is. De BMW M3 conversie van GTR bvb trekt op niks in rF.

MAAR, 'k heb het al gezegd, en ik moet daarvoor mijn ongelijk in een discussie vorig jaar rond augustus toegeven , ge leert pas écht als ge het in real life doet. Mijn eerste twee laps waren puur verkenning, en dat ging redelijk vooruit, en ik wist elke bocht die ging komen door mijn honderden simlaps. Maar wat ge niét weet is hoe die bocht lichamelijk gaat aanvoelen en hoe UW auto daarop gaat reageren. Dat zijn nu eenmaal dingen die ge niet voelt achter uw pcke, behalve dan de stuurfeedback in zekere mate.

Ik ben daarom bij mijn laatste ringtripke van nul begonnen, en een keertje meegereden met C_X en Serial. Daar heb ik ENORM veel van geleerd, vooral van Serial ivm lijnen, apexen en bochtsnelheden. Dus, een paar keer meerijden met ervaren mensen, en hen ook met u laten meerijden om u tips te geven is imo de beste manier om het circuit te leren. En daarna oefenen oefenen oefenen zoals met zoveel.

Aja en één mening deel ik ook ten volle, die van William. Ik zal nooit 100% proberen gaan op de Ring. Als ik al in de buurt kom van de grens ben ik al heel tevreden, en amuseer ik mij al meer dan voldoende, en uiteindelijk is dat voor mij het belangrijkste.
                                  Last edited by ; 04/06/2010, 08:48.

Comment

Voila, 2 pagina's uit dat boek dat ik heb gekocht

http://www.astus.be/joris/NS/P1000113.JPG
                                    nice!

Comment

WTF

Juli 2009

September 2009

Mei 2010
                                      Hij had better "Yellow me" genomen.

Comment

Die man verdient 20k per maand.

In Juli crashed ie z'n lambo. 2 maand later kan ie die MCS kopen, 6 maand later heeft ie genoeg voor de Porsche. Nog even wachten en hij heeft terug een Lambo.

En hij heeft al zijn geld aan auto's uit ofzo?

Comment

Rechts bitte, nice :-) Zou in het dagelijks leven ook wel kunnen helpen misschien...
                                          Gisteren in weerkeren van werk, E34 Knokke richting Maldegem, 2 vakken dus, max.snelheid 90 kmh.
                                          3 man in collonne constant op linkervak aan een 110 kmh, constant op dezelfde afstand voor mij (ik op het rechtervak), zeker voor 10km... / Als het rechtervak vrij is, waarom rijdt men er dan niet op?

Comment

Working...
                                          X